Voiko eri horoskoopilla olevat ryhtyä suhteeseen?
En ymmärrä horoskoopeista mitään, paitsi että ne kertovat ihmisen luonteen. Onko siis paras, jos on kaksi samaa horoskooppia, kun alkaa suhteeseen?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan, jolla on enemmän kuin kaksi toimivaa aivosolua, ei usko horoskooppeihin.
Jos olet yhtään lukenut horoskooppeja, niin aika hyvin kuule osuu ennustukset oikeaan.
Päinvastoin. Uskoin jossain mitassa horoskooppeihin kunnes teetin itsestäni ja miehestäni tarkemmat horoskoopit. Menivät niin reippaasti metsään monissa kohdissa että uskoni lopahti siihen.
Horoskooppi esim. sanoi minulle sopivan sellainen työ jossa saa olla esillä. Ja se on viimeinen asia jota työssä haluan. Yritin tehdä muutamia vuosia sellaista työtä mutta se oli yhtä tervan juontia päivästä yksi. Nyt olen vuosia tehnyt tyytyväisenä työtä jonka ei pitäisi tuon horoskooppiluonnehdinnan mukaan sopia minulle yhtään. Se ei siis sopinut edes minkäänlaiseen itsetuntemuksen avuksi kuten välillä sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan, jolla on enemmän kuin kaksi toimivaa aivosolua, ei usko horoskooppeihin.
Jos olet yhtään lukenut horoskooppeja, niin aika hyvin kuule osuu ennustukset oikeaan.
Päinvastoin. Uskoin jossain mitassa horoskooppeihin kunnes teetin itsestäni ja miehestäni tarkemmat horoskoopit. Menivät niin reippaasti metsään monissa kohdissa että uskoni lopahti siihen.
Horoskooppi esim. sanoi minulle sopivan sellainen työ jossa saa olla esillä. Ja se on viimeinen asia jota työssä haluan. Yritin tehdä muutamia vuosia sellaista työtä mutta se oli yhtä tervan juontia päivästä yksi. Nyt olen vuosia tehnyt tyytyväisenä työtä jonka ei pitäisi tuon horoskooppiluonnehdinnan mukaan sopia minulle yhtään. Se ei siis sopinut edes minkäänlaiseen itsetuntemuksen avuksi kuten välillä sanotaan.
Todennäköisesti miehesi on päässyt myrkyttämään mielesi horoskooppien osalta. Veikkaan, että kaikki meni hyvin siihen saakka, kunnes hän tuli kuvaan? Aivan!
Ap ei kyllä nähtävästi tiedä horoskoopeista yhtään mitään, kun tuommoiset merkit yhdistäisi.
Tosin ei niillä pelkillä aurinkomerkeillä muutenkaan juuri ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei kyllä nähtävästi tiedä horoskoopeista yhtään mitään, kun tuommoiset merkit yhdistäisi.
Tosin ei niillä pelkillä aurinkomerkeillä muutenkaan juuri ole väliä.
Ei ku sori. Se olikin vastaaja viesti nro 10 eikä ap.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki syö kalan paitsi vesimies joka on nestettä. Ne siis sopii yhteen
Kalat ja vesimies. 😂 Jos on tyypilliset merkkinsä edustajat, niin täysin mahdoton yhdistelmä. Tietysti nousevat merkit ja muut vaikuttaa enemmän, mutta silti.
Kalat - rapu yhdistelmä ei toimi. Ei tuu hevon vittuakaan jos molemmat ovat herkkiä.
Oinas - vesimies suhde toimii.
Taitaa ap.:llä olla vain luulot noista horoskooppien yhteensopivuudesta.
Neitsyitä ja skorpioneja kannattaa vältellä henkensä edestä.
Olen horoskoopiltani kaksonen. Mutta siis vain horoskoopiltani, en ole oikeasti kaksonen.