Onko täällä 40+ naisia jotka tavanneet vielä hyvän miehen?
Olen eronnut 42-vuotias ja vastikään alkanut tapailla miehiä. En ole ollut kun vasta parilla treffeillä ja jotenkin vaikka miehet vaikutti ihan mukavilta kun viestiteltiin, tavatessa kävi heti ilmi miksi ero oli tullut edellisestä vaimosta.
Mietin vaan että onko hyviä miehiä enää markkinoilla tässä iässä? Omasta ystäväpiiristäni huomaan että hyvien miesten suhteet säilyy ja ne vähemmän hyvät eroavat, eivät muutu vaan toivovat löytävänsä uuden naisen joka kestää heidän hölmilyjään.
Kokemuksia?
Kommentit (56)
Toivottavasti kukaan mies ei erehdy sinuun. Jos jo aloituksesi kertoo eron syyn olevan miehissä, niin sinulta puuttuu edelleen aikuisen ihmisen kyky arvioida itseäsi. Ja tulee puuttumaan jatkossakin. Ikäsi ei olisi este mutta tuo kyvyttömyys on täydellinen este. Onneksi on tarjolla myös tasapainoisia ja ennenkaikkea älykkäitä naisia ikäluokassasi.
Onko edes teoriassa mahdollista, että nainen kohtelee miestä ns.epäkunnioittavasti.?
"Miksi hakkaavasta psykopaatista pitäisi sanoa yhtään mitään hyvää? Sitten kun se kuolee, minulla on yksi syy sanoa siitä hyvää: se on kuollut."
Oliko mies hakkaava psykopaatti alusta asti ja sinä halusit hänen kanssaan parisuhteeseen siksi, että hän oon tai oli hakkaava psykopaatti vain voidaksesi kertoa, että halusit olla ja elää parisuhteessa, jossa ei ollut mitään hyvää mutta olit niin läheisrriippuvainenko sitten, että halusit olla ja elää hakkaavan ja psykopaatin kanssa mieluummin kuin sinkkuna.
Haluatko syöttää lapaan vielä lisää niille monille oikeasti ja aidosti kunnollsille miehille, jotka ovat ihmeissään, että mitä heidän pitäsi ajatella tällaisista suhteista. Ja mitä heiltä puuttuu kun eivät saa edes mahdollsiuutta yrittää olla ja elää parisuhteessa?
Mutta saavat (tai joutuvat) kyllä lukemaan säännöllsien epäsäännöllsiesti siitä miten hirveissä ja kamalsissa parisuhteissa osa naisista joutuu tai on joutunut elämään.
Samalla rtetdostaen , ettei heidän miehenä kannata itse uhriutua tai ala halveksia tai syyttää naisia yhtään mistään, koska tietvät itsekin, että niin toimimalla kaivavat vain maata omien jalkojensa alta
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ex on ollut hirveä ja esim väkivaltainen? Joko henkisesti tai fyysisesti. Pitääkö väkisin keksiä jotain hyvää?
Ei pidä, mutta se kertoo minulle jo paljon sinusta, että olet sellaisen ihmisen kuitenkin valinnut elämääsi.
Joku voi olla pitkäänkin ok. Kuten tapailumies, josta paljastui lapsuuskodissaan paha mielenterveysongelma.
Vierailija kirjoitti:
Onko edes teoriassa mahdollista, että nainen kohtelee miestä ns.epäkunnioittavasti.?
On tietenkin. Miksi edes kysyt?
Vierailija kirjoitti:
En. Olen tavannut pelkkiä vaurioituneita paskoja miehiä. Jos niillä on kiva persoona, ne ovat huonoja sängyssä, ja jos ne ovat hyviä sängyssä, ne ovat ihmisinä aivan hirveitä.
Mulla on vaurioitunut mies, joka on tosi mukava persoona ja sängyssäkin meillä menee hyvin. Mutta niin rikki ja riekaleinen, että näinköhän tämä voi jatkua enää kovin pitkään. Yhdessä ollaan oltu noin kolme vuotta ja mulla on paljon hyvää sanottavaa :)
Löysin ihanan miehen 40-vuotiaana. Huomaavainen, skarppi ja huumorintajuinen ihminen, aina avulias eikä koskaan puhu rumasti muista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
En. Olen tavannut pelkkiä vaurioituneita paskoja miehiä. Jos niillä on kiva persoona, ne ovat huonoja sängyssä, ja jos ne ovat hyviä sängyssä, ne ovat ihmisinä aivan hirveitä.
En ole ikinä elämässäni tavannut laadukasta ihmistä, joka valittaisi että tapaa vain paskoja ihmisiä.
Paskat ihmiset houkuttelevat puoleensa paskoja ihmisiä, ja hyvät tyypit puolestaan on hyvien tyyppien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
55+ ikäluokasta löytyy nuorekkaita ja vireitä
😂😂😂
Ystäväni meni tässä kuussa naimisiin, 57 vuotiaa. Seurusteli nuorena tämän kanssa, mutta miehen yra vei ulkomaille. Kummatkin meni naimisiin. Vuosi sitten mies tuli käymään Suomessa ja näkivät kylän ainoassa kesätapahtumassa.
Kummatkin olivat eronneet, ystäväni lapset juuri muuttamassa pois kotoa.
Magneetti veti ja mies muutti Suomeen. Miehen ex vaimo asuu maassa, jossa he asuivat, heidän poika on muuttanut maasta pois. Mies oli ollut töissä nuorena paikkakunnan tehtaalla, hänelle sanottiin aikoinaan tervetuloa ja pääsi sinne töihin.
Pitivät ihan pienet häät, mutta mm olin mukana siinä kohtaamishetkellä, minut kutsuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä elämässäni tavannut laadukasta ihmistä, joka valittaisi että tapaa vain paskoja ihmisiä.
Paskat ihmiset houkuttelevat puoleensa paskoja ihmisiä, ja hyvät tyypit puolestaan on hyvien tyyppien kanssa.
Esim narsistit löytää yleensä aina tosi kiltin ihmisen rinnalleen.
Mieheni on hiljainen ja rauhallinen. Osaa kyllä keskustella ja tekee omia juttuja ettei ole koko ajan kimpussa.
Tapasin hyvän mieheni 42-vuotiaana. Pari vuotta eron jälkeen treffailin ja olihan siinä sellaista ukkoa että huh huh.. Kun lopetin treffailun, osui kohdalle. Ja vielä baarista!
En ole koskaan saanyt olla "hyvän miehen kanssa". Aina ne on osoittautunut jollain tapaa joko todella itsekeskeisiksi, tunnevammaisiksi tai mt ongelmaisiksi aikuislapsiksi. Tai sitten en vaan minä ole ollut heistä kiinnostunut jostain muista syistä joten en ole päässyt tutustumaankaan.
Suutelemisen tärkeys! Se, että suudelma voi olla aivan pyörryttävän ihana, tai kiusallinen ja ällöttävä.