Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Club-30 viikkoon 14

02.04.2007 |

Toivottavasti kaikilla oli mukava viikonloppu! Oma viikonloppu meni ulkoillessa, shoppaillessa ja lisäksi maalattiin makkarin seinät uusiks. Kevään herättämää sisustusintoilua... tai ehkä jotain lapsettomuustyhjiöön liittyvää puuhailua.

Piinailuun ei kuulu mitään erikoista, ei sen kummallisempia tuntemuksia kuin yleensäkään tässä vaiheessa kiertoa. Toivoisi edes JOTAIN merkkiä, mutta kun ei. Toisaalta eihän se oireettomuuskaan tarkoita suuntaan eikä toiseen, mutta... Mitäs Leia?

Agra

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoin askemittariini (eilen ostettuun!) 15 000 askelta talle paivalle. Kavin pienella iltalenkilla kun toista kotiin tullessa oli vain 7000 askelta talle paivalle ja tuplasin sen reilusti lyhyella iltalenkilla. Taalla on todellakin ihanan lampoista. Tanaan meilla oli +22 C ja viikonlopuksi on luvattu jopa lampimampaa. Kiva, silla aitini on tulossa ekaa kertaa kylaan meille.

Ma en viela tieda tarkkaa hoito suunnitelmaa, mut luovutettuja munasoluja tarvitaa joten IVF:aan menossa ollaan kovaa vauhtia. Ilmoitan sit vappu viikolla mita laakari sanoo.

Tiuhtis: Koita nyt jaksaa sinnitella siella testaamatta, on sit mukavampi tuijottaa ja testata lisaa sita aivan selvaa plussaa!!! Kylla sielta plussa on tulossa ja olishan se mukava jos sielta tulis tuplaplussa.

Peukut siulle ja muillekin piinailijoille. Missas muut on?

Wintteri

Vierailija
22/37 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta kyllä se negaa on. Kun luget loppui niin vuoto alkoi kuin hanasta :(

Mutta uusi IVF kierros tehdään ennen Väestöliiton kesälomaa eli tähdätän punktioon/siirtoon kesäkuussa.

Onko kukaan muu halukas vaihtamaan työpaikkaa? Haluaisin kamalasti vaihtaa paikkaa ja olen lähetellyt aika paljon hakemuksia. Ens viikolla yks haastattelukin. Tuntuu, että joku muutos on elämään saatava... Miestä en vaihda, mutta jos edes työtä!

Naismaiseen tapaan tietysti jo huokailen että mitä jos tuun raskaaksi ja uus työnantaja (jos sellaisen saan) on kauhean pettynyt, mutta eihän sille mitään voi. Eihän tätä elämää voi aina suunnitella.

Toisekseen mietin että miten nuppi kestää jos on uusi työ ja hoidot päällä, mutta en oikein kestä nykyistäkään tilannetta työpaikalla. No, katotaan nyt huoliiko kukaan tällaista lapsentekoiässä olevaa...

Mitäs muut piinailijat? Leialla taitaa olla huomenna piina ohi??

Agra, pohdiskelevalla päällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä ollaan, malttamattomana, epätoivoisena, toiveikkaana ja taasen aivan toivon menettäneenä. Siis en yhtään osaa sanoa mitä tästä tulee, tällä hetkellä en ainakaan plussaan usko. Ei ole tuhrua, muttei paljon muutakaan kuin menkka oireita (alaselkää jomottelee jne.) En oikein tiedä uskallanko huomenna testatakaan kun on se kuuluisa pe ja 13. päivä.

Lohdutushali Agralle! Ihanaa, että jaksat jo ajatella seuraavan hoidon aikatauluja. Niin ja samassa venessä ollaan tuon työpaikan suhteen - vaihtaisin heti kun vain saisin jostain mielenkiintoisen paikan. Hakenutkin olen, mutta ei vielä tärppiä sielläkään suunnalla. Kaikenlaisia asioitahan sitä töidenkin suhteen risteilee aina mielessä, mutta täytyy yrittää keskittyä kuitenkin elämään!

Ihania uutisia Wintterillä - pääset sinäkin tähän ihanaan hoitorumbaan ihan pian mukaan! Ja mistäs sen tietää vaikka tosiaan häissä olisi mukana kolmaskin perheen jäsen.

Tiuhtiksen piinahan on alkanut lupaavasti. Pidetään peukkuja edelleenkin!

