Olo on kuin höyrymakkaralla
31 astetta sisällä ja ulkona. Aika kypsä olo tällä makkaralla. Kohta sanoo, että poks.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdin täysin, että minullahan on kylmää olutta jääkaapissa!
Alkaa olla pää aika sekaisin tässä.
T: Ap-makkara
Ai että. Elämä muuttui kerralla iloiseksi. Kiitos herra Sandels.
Ensimmäinen oli aika erinomainen. Mitenkähän olisi jos maistaisi toisen? Onkohan se yhtä hyvä?
Tuskinpa. Mikään ei voita sitä ensimmäisen oluen ihanan huurteista puraisua.
Sitten pitää ottaa se toinen ensimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Uu-uuu... Uuh! Baby, I'm sweater than sweat ever before. I am in the cloud now, for youuuu.... Uuu...
Uu-uuu... Uuh! Vauva, olen villapaita kuin hiki koskaan ennen. Olen pilvessä nyt, sinulleeee... Uuu...
Hikisempi on sweatier, ei sweater, joka on villapaita. Ja silti se olisi hassu: olen hikisempi kuin hiki koskaan ennen.
Vierailija kirjoitti:
Unohdin täysin, että minullahan on kylmää olutta jääkaapissa!
Alkaa olla pää aika sekaisin tässä.
T: Ap-makkara
Oluesta makkaran kanssa menee ihan puppeliin varsinkin näin seksihelle-päivänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uu-uuu... Uuh! Baby, I'm sweater than sweat ever before. I am in the cloud now, for youuuu.... Uuu...
Uu-uuu... Uuh! Vauva, olen villapaita kuin hiki koskaan ennen. Olen pilvessä nyt, sinulleeee... Uuu...
Hikisempi on sweatier, ei sweater, joka on villapaita. Ja silti se olisi hassu: olen hikisempi kuin hiki koskaan ennen.
Kiitos tästä! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumaa on sisällä ja ulkona. oluttakin on.
On on.
hyvä hyvä. ei tätä muuten kestä.
Nautitko tuosta? Laita ilmalämpöpumppu päälle! Se kuluttaa sähkö ehkä 20 centtiä päivässä. Turha sitä on säästää. Kun se poistaa kosteutta huoneilmasta niin helpottaa oloa kummasti sen lisäksi, että kämpässä on miellyttävä 23 astetta.
Mää oon niin kylmänarka että juon kaljatkin huoneenlämpösenä. Eikä ravintoloissa koskaan jäitä drinksuun tai limskariin;)
Vierailija kirjoitti:
Ilmastointilaitteella sain tunnissa sisälämpötilan laskemaan 31 asteesta 23 asteeseen
Nyt on työttömän hyvä makoilla kun on sisällä viileää ja kaapissa olutta.
Laihduta ja laita ilmastointi päälle.
Niin on. Vain sinappihuntu puuttuu.