Dahmerier halusi ETU KÄTEEN, että hänen ruumiinsa jätetään vuorelle
Kommentit (16)
Joka päiväkö tämä sama perus koulun reputtanut yhdys sana mestari tekee näitä idioottimaisia alotuksia?
no ei tietenkään ole, vaan kokenut harrastaja, joka tiedosti harrastukseen liittyvät riskit.
minä en vuorikiipeile, enkä tule koskaan vuorikiipeilemään, mutta silti olen tehnyt jo kuolinsuunnitelmaani ja sinne kirjallisesti määritellyt joitakin skenaarioita, joissa tapauksissa en halua mitään hoitoa tai yrityksiä henkeni pelastamiseksi. Enkä siltikään ole suicaadilen. Olen vain haunnut estää tiettyjen skenaarioiden toteutumisen elämäni siiinä vaiheessa, kun kuolema on väistämätön.
On se nyt kyllä saatana että sinäkin viitsit tehdä aloituksen mutta sinäkään et viitsi opetella kirjoittamaan hänen nimeään oikein.
Vierailija kirjoitti:
Urpo.
Leppänen, Helkovaara, Lahtinen vai Sorvali?
Muijan poiccis kuoli muutama vuosi sitten vuorikiipeillessä, voi olla vaikuttanut asiaan, että on tullut näitä etukäteen ajatelleeksi.
Minä kun luulin, että vasta kuolemani jälkeen esitän toiveen, mitä ruumiilleni tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla Typeristä typerin kuolema - palkinnon saaja.
tupakoitsijat ja muut nistit menevät edelle
Vierailija kirjoitti:
Muijan poiccis kuoli muutama vuosi sitten vuorikiipeillessä, voi olla vaikuttanut asiaan, että on tullut näitä etukäteen ajatelleeksi.
No se on kahta varmempi suici...
ap
Joillakin on. Kokeilevat elääkö vai kuoleeko vuorille. Mutta vuorista on tullut hautausmaita. Se voi pilata kyllä puhtaan veden jonka pitäisi laskea niistä alas maan asukkaille tai eläimille.
Vierailija kirjoitti:
Sehän loukkaantui siinä rytäkässä itsekin. Nyt kävi huonommin. Tuskin se mikään yllätys on. Mutta minua hiukan riepoo nuo kiipelijiät, kun tietoisen (ison) riskin otettuaan loukkaantuvat ja sitten soittelevat apua ja koptereilla heitä sieltä pelastellaan. Varmaan olis esim. tuolla Pakistanissa muutakin käyttöä sille kopterille ja sen rahoitukselle...
Ei, vaan tietää lajin ja paikan riskit. Kuoleman todennäköisyys on pieni, muttei nolla. Nyt se pieni mahdollisuus kävi toteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän loukkaantui siinä rytäkässä itsekin. Nyt kävi huonommin. Tuskin se mikään yllätys on. Mutta minua hiukan riepoo nuo kiipelijiät, kun tietoisen (ison) riskin otettuaan loukkaantuvat ja sitten soittelevat apua ja koptereilla heitä sieltä pelastellaan. Varmaan olis esim. tuolla Pakistanissa muutakin käyttöä sille kopterille ja sen rahoitukselle...
Eiköhän se kopteri (ja paljon muutakin) rahoiteta kiipeilijöiden maksamilla maksuilla.
Tuo toive, että muut eivät vaarantaisi omaa henkeään ruumiin noutamiseksi, on hyvin tyypillinen vuorikiipeilijöille. Se ei kerro yhtään mitään muista ajatuksista.
Urpo.