Töissä vituttaa välillä niin ettei veri kierrä
Töissä viranomaisena. Työ on saakelin tylsää. Teen vain päätöksen ja tallennan sen arkistoon.
Tänään pelasin koko päivän kännykällä shakkia. Jos tylsyytyyn voi kuolla, niin tässä työssä voi.
Tuntuu menevän koko 4 vuoden insinöörin koulutuskin aivan hukkaan. Mutta en tiedä saisinko yksityisellä työnantajalla samaa palkkaa. Tässä haisee vähän tämmöinen sosialismi. Pomot eivät puutu tekemisiin eivätkä keikuta venettä mitenkään.
Varmaan kukaan ei sanoisi mitään jos kuukauden vain lorvin. Kollegat ovat tekevinään töitä ja kaikenlaista jonninjoutava shittiä tekevät näyttääkseen kiireiseltä.
Kommentit (8)
Mitä kitiset? Vaihda paikkaa jollei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kitiset? Vaihda paikkaa jollei kelpaa.
Irtisanoutumisilmoitus on pyörinyt monta kertaa selaimessa mutta viitsiikö tästä suojatyöpaikasta lähteäkään? Voisin olla aivan hyvin myös yrittäjänäkin.
Harjoittelijapoloisemmekin on aivan innoissaan hänen uudesta työstään. Minä olen niin kyyninen ja boreoutin partaalla kuin voi olla.
ap
Ole tyytyväinen kun on noin helppo duuni.
Mulla on aika ikäviä kokemuksia yksityiseltä sektorilta. Ei tosiaankaan ollut aikaa pelata shakkia. Laitettiin tekemään sellainen tilkkutäkki eri tiimien hommia ettei kukaan varmaan edes tajunnut mitä tein ja miten paljon.
Tulisin tekemään sun joutilaisuuden samantien!
Saispa tollasen duunin ite