Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUKUISTEN uusi viikko

02.04.2007 |

Ajattelin alotella uutta pinoa, toivottavasti kaikki löytää tänne =)

Millaset on olotilat?? Itellä kuvottava olo tuntuu olevan kovin iltapainoitteinen, eikä nyt vieläkään mitään järkyttävää ilmassa. Tuo ilta sopii sen puoleen kyllä hyvin että sillon on isäntä jo kotona ja on paljon helpompi olla raatona kuin aamusta yksin kahden lapsen kanssa ;)

Tajusin eilen että eihän ne hammasjomotukset reikiä ole vaan kolme jo paikattua siellä kuumottaa??!! Vähänkö ärsyttävää, onneks viime yönä ainaki hetkeks helpotti ja muutaman tunnin sai nukuttuakin.

Eilen olin kälyn kanssa lenkillä ja varmaan meinas että ompa mulla huono kunto kun hengästyin ihan älysti!! Fyysisesti olisin jaksanut vaikka mimmosen matkan mut minkäs teet kun pelkkä puhuminen saa läähätyksen partaalle ;D Tää oon oikeasti tooosi ärsyttävä oire!! Onko muilla samaa??

Tällä viikolla ajattelin varailla sen ajan sinne ultraan, jospa parin viikon sisällä pääsis kurkkimaan sinne masuun =P

Hippuskainen ja hippu 5+1 (tai jotain)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille ja onnea!

Tein testin muutama tunti sitten ja kaksi tummaa viivaahan sieltä tuli, tosi epätodellinen olo ja pitää nyt ottaa rauhassa, eikä vielä innostua liikaa, vaikeaa... pakko oli tulla käymään täällä palstalla ja yllätyksekseni huomasin että teitähän on jo paljon, kivaa!!!

Mulla poika 01/06 ja tämä toinen laitettiin tilaukseen kuukausi sitten, ajateltiin et jos hyvin käy niin ensi vuonna saadaan toinen vaavi, mutta mutta nyt sitä ollaan sitten raskaana,pillerit lopetin maaliskuun 1.päivä eli aika uskomattomalta tuntuu.

Kiukkuinen oon ollu ja yks ilta oksensinkin, siitä jo ajattelin et miten on.. Ensimmäistä odotellessa ei oikeastaan mitään oireita ennen viimeistä kuukautta, vatsa vaan kasvoi :) Saas nähdä mitä käy tällä kertaa, no olo on tosiaan aivan epätodellinen, et nyt vaan toivoa parasta.

Itse olen 27v ja asun mieheni 28v. kanssa Helsingissä.

ONNEA vielä kaikille!

Vierailija
42/50 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siellä jossain ;D

Kovasti peukkuja pidetään kaikille vähäänkään epävarmoille ja toki muillekkin varmuuden vuoks ;) Ketään ei pois annettais meidän jo aika pitkästä listasta!!

Omaa napaa: tänään tuntuu että kuvotus on ihan koko aikaista ellei suussa ole jotain (kovia karkkeja kuluu)..toivottavasti jossain vaiheessa päivää helpottaa! jos vanhat merkit pitää paikkaansa, ei helpota! Tänään on se 6+0 viikko ja sieltähän se kuvotuaalto tuli aika paljon kovempana kun vielä eilen. Vaikka ei tää nyt vieläkään mitään sellasta ole kun monella jotka elää ekat 3kk vessanpöntön vierellä!! Normaalisti ite ei joudu oksentamaan kuin ihan yks kaks kertaa.

Tänään mennään mun vanhemmille pääsiäislounaalle ja vähän jänskättää millanen olo siellä sitten on..vielä kun ei ole tarkotus kertoa. Samoin ens viikolla kun on se minun neuvola keskiviikkona, tarkotus oli anoppia pytää lapsenhoitajaks siks aikaa kun pienempi neiti nukkuu..pitä osata pokkanan sanoa menevänsä vaikka hammaslääkäriin =)

Sit panikoin jo valmiiks, kälyni yllätyssynttäreitä kun siellä ei ole tapana olla mitenkään kuivinsuin!!! Nyt jo mietin kuumeisesti mitä ihmettä sitten sepittelen ;D Ongelmansa kullakin =)

Oikeen hyvää pääsiäistä ja hyvää oloa kaikille ja oireita niitä toivoville ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin tuossa kyseltiin töistä ja kuinka kauuan oli yritystä.

Meillä yritettiin n vuosi tätä ja tämä oli meille aika nopea!

Keskenmenoja 8 takana joten otetaanpa rauhallisesti nyt.

