Ryöpytetty Sofia uhriutuu
Kaiken taustalta löytyykin vihapuhe, kuinkas muutenkaan.
Omassa toiminassa ei mitään vikaa. On nämä melkoisia epeleitä.
"Aiheeksi vihaamiselle tuntuu riittävän mikä tahansa: ulkonäkö, autolla ajaminen, liikunta, tasa-arvosta puhuminen, Palestiina, koira, väkivaltaa vastaan puhuminen, oikeudenkäynti, se mitä syö tai ei syö vain taivas on rajana. Kyllä te tiedätte."
Lähde IL:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e6ceede8-6b0d-4239-9b1c-cd09ae957…
Kommentit (494)
Vierailija kirjoitti:
Muistutan että Jussi Halla-Aholla on lapsi hänen petettyä Hillaa.
Muistuta jossain muualla. Tässä ketjussa puhutaan Sofian uhriutumisulinasta eikä jonkun Halla-ahon naisseikkailuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofian Fiat Ducato on nykyaikainen eko diesel auto. Ei todellakaan sellainen jäähallin kokoinen savuttava nokivasara, jolla persut matelee kesällä tien tukkeena.
Eli Vihreiden mukaan jokainen suomalainen saa hankkia ekodiesel-matkailuauton?
Sähköllä sen pitää auton kulkea paitsi matkailuautojen tänä kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/186f53a5-0c44-4cac-86ed-642e44f2c…
iltalehdellä kerrankin ihan ihan asiallinen juttu. tuon automatkan päästöt oli siis puolet siitä mitä lentomatkalla ulkomaille.
Ducato kuluttaa 13-14 litraa satasella ja paljonko matkustajalentokone kuluttaa? Katostaas googlesta.
Esimerkiksi Airbus A320 kuluttaa tunnissa n. 2430 kg kerosiinia ja vastaavasti Airbus A350, 5800 kg kerosiinia tunnissa.
Airbus kuluttaa satoja kertoja enemmän kuin Sofian asuntoauto.
ja fillari nolla. Jotain päästöjä uloshengityksestä. Oma valinta lomalla on polkupyörä
Olen varma, että Sofia hyvittää Fiat Ducaton aiheuttamat päästötonnit lomansa jälkeen. Siinä saa sitten taas persut nenilleen.
Sofia Virta ajelee matkailuautolla ympäri eurooppaa ja Sanna Marin lentää lentokoneella ympäri maailman.
Tässäkö on meidän suomalaisten ilmastopelastajat? Kyseiset henkilöt haluaa että suomalaiset tekee ilmastotoimia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivu mariinin pelikirjasta. Nämä shampanjasosialistit on kaiken kritiikin yläpuolella.
Tämän pelin nämä osaavat. Vika aina jossain toisessa. Surkeaa valkopyykkäystä, joka uppoaa ainostaan älyllisesti heikkolahjaisiin.
Minäkin olen vain ihminen!
Itse olen tarpeeksi vanha muistaakseni kuinka persut toivat poliittiseen retoriikkaan valehtelun ja siitä kiinnijäämisen jälkeen uhriutumisen ja viholliskuvien vilauttelun.
kyllä se oli Sanna, joka tempaisi sellaisen uhrishown että oksat pois "Minä olen ihminen" ei stana :D
Vierailija kirjoitti:
Monella muullakin on unelmia matkustamisesta. Vihervasemmiston unelmat lienee jotenkin parempia kuin toisten?
Eikös ne aina, vaan eipä missään päin maailmaa ole vielä vasemmisto elänyt niin kuin saarnaa. Aina on kansanvalituille tai valaistuneelle etujoukolle riittänyt maallista mammonaa yllin kyllin, kansalle sitten hieman vähemmän...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e50dc803-b857-4d7d-bcc1-febea2fae…
Vihreät haluaa rajoittaa yksityisautoilua Suomen kunnissa
Sillä on niin pitkä kesäloma että hyvin kerkiäisi piipahtaa polkupyörällä Italiassa.
Joutaisi ihan mainiosti jäädä pysyvästikin sinne Italiaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, että Sofia hyvittää Fiat Ducaton aiheuttamat päästötonnit lomansa jälkeen. Siinä saa sitten taas persut nenilleen.
Sofia saa palkan verorahoista eli hän antaa valtion rahat takas valtiolle? Ducaton päästöt nollautuu kun maksaa vähän rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Taisi sofiakin saada lapsen ja sai turpaan mieheltään, miksihän?
Vierailija kirjoitti:
menee pystyttämään hakatut puut uudelleen tontille?
Vierailija kirjoitti:
Sofialla on oikeus lomaan. Mitä se kellekään kuuluu, miten Sofia lomansa viettää. Sitä paitsi Sofian matkailuauto on vähäruokainen diesel.
10l minimikulutus jos vähänkään kovempaa ajellaan 12-13l sadalla.
Vierailija kirjoitti:
"Hyvittää" jankuttamalla persuista kuten sinä ja muut kaltaisenne vähämieliset.
Ja jotkut älyn jättiläiset osallistuu ilmastotalkoisiin osallistumalla Amazing Raceen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistuta jossain muualla. Tässä ketjussa puhutaan Sofian uhriutumisulinasta eikä jonkun Halla-ahon naisseikkailuista.
Ei se ollut seikkailu vaan vakava ihmissuhde.
Itsekin tykkään nussia omaa ja vierasta ;)
Vierailija kirjoitti:
Voidaan tähän lisätä MatiasMäkyset ja RikuPirisetkin, mutta nämä eivät ole tämän ketjun aihe.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sen on nyt vähän pakko 😂
Harmi kun ei ilmoittanut tästä "hyvityksestä" jo ennen matkaa...
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut älyn jättiläiset osallistuu ilmastotalkoisiin osallistumalla Amazing Raceen.
Sofia voisi osallistua seuraavaan kauteen sen Diarran kanssa
Lomallahan se juuri olisi helpointa matkustaa lihasvoimalla, julkisilla tai sähköautolla, kun ei ole kiire mihinkään. Hänenkin lomareissun kohteisiin olisi eriniomaisesti päässyt junalla, bussilla tai vaikka sillä sähköautolla (ja asunovaunu perään jos välttämättä haluaa ne camping alueet kokea). "Vihreä" valitsi kuitenkin tietoisesti toisin.
Itse olen tarpeeksi vanha muistaakseni kuinka persut toivat poliittiseen retoriikkaan valehtelun ja siitä kiinnijäämisen jälkeen uhriutumisen ja viholliskuvien vilauttelun.