Ryöpytetty Sofia uhriutuu
Kaiken taustalta löytyykin vihapuhe, kuinkas muutenkaan.
Omassa toiminassa ei mitään vikaa. On nämä melkoisia epeleitä.
"Aiheeksi vihaamiselle tuntuu riittävän mikä tahansa: ulkonäkö, autolla ajaminen, liikunta, tasa-arvosta puhuminen, Palestiina, koira, väkivaltaa vastaan puhuminen, oikeudenkäynti, se mitä syö tai ei syö vain taivas on rajana. Kyllä te tiedätte."
Lähde IL:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e6ceede8-6b0d-4239-9b1c-cd09ae957…
Kommentit (494)
Sofia Virta sopisi hyvin persuihin. Tyhmä blondi joka kannattaa hupiajeluita dieselautoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofian kannattaisi elää niinkuin opettaa. Silloin ihmiset eivät vetäisi herneitä nenuun.
Jussi istuisi taposta vieläkin.
Haluatko välttämättä syytteen kunnianloukkauksesta? Iikka on jo syynissä.
Ollaanpas sitä nyt herkillä. Ihanaa 😘
Itse en pitäisi ihanana, jos saisin syytteen, mutta nähtävästi sinulle se olisi ihanaa. Sossuhan muutenkin maksaa sakkosi.
No hyvä että et siis tiedä kuka olen 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofian kannattaisi elää niinkuin opettaa. Silloin ihmiset eivät vetäisi herneitä nenuun.
Tämä!
Vihreitä ja demareita vihataan juuri tämän takia. Sanna puhui miten muiden pitää elää mutta hän itse ei elä niin. Ihan samat fiilikset tästä Sofiasta tuli.
Näinhän se on. Olisihan se kiva kenen tahansa julkisesti poliitikkona esittää hyvistä, joka on AINA pienempien puolella ja AINA kaikkea ikävää vastaan ja AINA kauhistelemassa ilmastomuutosta, lapsiperheiden asemaa, mmuuttajien asemaa, eläkeläisten asemaa, eläinten asemaa jne. AINA hyvis ja muut on niitä pahiksia.
Kunnes sitten koittaa oma vapaapäivä ja omat kesälomat. Silloin tehdään mitä huvittaa ja hyvisrooli saa jäädä odottamaan.
Tauot ovat täkeitä työssä kuin työssä. Loman voimalla taas jaksaa jouluun asti. 🥰
Helsingissä käydessäni ostan HSL:n (vai mikä se on nykyään) päivälipun. En nähdäkseni miljöötä vaan nähdäkseni, kuinka matkustajat ovat muuttuneet Helsingin ajoistani.
Ympäristöystävällistä slummailua toimivan joukkoliikenteen avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeen taposta?
Tehtaankadun homon taposta.
Otan osaa. Koska tulit kaapista?
Haluatko syytteen kunnianloukkauksesta? Iikkakin on kohta bosessa.
Homoushan on ihan kunniallista nykyään. Taidat olla homofoobikko.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä käydessäni ostan HSL:n (vai mikä se on nykyään) päivälipun. En nähdäkseni miljöötä vaan nähdäkseni, kuinka matkustajat ovat muuttuneet Helsingin ajoistani.
Ympäristöystävällistä slummailua toimivan joukkoliikenteen avulla.
Ei stadissa ainakaan spårat toimi, kiertoreiteillä jo pari vuotta. Mut tuu tsiigaa kuitenkin, meillä on täällä Linnanmäki sun kersoille / äpärille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeassa Sohvi on. Ihan järjetöntä kritiikkiä kuuden hengen kesälomasta - siinä ei ollut mitään epäekologista, eikä väärää. Hävettää, että aikuiset kansanedustajatkin lähtevät tällaiseen ilveilyyn.
Olen hieman hämmentynyt miten samalla matematiikalla minun työmatkani pienellä ja vähän kuluttavalla Kia:n kotterolla ovat kuitenkin aivan s**tanasta.
Pitääkö se paikkansa, että he ostivat tuon Dieselasunnon nyt omakseen? Eli jos näin on, niin nythän sitä saastuttavat koko ajan.