Työ on fyysisesti todella raskasta, mutta eiköhän se siitä:)

Vierailija
44/50 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille uusille, meitä onkin melkoinen pino jo tullut :) Tarrasukkia kaikille! Pidetään vaavit kyydissä.

ON: Palelen koko ajan ja tänään on mukaan tullut kuvotus, joka tosin vielä on ihan siedettävää. Meillä oli eilen vieraita yömyöhään ja kuvotus alkoi silloin yöllä. Ihan siis väsymyksestä tuntuu johtuvan,kun sain aamulla jatkaa vähän unia, niin helpotti selvästi. Pahemmin mitään muita oireita ei ole. Eilen meinasin ostaa toisen raskaustestin, mutta jätin ostamatta. Eiköhän tässä raskaana olla kuitenkin, mieskin sanoi, että kyllä mun on vaan uskottava... Eilisille vieraille kerrottiin tästä vauvajutusta, ei ois pystynyt eilen salaamaan. Ovat hissuksiin vielä asiasta, kunnes kerrotaan julkisesti. Kamalan hitaasti aika menee, viikko sitten vasta plussasin... Ja vielä pitäis odotella se parisen kuukautta, huh. Vaikeaa on...

Ihanaa, kun on pitkä pääsiäisvapaa, oon herkutellut pääsiäismunilla ja hyvällä ruualla muutenkin! Täällä on jotenkin tosi raaka ilma, meinaan kyllä raahata itseni esikon kanssa pihalle, kunhan herää. Aamulla kun oltiin, oli turhan vähän vaatetta päällä ja tärisin tuolla tuulessa...

-Terppari 5+0

Vierailija
45/50 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perustanut Joulukuisille oman yhteisön jos jotakuta kiinnostaa? Niin laittakaa postia tähän osoitteeseen, niin pääsette mukaan.

Joululahjat07@groups.msn.com

Nyt lähden töihin joten en pääse vielä hyväksymään, viestejä mutta illalla sitten.

Vierailija
46/50 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uusille plussanneille!

Itselläni on vielä aika epävarma olo tämän raskauden suhteen. Kuten ajemmin kirjoitin, ajattelimme että 2 1/2-3 vuotta ois aika kiva ikäero. Yllätys oli aika kova kun ekasta yrityksestä tärppäs. Enkä edes seurannut ovista. Mulla, kuten monella muulla täällä, oli km 04/04. Tällöin olin myös heti tullut raskaaksi. Tuo kokmus oli todella rankka, ja tämän jälkeen mulla oli kova tarve tulla nopeasti raskaaksi. Km jälkeen meitä kuitenkin kehotettiin odottamaan pari kuukautta ja mulla kesti vielä tämän jälkeen neljä kuukautta ennenkuin tulin raskaaksi. Ja sillon kyllä seurasin kiertoa millin tarkkuudella... ;) No 05/05 meille sitten syntyi ihana poika! Nyt mietityttää tapahtuiko tämä liian nopesti ja käykö tässä taas huonosti... Näin " pienellä" ikäerolla tietty miettii myös sitä, miten kahden kanssa jaksaa kotona.

Miten te, jolla on jo lapsia, ajoitteko pitää kuopuksen kotona vai onko hän sitten esim. osa-aikasessa hoidossa?

Ammatiltani olen luokanopettaja. Ilmoitin juuri ennenkuin tulin raskaaksi, että palaan töihin koulujen aloittaessa elokuussa. Paperilla aloitan jo kesäkuussa. Käytännössä ehdin olla töissä vain 2 ja puoli kuukautta. Mua lähinnä pelottaa kertoa, miten lyhyen aikaa olen töissä. Rahallisesti töihinpaluu olisi ihan hyvä juttu. Tietty poika joutuu silloin tarhaan. Ajattelimme että hän voisi jatkaa siellä vauvan syntymän jälkeen 2-3 lyhyttä päivää. Juuri nyt kaikki tuntuu niin sekavalta, joten en tiedä... Nauttikaa te ensimmäistä lasta odottavat. Se on aika ainutalaatuinen mahdollisuus huolehtia itsestään. Ja kyllä töissä jaksaa olla ja jos ei, niin sitten saikulle!

Hyviä vointeja kaikille!

Mamma 05 ja 07 (rv6)

Vierailija
47/50 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva kun meitä on täällä jo näin paljon!

