Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varasin matkan, jonka lähtö elokuussa. Toivottavasti ei tule soittoa

Vierailija
29.07.2025 |

TE-toimistosta ennen lähtöä tai matkan aikana. Tai ennemmin toivon, että soitetaan silloin, kun oon jo matkalla. On pelko, että heti kun elokuu alkaa, virkailijat tulevat lomalta ja alkavat soitella. Sitten joutuisin sanomaan, etten voi tulla käymään kahtena viikkona, jos ehdottaisi tapaamista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon matka siis.

Vierailija
2/5 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin heti ehdottavat tapaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kutsu tulee, niin siinä on ainakin viikko aikaa valmistautua. Jos olet matkalla silloin, kun pitäisi olla paikalla, niin pistät sinne vain vaikka viestiä paria päivää ennen vaikka että yöllä alkoi veriripuli/ripuli/oksentelen rajusti/ niin pahat kuukautiset etten uskalla lähteä kotoa ulos ja kysyt voisiko aikaa siirtää siihen ja siihen päivään

Vierailija
4/5 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön saa matkustaa. Vastaat puhelimeen, juttelet normaalisti ja teet mitä työkkäri pyytää. Kunhan on työmarkkinoiden käytettävissä ja hakee töitä, sen saa suorittaa myös muualla kuin kotimaassa. 

Mä en ole koskaan käynyt työkkärissä, vaikka yhteensä olen ollut työtön 6v ajan. (Välissä pätkiä ja osa-aikatöitö). Kaikki hoidetaan puhelimitse/koneella 

Vierailija
5/5 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut virkailijalle oma asiointi -sivun kautta kun olen ollut reissussa. Ei matkustaminen ole kiellettyä, eikä matkan kestoa ole rajoitettu kunhan hakee kuitenkin töitä ja on puhelimella tavoitettavissa. Samalla voi sanoa, että pitää työnhaun voimassa matkan ajan niin ei vaikuta myöskään tukiin. Kannattaa pitää viestintä avoimena ja rehellisenä eikä yrittää piileskellä, ksoka siitä voi seurata ongelmia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä