Rehellisesti; olisitko nykyisen kumppanisi kanssa, jos sinulla olisi 20 miljoonaa euroa?
Kommentit (82)
Olisin ja myös jakaisin rahat hänen kanssaan. Emme nytkään ole huonossa taloudellisessa tilanteessa, joten muutos ei välttämättä olisi kovin suuri pois lukien toki eritäin vahva taloudellinen varmuus hätätilanteiden ja vanhuuden varalle. Esimerkiksi työmme ja vapaa-ajanviettomme on jo nyt sellaista, joita tekisimme suunnilleen samoin joka tapauksessa.
Toki, en mä tässä suhteessa rahan vuoksi ole, omat tulot riittää kaikkeen tarvittavaan ja säästöön.
Tottakai. En oikein hahmota miten nuo asiat edes liittyvät toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
täällä valehdellaan jokainen mies lähtisi ja ottaisi nuorempia naisia
Voi tulla yllätyksenä, mutta jotkut miehet rakastavat vaimojaan.
kunnes saa 20 miljoonaa ja on varaa lähteä Aasian markkinoille
Aasiaan pääsee parilla tonnilla. Sis. kaiken.
Ei kun ottaisin heti kuule jonkun onnenonkijan. Haloo!
Olisin. En seurustele kenenkään kanssa kukkaron tai rahattoman kukkaron takia.
Olisin. Tosin ostettaisiin uusi talo jostain missä ei naapureita ja uudet autot.
Ukostani tulisi aivan taatusti kuzipää, jos saisi paljon rahaa. Nykyäänkin on joskus outoja harhoja omasta erinomaisuudestaan. Eli jos saisin 20 miltsiä, niin hän olisi kyllä viimeinen kelle kertoisin. En kertoisi itse asiassa kenellekään, lahjoittaisinkin anonyymisti.
Uskon vaimon edelleen pysyvän vierelläni vaikka tili tuohon laskisikin.
Vaimoni on maailman ihanin nainen. En vaihtaisi häntä kehenkään toiseen vaikka saisin kenet tahansa maapallolta.
Todellakin olisin ja jakaisin rahani hänen kanssaan. Kysyisin haluaako jatkaa töissä (hänet tuntien haluaisi) vai muutetaanko jonnekin ulkomaille.
Hyvä mies on, ansaitsisi hemmottelua.
Olisin. Oikean käteni. Joku mahdollisuus sivusuhteeseen naisen kanssa voisi ehkä olla. On tietysti nytkin, ei muuttaisi sillä rintamalla mitään.
Mitä tällä haetaan? Jättäisinkö puolisoni siis siksi, että voisin ottaa tilalle jonkun joka kiinnostuu rahoistani? Vai miksi? En jättäisi häntä, koska nauttisin rahoistani mieluummin hänen kanssaan kuin yksin tai jonkun onnenonkijan kanssa.
En olisi. Oma koti hankintaan per heti.
Puolisolle voisin laksiäisiksi laittaa pari miljoonaa, jotta lapsilla ei ole aivan kauheaa hänen luonaan käydessä.
Tottakai. Mitä rahalla on tekemistä asian kanssa.
Olisin. Rakastan vaimoani ja uskon että rakkaus kestäisi, vaikka joutuisi köyhänä elämään.
Olisin tietysti, hän on elämäni rakkaus ja paras ystäväni. Mies varmaan lopettaisi työt ainakin muutamaksi vuodeksi ja tarjoaisit sen hänelle mielelläni. Itse tuskin malttaisin, tai voi olla että palkkatyön sijaan tekisin vapaaehtoistyötä. Raha pitäisi tietysti sijoittaa ja elää tuotoilla, että lapsillekin jäisi siitä kunnolla perintöä.
Tottakai olisin. Olen ollut jo vuosikausia muutenkin.