Leia

Vierailija
24/37 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tylsää että noin kävi. Oliko tää teillä eka IVF? Tuoresiirrossa on kutienkin vielä paremmat mahdollisuudet tärpätä, joten toivotaan tosiaan että uusi hoitokierros tuo paremman tuloksen bd

Mä en niinkään haluaisi vaihtaa työpaikkaa, mutta pakko on kun on määräaikainen projektityöntekijä ja näillä näkymin enää kesän yli töissä. Sit pitäis joko jäädä sairas-/äitiyslomalle tai työttömäks tai löytää uus paikka. Oon mäkin lähetellyt hakemuksia, mutta vielä ei ole tullut edes kutsua haastatteluun. Taitaa olla aika vähän töitä verrattuna hakijoihin mun alalla, tai sit vaan en osaa hakea töitä oikein! Mulla on kyllä nyt ihan kiva työ, mutta siihen ei ole rahoitusta enää pidempään.

Ei siitä kannata huolehtia, että jä pois työstä lapsen takia. Niin se vaan elämässä menee! Paremmin sun nuppi kestää, jos teet kivassa työpaikassa mielekästä työtä, jos on kurjaa töissä menee siihen ihna liikaa sellaisia resursseja jotka ois parempi säästää hyödyllisempiin asioihin, kuten plussan metsästykseen...

Leia, et kyllä jätä testaamatta huomenna! Meitä muitakin jännittää nimittäin sun puolesta! Sitäpaitsi mulle perjantai 13. on aina ollut positiivinen ja onnekas päivä, ei epäonnen päivä. Ehkä sullekin? Selän jomotus on hyvä oire.

Wintteri, ai sä rupeet nyt oikeesti treenaamaan siihen maratoniin?

Onneks on pian viikonloppu, ei jaksais tehdä töitä vaikka niitä tossa työpöydällä pino tuijottaakin syyllistävästi. Mä voisin kyllä ihan hyvin ruveta pelkäks edustusvaimokskin, harrastais vähän käsitöitä ja hyväntekeväisyyttä... huooh. Sairaanhoitajan palkalla vaan ei taida oikein koko perhettä elättää joten kai mun täytyy sittenkin osani tehdä.

Vierailija
25/37 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agra: iso ja lammin lohtuhalaus siulle. Ihanaa etta jaksat katsoa tulevaisuuteen ja seuraavaan hoitokertaan. Niin sita pitaa nainen! Oikeaa kissanais asennetta ja tays tsemppi paalle etta se plussa tulee.

LeiaK: testaat vain, ei se perjantai 13. aina huonoa onnea tuo, ties vaikka olis teidan onnen paiva. Ma jannitan taalla jo aivan kamalasti. Tuun kattomaan huomenna heti aamusta sun testailu tulokset. pbpbpbpbpb.

Tiuhtiainen: No ehka en maratoniin, olo on huomattavasti parempi tanaan. Mulla on ollut vatsa kamalan turvoksissa ja eilinen kavely todellakin helpotti, ei ole turvonnut olo tanaan ja heti aamusta laitoin mittarin taas vyotaisille. Tassa siivotessa taloa on tullut jo pari tuhatta askelta. Mutta tanaan taitaa jaada askeleet 10 000. Mika on mun paivittainen vahimmais tavoite. (loppu illan varmaan ravaan ympyraan olohuoneessa etta mittari tulee tayteen).

Talo alkaa olemaan siisti, viela olis iso pino vaatteita silitettavana. Kummasti sita homaa tulee vain siirrettya ja siirrettya. Pomo soitti aamulla ja pyysi toihin, en mennyt. Ma en enaan suostu tekemaan toita vapaa paivina kun ei siita hyody yhtaan. Ma olisin valmis vaihtaman tyopaikkaa myos. Harmi vain et sairaanhoitajille ei ole hommia taalla. Joten ma joudun paiskimaan hommia muulla alalla, no ei auta kuin pistaa hanta pystyyn ja jatkaa toiden etsintaa.

Halit kaikille, Wintteri

Vierailija
26/37 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi muut, vien keskustelua nyt Wintterin kanssa ihan sivuraiteille.

Tää on mulla menny ihan ohi. Sä oot kanssa sairaanhoitaja? Siis mä en ole, vaan mun puoliso on. Onko tää ettei hoitajille löydy töitä ihan koko saarta koskeva ongelma? Kun musta silloin yhdessä vaiheessa oli ihan toisin päin, töitä olis saanu vaikka miten ja paljon paremmalla palkalla kuin täältä. Me jopa yhdessä vaiheessa mietittiin että ois muutettukin Englantiin mun porukoiden lähelle jos tämä lapsiprojekti ottaisi tulta, kun siellä ymmärtääkseni hän voisi adoptoida synnyttämäni lapsen. Se on nyt kuitenkin vähän jäänyt, niin kuin moni muukin asia.