Kehtaako ajella sillä maakunnissa? Kyllä kehtaa.
Vielä iso tarra kylkeen:" Mitä on vihreä siirtymä? No, se on Vihreä Sofia, joka huristelee dieselasunnolla ympäriinsä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeen taposta?
Miksi siis Jussi tahtoi ampua homon? Onko hän homofoobikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pitäisi ihanana, jos saisin syytteen, mutta nähtävästi sinulle se olisi ihanaa. Sossuhan muutenkin maksaa sakkosi.
En, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeassa Sohvi on. Ihan järjetöntä kritiikkiä kuuden hengen kesälomasta - siinä ei ollut mitään epäekologista, eikä väärää. Hävettää, että aikuiset kansanedustajatkin lähtevät tällaiseen ilveilyyn.
Olen hieman hämmentynyt miten samalla matematiikalla minun työmatkani pienellä ja vähän kuluttavalla Kia:n kotterolla ovat kuitenkin aivan s**tanasta.
Koska ajat taloudellisesti alinopeutta.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö se paikkansa, että he ostivat tuon Dieselasunnon nyt omakseen? Eli jos näin on, niin nythän sitä saastuttavat koko ajan.
Kehtaako ajella sillä maakunnissa? Kyllä kehtaa.
Vielä iso tarra kylkeen:" Mitä on vihreä siirtymä? No, se on Vihreä Sofia, joka huristelee dieselasunnolla ympäriinsä".
Joku ilkeä juorulehti voisi ottaa selvää mitä kaikkea muuta "savutonta" huushollista löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, onneksi.
Harmi. Olisin halunnut koko kansan tuntemaksi antagonistiksi kuten Iikka.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ilmastoaktivistit eivät istuneet tiellä estäen Sofia Virran matkan?
Olisiko Virta nostanut Elokapinan porukoita vastaan syytteen jos he olisivat töhrineen hänen autonsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ajat taloudellisesti alinopeutta.
Ei tämä litran ecohärpäke kulje lujaa edes alamäkeen
Demarien,vihreiden ja vasemmistoliiton yksi ongelma on juurikin se että kyseiset puolueet ei pidä ihmisistä jotka ajavat sillä vanhalla polttomoottoriautolla töihin tai vaikka kauppaan mutta samalla kyseisten puolueiden edustajat itse matkustelee lentokoneilla ja autoilla.
Ei pienituloisilla ole edes varaa siihen uuteen teslaan millä ajaa töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ne avohakkuut? Ikimetsät vaan sileäksi. Ai niin, mutta näistähän Virta ei tiennyt mitään. Tulivat ihan puskista. Paitsi eivät sitten kuitenkaan tulleetkaan kun vähän aikaa asiaa mietti selkä seinää vasten.
Avohakkuut, sekoilut Ruisrockissa ja nyt tämä automatkalomailu.
Väitän että ennen 2027 vaaleja Vihreiden pj vaihtuu.
Vaihtamalla ei välttämättä parane. Aina löytyy uusi kiilusilmäinen fanaatikko tilalle. Koko puolue on sairas, Linkola kääntyy haudassaan.
Tuon puolueen voisi lopettaa kokonaan. Jopa neukkumieliset vassarit näyttävät noihin verrattuna järki-ihmisiltä.
Eikö 5% ole jo vähän; ei tietenkään tarpeeksi vähän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeen taposta?
Miksi siis Jussi tahtoi ampua homon? Onko hän homofoobikko?
Sinulle siis sopisi mainiosti, jos joku homo ehdottaisi sinulle suuseksiä? Jos ei sovi, olet selvästikin homofoobikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ilmastoaktivistit eivät istuneet tiellä estäen Sofia Virran matkan?
Olisiko Virta nostanut Elokapinan porukoita vastaan syytteen jos he olisivat töhrineen hänen autonsa?
Intohimoinen kysymys, veikkoseni!
jatkossa kaikki voivat ajella millä tahansa kulkuneuvolla ja sanoa että se on ympäristölle parempi kuin lentäminen, samat säännöt kaikille