Miten ihmeessä palkkaa saavat ovat persaukisia koko ajan.
Jos palkka tulee perjantaina niin viimeistään seuraavana keskiviikkona ovat rahattomia persaukisia pyytämässä lainaa minultakin. Ja miten tukia saavat ovat myös koko ajan persauki koko ajan. Jos minä pärjää lähes tonnia pienemmällä palkalla tai samoilla kelatuilla niin miksei muut pärjää. Olen saanut säästöön rahaa myös vuosien aikana mutta samat ihmiset aina yrittää lainata rahaa vaikka tienaavat enemmän.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostetaan liian kallis asunto ja auto tuloihin nähden. Samoin pitää ostella joutavaa krääsää, kahviloissa ja ravintoloissa käydään niin ja tietysti pitää olla kaikki viimesen päälle niin varmasti saa isommankin palkan tuhlattua.
Pitää olla kato jotain kuvattavaa ni voi luoda illuusion hienosta elämästä. Hieno kulissi tuntuu olevan ihmisille se tän päivän juttu, ollut jo kauan.
Huonekalut uutena Vepsäläiseltä, Viikonloppureissuja hienoissa hotelleissa, lemmikkieläin ja sen kulut, kaikki viimeisen päälle, ripset ja kynnet, vaatteet ja hiukset! Lainaa satojatuhansia. Entä sitten kun työpaikka menee alta tai vaikkapa sairastuu, tulee ero ym.?
On minulla rahaa, mutta tutut ovat jatkuvasti pummaamassa. Olen laskenut budjettini tarkasti ja jos annan tutuille rahaa, ei jää itselle käyttörahaa. Joten esitän rahattomampaa kuin olen etten houkuttelisi pummijoita.
Pieni palkka ja kalliit hinnat. Yllättikö vastaus kysyjän?
Ei kai siihen ole kuin yksi vastaus eli menot on jatkuvasti vähintään tulojen kokoiset. Niin pysytään persaukisena.