Toivottavasti teillä on äidin kanssa oikein mukavaa!

(.) Tissit pingottaa, pierettää ja tekee mieli chiliruokia - ne on mulla ne ykkösoireet aina joten optimistisesti eteenpäin. Ai niin, ja eilen sain hysteerisen naurukohtauksen. Olin hihitellyt lukiessani karhuherra Paddingtonia kun vilkaisin telkkaria, kolmosella tuli CSI:n mainoskatkon jälkeen sellainen yläkulmassa pyörivä formula-auto jonka tarkoitus oli varmaan mainostaa kisoja mutta musta se näytti siltä kuin auto olisi pudonnut pilvenpiirtäjän katolta. Nauroin niin että vedet tuli silmiin, jonka ilmeisesti mun kroppa tulkitsi itkuksi ja niin se nauruhysteria kääntyikin itkuhysteriaksi saman tien ja siis ihan oikeasti ilman mitään syytä. Koiraparka tuli makuuhuoneeseen paheksumaan puolisoani, jonka tulkitsi tehneen jotain kun ulvoin nenä tukossa. Ihan hullua, mutta sama on käynyt kyllä aikaisemminkin piinaviikkojen loppupuolella. Nyt on siis TOSI aikaista (pp 7 jos oikein laskin) tällaisille oireille!

Täällä möllyttää aurinko kunnolla. Tuullut on jo monta päivää mutta tänään ehkä vähän vähemmän. Viikonloppuna pitäisi taas tulla kevät.

Sitä odotellessa aurinkohalit kaikille,

Hupsu-Tiuhtis

Vierailija
27/37 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUI!!

Tänään on siis virallinen testipäivä, mutta enhän minä ole uskaltanut testata. Ihan oikeasti, en uskaltanut. Mitään merkkejä ainakaan raskaudesta ei ole, joten ajattelin, että testaan vasta illalla. Saapahan sitten itkeä silmät päästään rauhassa. Aamulla tarkastin vielä nuo Progynovan sisällöt (lääke jota Lugejen lisäksi olen käyttänyt), niin vahvasti epäilen, että ne ovat pitäneet mekat näinkin kauan poissa.

Ei siis ollenkaan toivekas olo. Mutta illalla tai huomenna siis on ne uutiset sitten mitkä ovat. On ihanaa, että olette kiinnostuneita vaiheistani - ISO KIITOS KAIKILLE! Se lämmittää tosi paljon!

Tiuhtiksellahan on oireita sitten vaikka muille jakaa - voi kun toivoisin, että itsekin kokisin jonkin tason ' valaistumisen' ja tuntisin että kyllä nyt on tärpännyt. Edes joskus....

Leia

Vierailija
28/37 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ainakin on niin tylsiä kaikki nuo lugemöhnät ja muutkin lääkkeet, eli ei paljon innostaisi ylimääräisiä käyttöpäiviä... Mutta ymmärrän kyllä että sua jännittää. Mä oon ite niin hätähousutestaaja, mutta se varmaan johtuu enemmän siitä että nyt näiden IVF/PAS-hoitojen kanssa ei ole tullut sitä tyhjän ruudun peikkoa vaan enemmän verenvuotopeikko. Siis ettei pelota testata kun melko usein on tullut plussa - muistan kyllä niiltä inssiajoilta kun tahkottiin ilman tuloksia että sillon sitä paljon vähemmän innosti testata.

LeiaK:

Tiuhtiksellahan on oireita sitten vaikka muille jakaa - voi kun toivoisin, että itsekin kokisin jonkin tason ' valaistumisen' ja tuntisin että kyllä nyt on tärpännyt. Edes joskus....

Leia

Joo, mä voisin tästä kyllä jakaa aika paljon vaikka sulle :-) Ottaisitko vaikka ton jatkuvan piereskelyn, kun se alkaa olla vähän kiusallista jo kotonakin (kun koirakin joutuu vaihtamaan huonetta kun kunnolla paukuttelen menemään)...

No vitsit sikseen, onhan se kivempi piinailla ja pysyä toiveikkaana kun on jotain oloja. Mutta se ei kuitenkaan takaa yhtään miään yhtään mihinkään suuntaan!

