Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko eri horoskoopilla olevat ryhtyä suhteeseen?

Vierailija
29.07.2025 |

En ymmärrä horoskoopeista mitään, paitsi että ne kertovat ihmisen luonteen. Onko siis paras, jos on kaksi samaa horoskooppia, kun alkaa suhteeseen?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kerro horoskooppisi niin kerrotaan sulle ketä kannattaa tapailla

Olen horoskoopiltani kaksonen. Mutta siis vain horoskoopiltani, en ole oikeasti kaksonen.

Vierailija
62/69 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan, jolla on enemmän kuin kaksi toimivaa aivosolua, ei usko horoskooppeihin.

Jos olet yhtään lukenut horoskooppeja, niin aika hyvin kuule osuu ennustukset oikeaan.

Päinvastoin. Uskoin jossain mitassa horoskooppeihin kunnes teetin itsestäni ja miehestäni tarkemmat horoskoopit. Menivät niin reippaasti metsään monissa kohdissa että uskoni lopahti siihen.

Horoskooppi esim. sanoi minulle sopivan sellainen työ jossa saa olla esillä. Ja se on viimeinen asia jota työssä haluan. Yritin tehdä muutamia vuosia sellaista työtä mutta se oli yhtä tervan juontia päivästä yksi. Nyt olen vuosia tehnyt tyytyväisenä työtä jonka ei pitäisi tuon horoskooppiluonnehdinnan mukaan sopia minulle yhtään. Se ei siis sopinut edes minkäänlaiseen itsetuntemuksen avuksi kuten välillä sanotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan, jolla on enemmän kuin kaksi toimivaa aivosolua, ei usko horoskooppeihin.

Jos olet yhtään lukenut horoskooppeja, niin aika hyvin kuule osuu ennustukset oikeaan.

Päinvastoin. Uskoin jossain mitassa horoskooppeihin kunnes teetin itsestäni ja miehestäni tarkemmat horoskoopit. Menivät niin reippaasti metsään monissa kohdissa että uskoni lopahti siihen.

Horoskooppi esim. sanoi minulle sopivan sellainen työ jossa saa olla esillä. Ja se on viimeinen asia jota työssä haluan. Yritin tehdä muutamia vuosia sellaista työtä mutta se oli yhtä tervan juontia päivästä yksi. Nyt olen vuosia tehnyt tyytyväisenä työtä jonka ei pitäisi tuon horoskooppiluonnehdinnan mukaan sopia minulle yhtään. Se ei siis sopinut edes minkäänlaiseen itsetuntemuksen avuksi kuten välillä sanotaan.

Todennäköisesti miehesi on päässyt myrkyttämään mielesi horoskooppien osalta. Veikkaan, että kaikki meni hyvin siihen saakka, kunnes hän tuli kuvaan? Aivan!

Vierailija
64/69 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kyllä nähtävästi tiedä horoskoopeista yhtään mitään, kun tuommoiset merkit yhdistäisi. 

Tosin ei niillä pelkillä aurinkomerkeillä muutenkaan juuri ole väliä. 

Vierailija
65/69 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei kyllä nähtävästi tiedä horoskoopeista yhtään mitään, kun tuommoiset merkit yhdistäisi. 

Tosin ei niillä pelkillä aurinkomerkeillä muutenkaan juuri ole väliä. 

Ei ku sori. Se olikin vastaaja viesti nro 10 eikä ap. 

Vierailija
66/69 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki syö kalan paitsi vesimies joka on nestettä. Ne siis sopii yhteen

Kalat ja vesimies. 😂 Jos on tyypilliset merkkinsä edustajat, niin täysin mahdoton yhdistelmä. Tietysti nousevat merkit ja muut vaikuttaa enemmän, mutta silti. 

Vierailija
67/69 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat - rapu yhdistelmä ei toimi. Ei tuu hevon vittuakaan jos molemmat ovat herkkiä.

Vierailija
68/69 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas - vesimies suhde toimii.

Taitaa ap.:llä olla vain luulot noista horoskooppien yhteensopivuudesta.

Vierailija
69/69 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyitä ja skorpioneja kannattaa vältellä henkensä edestä.