Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuha se sit iski...

Murmelille (muistinhan?) voimia ja tsemppiä ja kaikkea mahdollista! =(

Iski itelle paniikki, koska heikotusta esiintyny täälläkin, terkkarin mukaan vain sokerit heittelee. Silmät sumenee ja tuskan hiki valtaa sit ku hetken lepää ni auttaa. Aamupalan jälkeen tulee.. Eivät ees tarkkaile sokereita vaikka paastoarvo kohol ja viimesin 2h paasto oli 3,9 eli liian alhainen.

Puutumista tapahtuu täälläkin,yöllä ei tiedä miten enää olla ja ikkuna oltava auki, siks kai tää nuhakin.

Aivot nyt totaali tyhjät, oma napa voi hyvin ja toveri möyrii kovin..

Jotain tekemistä pitäs keksii pe-ma ku muksu lähtee isin luo.. Sain sen verran aikaseks et katoin pienet vaatteet, lajittelin pojalle, tytölle ja neutraalit..

Rv 33+5

Vierailija
22/24 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä edelleen masussa kaikki hyvin. Tällä kertaa oli kyllä ihana lääkäri (nainen), näytti koko ajan kuvaa kun ultras ja sydäntäkin kateltiin kauan kun jumputti hienosti. Sukupuoli näytti edelleen siis samalta kuin viimeks :) Painoarvio oli nyt, 2.2kg ja lääkäri sanoi että jos syntyy laskettuna päivänä, niin silloin paino ois n.3kg, joka sopis mulle mainiosti, esikoinen kun paino syntyessään 3.7 ja meinas jumiin jäädä.

Nyt meen lepään, tuli vähän paha olo siellä maatessa selällään

34+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana viikonaloitus, kun mies oli vapaalla niin eilen kuin tänäänkin. Huomenna käy töissä ja sitten taas loppuviikon kotona. Ihanaa saada pojille lisävirikettä, kun tuo oma touhuaminen isomman kanssa+vaappuminen nuoremman perässä on jo vähän heikkoa. Nyt ollaan koko porukalla tehty lenkit jo kolmena päivänä peräkkäin. Ihan hienosti olen ankkaillut mukana, hitaasti mutta varmasti vaappuen. Eivätkä supistukset ole yltyneet lenkeistä, hieman selkään ottaa enemmän-ei taida tuo kävelyasento mikään ergonominen enää olla :D

Kun viikkoja tosiaan on jo reilusti, niin uskaltaa touhuta paremmin, vaikka noita kivuttomia supistuksia tuleekin reilusti (jopa 10kpl/h, ja kesto parhaimmillaan 30min). Kivuliaiksi eivät ole yltyneet, joten olen uhkarohkea ja elän normaalisti tästä lähin.

Meillä kävi paljon virpojia eilen. Mies teki aprillipilan lähisukulaisille: pisti tekstiviestin, että " viikkoihin nähden potra+terve poika tuli tänään!" . Kaikki muut meni vipuun paitsi mun äitini, kun ihmetteli mihinkäs ne isommat pojat sitten meni hoitoon jos ei heille.

Nyt täytyy mennä vähän taas soffalle pötköttelemään.

Hyvää viikonalkua kaikille ja jaksuja kaikkien vaivaisten arkeen!

tölökki 35+2

Vierailija
24/24 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla kurkkaamaan ja paljon oli tekstiä tullut:D

MARTINA hui ja apua!Toivottavasti sun vauva sieltä kääntyy pää alaspäin.nyt aloin mäkin miettiä et apua eikai vaan vois olla perätilassa tää mun masukki:( mullakin liikettä enempi tuntuu läällä ja sivuilla,mut kyllä tuola alaallakin jotain pökkimisiä tuntuu..jaa-a huoh!onneks huomenna on neuvola,saa täti kokeneempana kertoa onko vauva pysynyt rt:ssä;)

Tosta esikoisen kans jaksamisesta ja ukon auttamisesta;meillä mies on päivät töissä 7-16 et kyllä se on minun hoidettava aamupesut sekä päivän aikana pyllyn pesut kakan tultua ja käsien pesuja useaan kertaan.välillä aina ihan raivostuttaa kun ei jaksa nostaa ja silti oon niin tarkka noissa käsienpesujutuissa et pakolla huuskin sitte menemään ja nostelen...poika painaa n.13kiloa.no vähän helpottaa ku ottaa ihan rauhassa ja asentoja vaihdellen sekä käyttää hyväks pojan omia jalkoja et saa seistä ite mahdollisimman paljon...housuvaipat on hyviä;) onneks mies kuitenkin hoitaa sitten iltapesut ja viikonloppusin myös aamupesut:) ja suihkussa/saunassa käydään yhessä,yksin en pojan kans mene ku se on niin nopea ja kaatuilee liukkaalla lattialla.

Leivottiin pojan kans tänään sämpylöitä=) oon yrittänyt vähentää tota makean syöntiä niin ajattelin korvata tuoreilla sämpylöillä tätä syömishimoa:P niistä puheen ollen taidan tästä rientää iltapalalle:)

kaikille jaksuja olon kans:D ja hyviä öitä!!

toymama jälleen