Mä päivystän sun testitulosta tasaisin väliajoin, että annahan sitten kuulua mitä sanoo! Voimahaleja ja keskittymiskykyä, vaikka varmaan vaikeaa onkin!

Vierailija
29/37 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leia: joko olet testannut? Ma odotan taalla sormet ristissa tulosta.... iso voima halaus ja rohkaisu potku testaukseen.

jannittaa....

Vierailija
30/37 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LeiaK, tulosta odotellaan.

Pakko käydä aina tilannetta tarkistamassa eli vaikka minusta ei välttämättä mitään kuulu, niin palstaa luetaan ahkerasti..

Mulla ei muuten ollut silloin plussatestissä mitään oireita, muuta kuin se, että vuoto pysyi poissa.

Ihan normaalit menkkatuntemukset oli eli testin tulos oli yllätys.

Itse olen miettinyt, että mahtoiko minun hyvä fyysinen kunto auttaa plussatulokseen, kun oli se maratoniharjoittelu loppusuoralla : )

Monta epäonnistunutta hoitoa kun oli takana, niin oikeastaan ainoa muutos aikaisempiin tilanteisiin oli kyllä fyysinen kunto.

Mutta mistäpä tuota tietää, luovuttaa ei kannata, sinnillä vaan eteenpäin..

Pitäkää siskot clubia pystössä, mukava on teidän kuulumisia lukea ja piinaa eletään aina yhdessä : )

Pullakahveja odotellen

Minerva

Vierailija
31/37 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, olin niin toivonut että sulla olis jo jymyuutisia täällä. Anteeksi kaikille, jotka hyökkäävät katsomaan, että nyt on varmaan tullut jo Leialta tieto, kun on viesti noussut listalla :-/

Mua masentaa. Kaikki lupaavat oireet on alkaneet hiipua, ei enää ole sellainen olo että tärppäsi. Luin vanhoja päiväkirjamerkintöjä ja se ainoa nega-siirto meni just näin, ensin oli vaikka mitä oireita ja sit viikko siirrosta ne hävis ja sit tulikin nega. Tietty sitä nyt toivoo että kumminkin olo jatkuisi ja plussa tulisi, mutta huonolta vaikuttaa.

No, ei kai auta kuin yrittää olla toiveikas vielä melkeni viikko. Hyvää yötä/sunnuntaita/alkavaa viikkoa kuitenkin kaikille!

Vierailija
32/37 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin epäilinkin ne Progynovat pitivät menkat poissa. Perjantai illalla oli jo tuhrun merkkejä, kun oli ainoastaan luget käytössä. Testi oli selkeä nega ja illan/yön aikana oli menkatkin jo päällä.

Itkuksihan se perjantai tietenkin meni ja aika synkissä ajatuksissa ollaan vieläkin. Miten tämä voikin olla näin vaikeaa?? Tuleekohan meille ikinä omaa nyyttiä?? Ihan kamalan paljon on tällähetkellä kysymysmerkkejä ilmassa...

Onneksi on ollut viikonloppu ja on saanut olla ihan rauhassa kotosalla. En millään olisi ollut kyllä työkuntoinen, niin koville tämä otti.

Kiitos ystävät rakkaat piinailutuestanne! On aivan ihanaa, että olette olemassa.

Nyt toivotaan kuitenkin onnistumisia Tiuhtikselle - jospa sinun tämänhetkiset tuntemukset vaihtuisivatkin positiivisiin uutisiin!! Pidän peukkuja ystävä rakas!

Leia

Vierailija
33/37 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin niin kovasti että kevätaurinko olis tuonut teille sen niin kovin toivotun plussan... oon kamalan pahoillani, vaikka ei taida tässä tilanteessa lohduttaa. Tiedän itse kuinka musertavalta epäonnistuminen tuntuu, kun tahtomattaan kuitenkin lataa enemmän toiveita ivffään. Älä menetä toivoa, mieti vaikka tätä meidänkin tarinaa!! ISO hali ((((Leia))))

Tiuhtiaiselle pidellään edelleen peukkuja plussan puolesta...

Vierailija
34/37 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohtuhalaus Leialle!! Tosi kurjaa :( Tsemppiä Tiuhtiaiselle loppupiinailuun...

