Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä 40+ naisia jotka tavanneet vielä hyvän miehen?

Vierailija
30.07.2025 |

Olen eronnut 42-vuotias ja vastikään alkanut tapailla miehiä. En ole ollut kun vasta parilla treffeillä ja jotenkin vaikka miehet vaikutti ihan mukavilta kun viestiteltiin, tavatessa kävi heti ilmi miksi ero oli tullut edellisestä vaimosta. 

Mietin vaan että onko hyviä miehiä enää markkinoilla tässä iässä? Omasta ystäväpiiristäni huomaan että hyvien miesten suhteet säilyy ja ne vähemmän hyvät eroavat, eivät muutu vaan toivovat löytävänsä uuden naisen joka kestää heidän hölmilyjään. 

Kokemuksia?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55+ ikäluokasta löytyy nuorekkaita ja vireitä

Ei tarvitse sekaantua noin vanhaan.

Vierailija
22/56 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on hyvä mies - ja mitä hän saa sinulta suhteessa?

M44

Tuota ei kysytty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut tosi monia. Noin 3v treffejä Tinderin ja Valon kautta. On ollut fiksuja, symppiksiä, komeita, ihania persoonia ja ehdottomasti valmiita sitoutumaan.

Ainut ongelma miksi en ole löytänyt puolisoa, on se että olen erittäin kranttu sen suhteen että miehen kanssa seksi sujuu loistavasti ja on hyvä fyysinen yhteys.

Se on vaikea selittää, on paljon komeita hyvävartaloisia kaikin puolin upeita miehiä, mutta jokin esim. tuoksu, miltä iho tuntuu, miltä tuntuu suudella.. se toimii äärimmäisen harvan kanssa.

Olen 40v nainen ja en enää tässä iässä voi tehdä kompromisseja itselleni niin tärkeän asian suhteen.

Vierailija
24/56 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ex on ollut hirveä ja esim väkivaltainen? Joko henkisesti tai fyysisesti. Pitääkö väkisin keksiä jotain hyvää?

Ei pidä, mutta se kertoo minulle jo paljon sinusta, että olet sellaisen ihmisen kuitenkin valinnut elämääsi.

Kyllä, se kertoo entisestä minästäni. Voi myös olla että olen tehnyt työn itseni kanssa sen jälkeen. Kaikilla ei esim ole hyvää lapsuudenkotia ja perhettä. Voi olla monenlaista problematiikkaa, väkivaltaa, päihdeongelmia jne jonka seurauksena päätyy nuorena huonoon parisuhteeseen, kun ei ymmärrä että voisi saada parempaa.

Kun tällaisesta selviää, niin näkee elämän kovin eri tavalla, ei yhtään niin mustavalkoisesti kuten esim sinun kommenttisi antaa ymmärtää.

Jotkut ihmiset ovat oikeasti pahoja, narsisteja jne. Ei niistä tarvi keksiä väkisin mitään hyvää. 

Vierailija
25/56 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut tosi monia. Noin 3v treffejä Tinderin ja Valon kautta. On ollut fiksuja, symppiksiä, komeita, ihania persoonia ja ehdottomasti valmiita sitoutumaan.

Ainut ongelma miksi en ole löytänyt puolisoa, on se että olen erittäin kranttu sen suhteen että miehen kanssa seksi sujuu loistavasti ja on hyvä fyysinen yhteys.

Se on vaikea selittää, on paljon komeita hyvävartaloisia kaikin puolin upeita miehiä, mutta jokin esim. tuoksu, miltä iho tuntuu, miltä tuntuu suudella.. se toimii äärimmäisen harvan kanssa.

Olen 40v nainen ja en enää tässä iässä voi tehdä kompromisseja itselleni niin tärkeän asian suhteen.

jassoo. kun elämä on aina kohdellut hyvin, ongelmat ovat tällaisia.

Vierailija
26/56 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni huolettaa se, etten enää pidä lähemmäs 50v miehiä kovin viehättävinä! Ehkä löytyy jotain poikkeusyksilöitä, luonne saa olla todella hyvä ja tyyppi muuten mielenkiintoinen ja se alkaa olla jo paljon vaadittu. Olen itse oikeasti aika nuorekas ja kyllä paljon nuoremmat miehet lähestyy (kuin myös papparaiset), mutta en 30-vuotiaan kanssa aloittaisi parisuhdetta jota kuitenkin toivoisin vielä joskus.