Ja joillain muullakin jo kuvotusta ilmassa. Viikkoja 6+1, ja nyt kolmas ilta kun etoo. Tai tänään oikeestaan pitkin päivää.. Tosi kiva jos tää jatkuu kokopäiväsenä, esikosta voin pahoin vaan illat. Kovia salmiakkikarkkeja kuluu.. Ja pepsiä. Myös maha on pullahtanut ( nestettä tai jotain turvotusta). Iltaisin ihan järkyttävä. Eilen illalla kun oltiin siskoni kanssa tädillämme kylässä, niin hän oli siskolta kysynyt että odottaako tuo toista kun maha niin pömpöttää! No sisko pokkana vaan että ei kun on vaan ruoka maistunut... Ja 6 vkoa pitäisi vielä salassa pitää!

Ja sitten on semmoinen " täysi" olo koko ajan, niinkun painon tunne mahassa. Että sen tuntee koko ajan, ja aina kun vaikka istuu yms.

Mutta ihanaa kun nyt on tota pahoinvointia kun ehdin jo olla vähän huolissani kun oli niin vähän oireita.

Kai sitä pitäis yrittää nyt nukkumaan mennä, niin ei ois niin väsy aamulla.

-kiikkakukka ja kakkonen 6+1-

Vierailija
48/50 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan Apteekin raskaustesti näyttää sittenkin joskus kahta viivaa. Niin kun esim. meille tässä aamulla. Ihan jotenkin epätodellinen olo. Että tässä nyt sitten odotellaan meille molemmille ekaa vauvelia...

Saatiin miehen kanssa näin sunnuntaina sen verran yhteistä aikaa, että saatiin testi tehtyä, ja niinhän siinä kävi, että päädyttiin sylikkäin itkemään onnesta kylppärissä..... IHANAA!!!! <3<3<3

Elikkäis tämä meidän yrityksemme alkoi virallisesti viime kuussa, mutta tammikuussa jätettiin kaikki ehkäisy pois. En oo hormonaalista ehkäisyä voinut käyttää moneen vuoteen, joten elimistö oli puhdas moisista. Eli ekalla ovis-kerralla ku yritettiin niin natsas.

Oireita mulla on erityisen herkkä ärsytyskynnys, varsinkin miehen sanoessa tai tehdessä jotain. Rinnat on ollu jo monen aikaa arat ja jotenkin kiristävän tuntuiset. Ja jotenkin tuntuu väsyneemmälät, mut en tiiä johtuuko se sit töistä...

Raskausviikkoja 5+0

Vierailija
49/50 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä tänään näytti testi plussaa ja sen mukaan la ois sitten 12.12.07.

Turkulainen pariskunta ollaan, kovasti vauvakuumetta ollut ilmassa ja nyt sitten ekalla yrityksellä natsas. Toivon mukaan menis nyt sitten kaikki hyvin. Ihan pää pyörryksissä ollaan molemmat, tää ois meidän ihka eka vaaveli molemmille.

Koskas tän sitten mahtais sisäistää oikein niin kuin kunnolla että todella sisällään kasvattaa pientä elämää???

Rvko:lla 5+0, rinnat erittäin arat ja pinna erittäin kireä.....

Vierailija
50/50 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippis!

Tänään plussasin ja huomenna (9.4.) juhlitaan esikoisen 1-v. synttäreitä! Aikas hassu ajoitus on tällä pikkukakkosella! La vaikuttaisi olevan 13.12. (Miehen synttäri 10.12., likelle siis menee.)

En ole vielä puoliskolle saanut edes kerrottua, kun tämän päivän olen itsekin uutista vasta sulatellut...fiilikset vielä aika sekavat, vaikka aavistelinkin jo.

Lähinnä päiviä laskeskellen vaan ollaan menty koko vuosi ja vähitellen touhu sitten muuttui tjottailuksi. Edelleen imetän esikoista muutamia kertoja päivässä (ja myös öisin... :-/)

Poikamme on aina ollut tyytyväinen ja helppo lapsi, joten rauhallisin mielin tulevaisuutta tässä miettii... uusi vauvahan toki voi olla sitten ihan toista maata.

Jännittäviä aikoja luvassa. Ihan hyvät fiilikset. ei vielä mitään oireita, pelkästään vähän menkkamaista kuplintaa mahassa.

tasan vuosi sitten näihin aikoihin aloin rakasta pojan palleroamme maailmaan ponnistaa... kyllä vuosi on mennyt nopeasti.

Ja uusi tapahtumarikas vuosi edessä.

Pidetäänpä itsestämme ja rakkasitamme huolta.

Papsun (1v.!) emo rv 5+3