Minerva: Anteeksi en tunne teitä kaikkia vielä. Oletko siis nyt raskaana? Kun sanoit siitä maratonharjoittelusta ja raskautumisesta? Itse urheilen aika paljon ja viime vuonna raskauduin kesken maratonhrjoittelun. Ekaa kertaa oli tarkoitus mennä juoksemaan se, mutta jätin harjoittelun kun tulin raskaaksi (ja siirryin sauvakävelijäksi...) Nyt olen taas intoutunut harjoittelemaan, mutta ainakaan näihin passeihin se ei auttanut :(

Joku kysyi (sori en muista kuka) että oliko tää eka ivf. Oli se. Sitä ennen tehtiin kaksi inseminaatiota.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Agra

Vierailija
35/37 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin odottanut, että saisi kuulla hyviä uutisia. Olen ihan älyttömän, valtavan pahoillani Leia! Se on tosi raskasta kun ei vaan onnistu. Toivottavasti te voitte jakaa surua puolisosi kanssa yhdessä, että saatte toisistanne tukea tässä ettekä vain käperry omaan pahaan oloonne.

Jos se yhtään lohduttaa, mulla ei tärpännyt IVF:n tuoresiirrosta mutta sitä seuraavista PAS:sta sitten paukkuikin plussa melkein jokaisesta. Tai ihan tyhmä ajatus että tää nyt ketään lohduttaisi... Mutta siis ei tämä nega kuitenkaan tarkoita ettei jatkohoidoilla voisi onnistua tosi hyvin kuitenkin! Meillä lääkäri oli sitä mieltä että ehkä IVF oli kropalle niin iso rasite ja varsinkin kun olin pitkään sen punktion jälkeen kipeä, että ehkä siksi ei onnistunut.

Mitä aiotte nyt tehdä?

(.) Mua ahdisti eilen se oireiden katoaminen niin paljon että piti oikein itkeä tuhertaa ja sit tänä aamuna (vähän tyhmä kun olen) pissin jo tikkuun. 25 iU herkkyiseen tuli melko selkeä haamu. Tiedän, ettei tää nyt tarkoita raskauden jatkumisen suhteenkaan yhtään mitään, että tää kertoo nyt vaan ja ainoastaan sen että jotain kiinnittymisyritystä on ollut, mutta siitä huolimatta on parempi mieli jatkaa piinailua siihen ensi perjantain oikeaan testipäivään. Kyllä ne oireetkin tänään sitä mukaa vähän palaili.

Leialle vielä iso iso lohtuhali. Olet ajatuksissa ja sydämessä. Yrittäkää jaksaa!

Vierailija
36/37 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai säkin oot tullu tänne takaisin! Kiitos peukutuksista. Jos sulla on nyt joku toimiva sähköpostiosoite, laita viestiä (ihan sama mihin, vaikka siihen mun duuniosoitteeseen) niin höpötellään!

Haleja teille molemmille ja Penalle masupäristys.

Vierailija
37/37 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on aina kova paikka, kun ivf epäonnistuu.

Töissä erehtyi yksi hoidoista tietävä kysymään tulosta juuri epäonnistuneet hoidon jälkeen ja kyllä repesin täysin...

Sen jälkeen eivät hoidoista kyselleetkään, vaan odottivat, että itse kerron kun ja jos on jotain kerrottavaa.

Pidinkin seuraavat hoidot ihan salassa, oli helpompaa..

Mutta ei muuta kuin katse tulevaisuuteen päin, vielä se päivä tulee, että sen plussan saat.

Tiutiaiselle kovasti peukutuksia, haamu vaikuttaa jo lupaavalta.

Agra kyseli minun maratoniharjoittelusta. Eli tosiaan olen palstaillut aktiivisesti ja viime syksynä plussasin useiden hoitojen jälkeen.

Nyt on menossa jo rv 35+6 eli loppusuora häämöttää.

Itselläni on diagnosoitu endo eli se lapsettomuuden ilmeisesti aiheutti.

Olen aina ollut aktiivinen liikkumaan, mutta viime kesä meni todellakin ihan juostessa : )

Ylipainoa minulla ei oikeastaan ole ollut, mutta koskaan en ole ollut niin hoikassa kunnossa, kuin viime kesänä. Harjoitus vaan tiputti painoa ja juuri ennen puolimaratonia tulikin plussa testiin.

Maraton jäi siis juoksematta, mutta ehdin 18 km harjoituslenkin tehdä jo tämän maha-asukin kanssa..

Itse siis kyllä epäilen tuota harjoittelua eli se jotenkin edesauttoi raskautumista.

Tosin nämä on ihan minun omia mietteitä eli mitään tieteellistä ei ole osoittaa..

Mutta aurinkoista maanantain jatkoa clubi-siskoille.

T:Minerva