Nyt ei sitten uimahallissa saunassa tarvi enää riisua uimapukua
Näin ne asiat muuttuvat. Minusta oli hyvä, että uimahallissa piti kunnolla riisuutua ja peseytyä, ja perusteltiinhan sitä pitkään uimapuvuista löylyissä hengitysilmaan vapautuvilla hiukkasillakin.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Välttelin jo koulussa uimatunteja sen pakkoalastomuuden takia. Hyvä että yhteiskunta todellakin kehittyy ja päästään noista 30-luvun arjalaisista asenteista eroon. Tykkääkö joku muka oikeasti hillua alasti tuntemattomien ihmisten tuijoteltavana?
Ikävä, että olet vieraantunut luonnosta noin. Alastomuus on luonnollista eikä terve ihminen koe kaikkien tuijottavan.
Tarpeilla käyminenkin on luonnollista ja ennen koulujen huussit olivat suuria, reiät olivat vierekkäin niin siinä sitten kaikki kakkasivat toistensa nähden, ihan kuin Roomassa muinoin. Nykyään yleisissä vessoissa on yksittäiset kopit. Sinä tietysti mielelläsi poistattaisit ne väliseinät.
Kannatan suihkuseiniä kyllä, olisi hallissa heti hieman enemmän yksityisyyttä. Muutenhan olisi kiva useimmasta meistä varmaan käydä saunassakin uikkareissa, mutta hyviä pointteja kyllä nämä hygienia/kloorihöyry aiheet, kyllä on Suomen hallit siistejä kuitenkin kun on nämä säännöt ja tavat pidetty. Erillinen pikkupyyhe onkin hyvä vinkki ujostelijoille, jonka joku mainitsi.
uikaa vaan keskenänne siellä paskavedessä.
siihen loppui uimassa käynti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Välttelin jo koulussa uimatunteja sen pakkoalastomuuden takia. Hyvä että yhteiskunta todellakin kehittyy ja päästään noista 30-luvun arjalaisista asenteista eroon. Tykkääkö joku muka oikeasti hillua alasti tuntemattomien ihmisten tuijoteltavana?
Tykkääkö joku muka uiskennella muitten ihmisten p.askojen seassa? NImittäin, ei sitä uikkaria peseytymisen ajaksikaan uskalleta pois ottaa. Uimalakki pitäisi olla yleisessä altaassa pakollinen! Niin ne ajat muuttuvat, kohta on yhtä p.askasta kuin kehitysmaassa.
Tämän takia en ole käynnyt vähään aikaan kylpylässä tai uimahallissa ja kun käynnyt niin mennyt heti kun on paikka auennut niin saannut olla rauhassa vähän aikaa ennen kun on peseytymättömät juntit tulleet altaaseen lillumaan paskoineen päivineen.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään. N22.
Eikä ne ihmiset oikeesti tuijota.
Ihan sama. Uimahallien alstonsaunomisessa oli se hyvä puoli, että näki erilaisia ja eri-ikäisiä ihmisiä alasti, se häpeä omasta vartalosta saattoi monella nuorella vähentyä. Hygienian ovat monet välttäneet aina, jopa törkeällä tavalla. Paskapökäleeseen olen koskenut uima-altaassa. Aivastelijoita sun muita limaa erittäviä on jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö joku muka uiskennella muitten ihmisten p.askojen seassa? NImittäin, ei sitä uikkaria peseytymisen ajaksikaan uskalleta pois ottaa. Uimalakki pitäisi olla yleisessä altaassa pakollinen! Niin ne ajat muuttuvat, kohta on yhtä p.askasta kuin kehitysmaassa.
Tämän takia en ole käynnyt vähään aikaan kylpylässä tai uimahallissa ja kun käynnyt niin mennyt heti kun on paikka auennut niin saannut olla rauhassa vähän aikaa ennen kun on peseytymättömät juntit tulleet altaaseen lillumaan paskoineen päivineen.
Eikö ne puhtaimmat tunnit ole varattu juuri niille vaatteissaan uiville.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun se aikakausi päättyi. Myös suihkut pitäisi jakaa erillisiin lukittaviin koppeihin. Sama pukuhuoneessa. Olen suomalainen mutta mua ällöttää julkinen alastomuus uimahalleissa.
Voi hyvää vi...... päivää. Oletko hakenut apua itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Pakko mennä heti kun halli aukeaa 6.00 ja mahdollisimman nopeasti pois.
Vierailija kirjoitti:
Hiukkasilla??? Kloorilla sitä on perusteltu. Kloori on kaasuna myrkyllistä hengittää.
Ei klooria enää käytetä.
Ulkomaalaisten takia tähän on päädytty.
Olkaa suvaisevaisia muita kulttuureja kohtaan ja käyttäkää uima-asua saunassa.
Ei uimahallissa ole pakko käydä. Mökillä voi jokainen saunoa ja uida kuinka nakkena haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei uimahallissa ole pakko käydä. Mökillä voi jokainen saunoa ja uida kuinka nakkena haluaa.
Samalla logiikalla tulevaisuudessa ei ole pakko mennä naisena julkiselle paikalle ilman miespuolista saattajaa ja ilman kasvot peittävää huntua. Utsjoella voi elellä vanhaan suomalaiseen tyyliin jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen? Sinunko mökillä? No kiitti kutsusta, kun tästä hirmusesta nousukaudesta huolimatta ei ihan meillä kaikilla ole omaa rantamökkiä!
Minä olen jo uimataidon hankkinut koululaisena uimahallissa. Minun puolestani uimahallit voi sulkea jos käyttö vähenee uusilla säännöillä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo uimataidon hankkinut koululaisena uimahallissa. Minun puolestani uimahallit voi sulkea jos käyttö vähenee uusilla säännöillä.
Sinä ja sinä, sinustahan kaikki riippuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää alastomuus on vain Suomessa tapana, todella junttimaista.
No eipä muuten pidä paikkaansa. Mene vaikka Saksaan tai Itävaltaan, siellä ei pelkästään saunota, vaan myös kylvetään alasti. Eikä monissa paikoissa ole mitään miesten ja naisten puolia.
Hui kauhea. Puhumattakaan siitä, että koko saunassa käynti on täysin vapaaehtoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun se aikakausi päättyi. Myös suihkut pitäisi jakaa erillisiin lukittaviin koppeihin. Sama pukuhuoneessa. Olen suomalainen mutta mua ällöttää julkinen alastomuus uimahalleissa.
Voi hyvää vi...... päivää. Oletko hakenut apua itsellesi?
Se on uskovainen uussuomalinen. Ei kai sille ole muita perusteita kuin viedä niiden oma ajattelu ja itsenäisyys.
En enää käy suihkussakaan saunan jälkeen ja virtsaan altaaseen. Nyt kaikilla kivaa.