Vierailija
27/56 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen tavannut pelkkiä vaurioituneita paskoja miehiä. Jos niillä on kiva persoona, ne ovat huonoja sängyssä, ja jos ne ovat hyviä sängyssä, ne ovat ihmisinä aivan hirveitä.

Eli löydät miehiä räkäbaareista tai luusereiden treffipalstoilta ?

Kokeile jotain muuta.

Vierailija
28/56 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen tavannut pelkkiä vaurioituneita paskoja miehiä. Jos niillä on kiva persoona, ne ovat huonoja sängyssä, ja jos ne ovat hyviä sängyssä, ne ovat ihmisinä aivan hirveitä.

Jos se johtuukin siitä että sinä olet huono sängyssä. Se voi viedä mieheltä halut.

Vierailija
29/56 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
30/56 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen treffaillut paljon 40-45-vuotiaita miehiä ja suurin osa on ollut tosi kivoja. Yleensä vaan he eivät kiinnostu minusta.

Vierailija
31/56 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee jos on tarkoitettu, usko vain!

Ja jos tulee, uskalla ottaa vastaan, nauttia ja elää arkeasi nyt ja aina positiivisin mielin.

Kaikille ei ikävä kyllä ole tarkoitettu

Vierailija
32/56 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ilkeä niin sanoisin, että olet "jo" 40  mutta et vieläkään ole oppinut, että me miehet emme näe pääsi sisään.

Itse mienä olen luultavasti, ainakin aluksi, olisiko oikea sana, että kömpelö seksikumppani, koska omaan kokemust aseksitä niin vähän kuin omaan. Mutta opettelisin mielelläni jonkun kanssa asiaa oikein mielelläni.

En osaa yleistää ja ajatella, että jokin seksitapani (olipa ilmaisu!) olisi ehdottomasti ja varmasti sellainen, että takuulla toimimalla siten tai näin pystyisin kenelle hyvänsä nasielle tuottamaa iloa ja nautintoa seksissä. 

Tiedostan että jo tällainen epävarmuuteni saa osalla karvat pystyyn kun ajatuksissa ja haaveissa on se oman elämänsä sankari joka tulee ja ottaa ja vie, eikä kysele. Kun taas toisille tällainen -yksinkertaistaen- suoravivaisesti etenevä sankari vaikuttaa hyvin itsekkäältä, jolle on tärkeämpää saada itselleen nautintoa kuin jakaa ja kokea sitä yhdessä toisen kanssa. 

Vierailija
33/56 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse mies ja vuosia ollut sinkku joten täysin jäävi vastaamaan. Mutta en silti malta olla täältä joskus jonkun uskovaisen miehen lainaamaa aforismia: Miehet ovat kuin viini Toiset paranevat vanhetessaan tosiet taas kakeroituvat ja etikoituvat... En enää tarkkaan muista miten hän sitten jatkoi. 

Asia mikä oudoksuttaa hieman on, että annat avauksessasi ymmärtää, että syy eroon olisi aina miehessä - Varmaan monesti onkin mutta olen silti taipuvainen uskomaan, että yhtälailla voi olla parisuhteita, jotka päättyvät siksi, että mies saa tarpeekseen naisen huonosta käytöksestä; mitä se sitten ikinä tarkemmin ottaen onkin tai on ollut

Sellaisia kumppaniehdokkaita kyllä itse kavahdan, jotka eivät pysty sanomaan ex-kumppanistaan mitään myönteistä; jos siis hänestä nyt ylipäätään tarvitsee sanoa mitään. Toki ymmärrän, ett jos ero on tuore, niin pinnalle ei nosue ensimmäisenä ne kaikkein myönteismmät ja positiivisimmat

Miksi hakkaavasta psykopaatista pitäisi sanoa yhtään mitään hyvää? Sitten kun se kuolee, minulla on yksi syy sanoa siitä hyvää: se on kuollut.

Vierailija
34/56 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44

Hyvä mies on sellainen joka ei oleta naisen alkavan hänelle äidiksi. Hän haluaa tasavertaisen kumppanin. Hän ei ole naisen kanssa vain omat tarpeet edellä, vaan haluaa oikeasti pitää myös naisesta hyvää huolta, koska tietää että se maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin. Kunnioitus on tosi tärkeä. Ylipäänsä se että osaa kunnioittaa naisia ja on kiinnostunut naisesta yksilönä (paljon on niitä valitettavasti, jotka ei kunnioita naisia).

Enkä tarkoita sitä että pitäisi elättää naista, mutta jotain lisää on tuotava hänen elämäänsä. Keskustelu- ja tunnetaidot pitää myös löytyä ja kyky olla läsnä.

Minusta saa joku naisen, jolla on elämä kunnossa, työ, talous, oikeasti kiva ystäväpiiri, harrastukset jne.. Olen avoin ja tiedän että elämällä on vielä paljon annettavaa, myös minulla mahdollisesti jollekin miehelle. Kaiken lisäksi olen sporttinen ja ihan kauniskin vielä. 

Vierailija
35/56 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Hyvä mies on sellainen joka ei oleta naisen alkavan hänelle äidiksi. Hän haluaa tasavertaisen kumppanin. Hän ei ole naisen kanssa vain omat tarpeet edellä, vaan haluaa oikeasti pitää myös naisesta hyvää huolta, koska tietää että se maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin. Kunnioitus on tosi tärkeä. Ylipäänsä se että osaa kunnioittaa naisia ja on kiinnostunut naisesta yksilönä (paljon on niitä valitettavasti, jotka ei kunnioita naisia).

Enkä tarkoita sitä että pitäisi elättää naista, mutta jotain lisää on tuotava hänen elämäänsä. Keskustelu- ja tunnetaidot pitää myös löytyä ja kyky olla läsnä.

Minusta saa joku naisen, jolla on elämä kunnossa, työ, talous, oikeasti kiva ystäväpiiri, harrastukset jne.. Olen avoin ja tiedän että elämällä on vielä

Omakehu haisee

Vierailija
36/56 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatuksesi on, että hyvät ei eroa, niin mieti sitä että olet itsekin eronnut. Ei elämä ole niin mustavalkoista. Tosin kumppanin löytäminen ei välttämättä ole helppoa, mutta ei mahdotontakaan. 

Vierailija
37/56 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin nykyisen aviomieheni 45-vuotiaana. Mies oli vuoden vanhempi. 

Ensimmäiset vuodet pelkäsin, mitä tulee ilmi, sillä miehellä oli lapsia kahden eri naisen kanssa. Nyt yhdessä 12 vuotta, eikä mitään ihmettä ole tullut ilmi. Mies on aviomiehenä täysi timantti. 

Mitä miehen eksiin tulee, niin vanhimman tyttären mukaan ensimmäinen vaimo on täysi seko, mitta ikääntyessä rauhoittunut. Uutta miestä ei hänellä 25 vuoteen ole ollut, mutta tyttären mukaan joitain hyvin lyhytaikaisia poikaystäviä. Miehen kertomukset jatkuvasta riitelystä siis piti paikkansa. 

Viimeisin avovaimo on samoin lasten mukaan ollut täysin sinkku eron jälkeen, eli 14 vuotta. Hänellä ei ole oikein aikaakaan tapailla ketään, koska lapset ovat hänellä liki koko ajan. Miehen kertomukset siitä, ettei äiti halua antaa lapsia, pitää paikkansa. 

Vierailija
38/56 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan paljon julkkiksiakin, jotka ovat eronneet. 

Vierailija
39/56 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sekavia miehiä oon tavannut ja monella tapaa vaikeita suhteita käynyt läpi. Se saattaa kyllä johtua siitä, että hakeudun väärien tyyppien läheisyyteen. Kai niitä tavallisiakin on jossain.

Vierailija
40/56 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen treffaillut paljon 40-45-vuotiaita miehiä ja suurin osa on ollut tosi kivoja. Yleensä vaan he eivät kiinnostu minusta.

Olen käynyt lukuisilla treffeillä nelikymppisten miesten kanssa, ja muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta kaikki olivat tosi mukavia luonteeltaan. Aikuisia miehiä joilla oli elämänkokemusta, huumorintajua ja mielenkiintoisia tapoja katsoa maailmaa. 

Mun ongelma oli enemmänkin siinä, että seksuaalista kipinää tuntui vain tosi harvan kanssa. Yhteen mieheen rakastuin, hän oli ihan täydellinen minulle kaikin puolin. Harmillisesti tunteet eivät olleet molemminpuolisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan