Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Skitsofreenikko

Vierailija
30.07.2025 |

Mitkä ovat sinun pahimmat oireet? Itselläni pelot, tunteiden jatkuva sahaaminen (viha, suru, kaipuu, inho, hellyys jne) Ajan ja paikantajun heikko käsitys

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykiatrini mielestä pahin oireeni on sairaudentunnottomuus. Se on myös ainoa oire joka mulla on. 

Niinhän ne mullekin väittää. Oikeasti tiedostan että olen sairas, mutta olen vain lääkekielteinen. Uskon pärjääväni ilman lääkkeitä.

Vierailija
22/33 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuserit! Ketju jota ei kadoteta välittömästi ja te runkut aloitatte ja vaikenette välittömästi. Wannabe fucked up porukkaa, onko hienoa esittää että teissä olisi jotain erilaista?

Moikka, ap- luuseri tässä. Ihanaa, että ketju vielä on olemassa!. Usko pois, kaikki ei ole 27- klubimaista fucked up- sekoilua, eikä tässä ole mitään hienoa sairauden ollessa aktiivina. Ja ikävä kyllä tiedän olevani erilainen, sitä olen lapsuudesta saakka itkenyt peloissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipulia ja muita luonnollisia puhdistuskeinoja käyttäen oireet vähenevät.

Joku sanoi käyneensä jossain ihme puhdistuslaitteessa hierojalla muutamia kertoja mut ei suostunut kertomaan enempää. Oli muuttunut iloisemmaksi ja sosiaalisemmaksi viimenäkemältä.

Vierailija
24/33 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta tyypillisille tapaukselle, pikemminkin niinkun minä... Väärän diagnoosin saanelle

Vierailija
25/33 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuulosta tyypillisille tapaukselle, pikemminkin niinkun minä... Väärän diagnoosin saanelle

Kenelle tämä kommentti oli?

Vierailija
26/33 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tämä kommentti oli?

AP:lle. Toi tunne-elämän aaltoilu ei kuulosta tyypilliselle. Sitä kautta sain itsekkin diagnoosin korjattua

Vierailija
27/33 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko katsoneet sarjaa Ensitreffit alttarilla Australia? Mitä mieltä jaksoissa 14 & 15 mukaan tulleesta Madelinesta? Sanoo itseään meedioksi, koska kuulee ääniä. Vaikuttaako hän mielestänne skitsofreenikolta?

Vierailija
28/33 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko katsoneet sarjaa Ensitreffit alttarilla Australia? Mitä mieltä jaksoissa 14 & 15 mukaan tulleesta Madelinesta? Sanoo itseään meedioksi, koska kuulee ääniä. Vaikuttaako hän mielestänne skitsofreenikolta?

Ei. Ei välttämättä. Ääniä voi kuulla myös "kuulemalla". Meediothan yleensä "kuulee" eli tässä tapauksessa huijaa

Vierailija
29/33 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pahin oireeni on sosiaalinen eristyneisyys muista ihmisistä mikä aiheuttaa yksinäisyyttä ja osattomuutta. Olen yrittänyt totutella yksinoloon.

Vierailija
30/33 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään teistä ei äänet?

Vierailija
31/33 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla latistuneet tunteet, persoonan katoaminen. Olen vaan tällainen lattea vajaamielinen. Oon todennut että moni skitsofreenikko ei hahmota sairauden vaikutusta nimenomaan tuohon minuuteen tai lähinnä sen puuttumiseen. Muille ihmisille se kyllä näkyy. 

Vierailija
32/33 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tällä sivulla käyneet saavat peräänsä seurantalaitteen, kameroita mm vessojen peilin taakse ja amerikkalaisen filmiryhmän naapuri asuntoon, jossa filmaavat teitä ja sädettävät paidoista kainalot reikiä täyteen.

Vierailija
33/33 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tällä sivulla käyneet saavat peräänsä seurantalaitteen, kameroita mm vessojen peilin taakse ja amerikkalaisen filmiryhmän naapuri asuntoon, jossa filmaavat teitä ja sädettävät paidoista kainalot reikiä täyteen.

Mun skitsofreniaan ei sisälly minkäänlaista paranoiaa joten hukkaan meni provoilu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan