Tekisi mieli vetää tänään kalsarikännit kun on niin yksinäistä ja paska olo
Joo tiedän, että ei alkoholi helpota, mutta jospa vetäisin kännit, kuuntelisin musiikkia ja itkisin paha oloani.
Olen avioeron jäljiltä todella rikkäinen ja on paljon muutakin miksi tuntuu niin pahalta. Yksinäisyys vaivaa. Välillä mietin, että en ole enää koskaan valmis parisuhteeseen, mutta välillä mietin, että voi kun joku mua vielä rakastaisi. Pitäisi lähellä ja pitäisi hyvänä.
Yksinäistä on enkä viitsi purkaa tätä asiaa ystävälleni jolla masennusta ja vieläkin yksinäisempää. Asumme yli 200km:n päässä toisistamme joten nähdään harvoin.
Huoh tätä oloa.
Kommentit (106)
Hommaa lemmikki. Tuttava erosi ja hommas koiran.
Vierailija kirjoitti:
Voi hohhoijaa. Mulla on kissa. Ei lemmikki poista sitä kaipuuta mitä on toista ihmistä kohtaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Töihin ja lenkille
Miksi helvetissä mä kesälomalla menisin töihin? En mene lenkille sen vuoksi, että joku toinen käskee. Menen lenkille jos huvittaa ja nyt ei huvita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No anna mennä. Itse vedän kalsarit vähintään kerran viikkoon ihan vaan yleisvitutukseen.
Mietin vielä asiaa. Onhan tässä vielä aikaa hakea kaupasta juomista. Alkoonkin ehtii vielä.
Ap
Jättikö joku sinut vai mitä tapahtunut?
Hyvin tiedät että ei kannata. Alko vaan korostaa olemassa olevia tunteita.
Käy pitkällä kävelyllä,hengittele syvään,harhauta ajatuksesi johonkin kivaan äänikirjaan samalla, tee vaikka lempiruokaasi ja yritä muistaa että elämässä on ylä ja alamäkiä.
Voi kun nyt et ottaisi sitä alkoa.Kyllä se siitä helpottaa.
Miten ne kalsarikännit auttaa yksinäisyyteen? Mene lähipubiiin terasille.
Vierailija kirjoitti:
Jättikö joku sinut vai mitä tapahtunut?
Kipeä avioero josta jäi traumat. Sen jälkeen liian pian tullut seksisuhde jossa itsellä tuli tunteet, mutta miehellä ei. Itkin asiaa monesti. Lopetin suhteen, mutta kaipaan miestä edelleen.
Lisäksi on muita elämän vaikeita asioita jotka ei liity mitenkään miehiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Etkö yksin osaa olla?
Mikä sun ongelma on? Yksinhän olenkin ja olen ollut ilman parisuhdetta kaksi vuotta. On se saatanan kumma jos ei ihminen saa tuntea yksinäisyyttä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hohhoijaa. Mulla on kissa. Ei lemmikki poista sitä kaipuuta mitä on toista ihmistä kohtaan.
Ap
No enpäs tiennyt sitä et elämässäsi oli vain puoliso ja yksi ystävä kaukana. Nyt on vain se yksi ystävä. Ystävä kun kuolee,ei ole ketään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No enpäs tiennyt sitä et elämässäsi oli vain puoliso ja yksi ystävä kaukana. Nyt on vain se yksi ystävä. Ystävä kun kuolee,ei ole ketään?
Missä mä väitin, että ei ole ketään muita????
Ap
Mulla on yksinäistä ja orpoa kun minulla ei ole elämässä ketään omaisia jolle olisin tärkeä, aamulla oli jo itkuinen olo, ja
nyt jo kyyneleet valuu kun tulin asioilta tähän asuntoon, josta minua ei kaivata mihinkään.
En mäkään terassille halua mennä nyyhkimään, juon kotona ja katon telkkaria ja sit nukahdan.
Toivottavasti tämä on mun viimeinen kesä, en jaksa enää elää yksin.
Eli koko elämä pyöri yhden miehen ympärillä, jos ei kavereita tai muita tuttavuuksia ole?
Epäilemättä hieman ahdistavaa siitä miehestäkin.
Kavereita / tuttavuuksia saa vaikka harrastusporukoista. Lähimmän mikä-laji-sopiikaan -seuran sivut auki ja sieltä mukaan.
Itsellä erilaisia kaveri/tuttavaporukoita useita. Osaa näkee vain harrastuksissa, osan kanssa kasvettu enemmän kimppaan ja on yhteistä mökkiviikonloppua, laskattelureissua jne. (lajikin tosin on alppihiihto, joten luontevaa).
Ei kukaan tule sieltä sohvalta hakemaan mukaan, kuten sanotaan.
PS: Kalsarikännit on tietysti nekin ihan hauskaa tekemistä toisinaan
Vierailija kirjoitti:
Eli koko elämä pyöri yhden miehen ympärillä, jos ei kavereita tai muita tuttavuuksia ole?
Epäilemättä hieman ahdistavaa siitä miehestäkin.
Kavereita / tuttavuuksia saa vaikka harrastusporukoista. Lähimmän mikä-laji-sopiikaan -seuran sivut auki ja sieltä mukaan.
Itsellä erilaisia kaveri/tuttavaporukoita useita. Osaa näkee vain harrastuksissa, osan kanssa kasvettu enemmän kimppaan ja on yhteistä mökkiviikonloppua, laskattelureissua jne. (lajikin tosin on alppihiihto, joten luontevaa).
Ei kukaan tule sieltä sohvalta hakemaan mukaan, kuten sanotaan.
PS: Kalsarikännit on tietysti nekin ihan hauskaa tekemistä toisinaan
Mene muualle kun et kerran osaa lukea.
Ap
kuule, kyllä avioerosta selviää niin henkisesti kuin varallisuuden suhteen myös. Pään nostat kohta ylös ja jatkat pienin askelin eteenpäin.
Joskus tulevaisuudessa tulet nauramaan , kun olet niin kauan piehtaroinut siinä suunnattomassa surkeudessa. Minua nauratti lopulta ihan hirveästi kun selvitin itselleni, että kaikki muuttuu, mutta minä muutan oman elämäni.
Lopetin oman kurjuuteni ja rupesin vähitellen seuralliseksi ja toiminnalliseksi. Nyt elämä on hyvä elää.
Elämä on hyvä! Kokeilin myös viinipullon kanssa vaihtelua, mutta ei, ei koskaan enää, lopetin koko juomisen ja elämä on parasta nyt. Elämässä on aina hyviä aikoja ja sitten ihan hemmetin huonoja aikoja ja kaikesta me selviämme.
Sinä sieltä pala palalta kokoat itsesi.
Miehellä kalsarikänni, naisilla legginslärvit? (kun ei naisten pitkiä alkkareita sanota kalsareiksi) ((kai))
Jos alkoholinkäyttö on muuten kohtuullista niin siitä vaan pitämään hauskaa, kyllä se elämä vielä juhlaksi muuttuu. 🙂
No anna mennä. Itse vedän kalsarit vähintään kerran viikkoon ihan vaan yleisvitutukseen.