Nyt kun Ozzy ja Lemmy on kuollut, niin onko enää ketään aitoja vanhan liiton rokkareita jäljellä?
Archie Cruz taitaa viimeisenä olla joka pitää rock'n'rollin henkeä yllä.
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, luulin olevani ainoa joka ei voi sietää Dioa. Vaihtuu radiostakin kanava heti. Varsinkin joku holy diver on aivan kamalinta paskaa. Anteeksi vaan, kivittäkää vapaasti.
Dion Sacred heart oli kova silloin biisi kasarin puolivälissä teinin mielestä, joka olin silloin. Ei ole kova biisi enää. Mutta sekin biisi on sentään joskus napannut, Holy diver ei napannut koskaan.
Toiset ihmiset on tosiaan kuuroja ja epämusikaalisia.
Miksi ette kuuntele Dion aikaista Rainbowta? Itse katson ne sen ajan kappaleet Black Sabbath -aikaa ja soolouraa paremmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava sukupolvi rockin jälkeen onneksi, parhaat
Depeche Mode
New Order
ja kunniamaininta
Pet Shop Boys
Erasure
Kyllä, jos haluat mennä keikalle kuuntelemaan levyjä etkä livemusiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Depeche Mode
New Order
ja kunniamaininta
Pet Shop Boys
Erasure
Ei taidenäyttelyissäkään maalata paikan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, luulin olevani ainoa joka ei voi sietää Dioa. Vaihtuu radiostakin kanava heti. Varsinkin joku holy diver on aivan kamalinta paskaa. Anteeksi vaan, kivittäkää vapaasti.
Dion Sacred heart oli kova silloin biisi kasarin puolivälissä teinin mielestä, joka olin silloin. Ei ole kova biisi enää. Mutta sekin biisi on sentään joskus napannut, Holy diver ei napannut koskaan.
Miksi ette kuuntele Dion aikaista Rainbowta? Itse katson ne sen ajan kappaleet Black Sabbath -aikaa ja soolouraa paremmiksi.
Joe lyn Turner huomattavasti parempi laulaja, upea ääni. Black Sabbath kuuluu Ozzylle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keith Richards, Ronnie Wood, Bill Wyman, Ringo Starr, Paul McCartney.
Robert Plant, Jimmy Page, Eric Clapton, Bob Dylan, Ritchie Blackmore, David Lee Roth, Bono, The Edge, Axl Rose, Slash, jne.
No kyllähän Blackmore on kova kitaristi.
Ja biisintekijä. Aina vain pelkät soittajat nostetaan parrasvaloihin. Itse arvostan niitä säveltäjiä vielä enemmän.
Kyllä sitäkin arvostan Blacmoressa. Mulla on yks parhain lp kasarilta, Bent out of shape. Turner on ollut paras laulaja Rainbowissa.
No ei ole kuitenkaan ollut, vaan Ronnie James DIO.
Olisiko vaikka Rob Halford? Vai oletko AP oikeasti noin kujalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Depeche Mode
New Order
ja kunniamaininta
Pet Shop Boys
Erasure
Mutta keikat ainakin missä minä käynyt, niin livenä, ei pleipäkkinä. Mm. Iron Maiden, Alice Cooper, Judas Priest ym. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joe lyn Turner huomattavasti parempi laulaja, upea ääni. Black Sabbath kuuluu Ozzylle!
No ei ole, vaikka ihan hyviä kappaleita laulanutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Depeche Mode
New Order
ja kunniamaininta
Pet Shop Boys
Erasure
Mutta keikat ainakin missä minä käynyt, niin livenä, ei pleipäkkinä. Mm. Iron Maiden, Alice Cooper, Judas Priest ym. Eri
Hevi-genren tavaramerkiksi on kuulunut aito soittaminen keikoilla. Blackmorekin sanoi aikoinaan noista pop-bändeistä: sama kuin laittaisi levysoittimen lavalle pyörimään. Hel*etin hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Depeche Mode
New Order
ja kunniamaininta
Pet Shop Boys
Erasure
Aika onneton vertaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keith Richards, Ronnie Wood, Bill Wyman, Ringo Starr, Paul McCartney.
Robert Plant, Jimmy Page, Eric Clapton, Bob Dylan, Ritchie Blackmore, David Lee Roth, Bono, The Edge, Axl Rose, Slash, jne.
No kyllähän Blackmore on kova kitaristi.
Ja biisintekijä. Aina vain pelkät soittajat nostetaan parrasvaloihin. Itse arvostan niitä säveltäjiä vielä enemmän.
Kyllä sitäkin arvostan Blacmoressa. Mulla on yks parhain lp kasarilta, Bent out of shape. Turner on ollut paras laulaja Rainbowissa.
No ei ole kuitenkaan ollut, vaan Ronnie James DIO.
Saan aina päivän parhaat naurut, ku tuota raakkujaa ylistetään. Hyi vit-tu, en ole ikinä sietänyt dioa. On myös vastenmielisen näköinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rolling Stones.
60 vuotta pelkkää paskaa.
Höpsönpöpsö, äitis ulosti sut väärästä reiästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iommi, Butler ja Ward on yhä hengissä. Äkkiäkös siihen kaivetaan joku vanhoista laulajista naftaliinista. Vaikka eihän Ozzyn veroista ole olemassakaan, ei edes Dio. Esimerkiksi Ian Gillan on vielä hengissä.
Diokin on jo kuollut.
Eihän tuossa muuta väitettykään. Tuossahan kerrottiin, että Ozzyn veroista ei ole, ei edes dio. Siinä kaksi vainajaa samassa lauseessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se Lemmy pitää laittaa samaan Ozzyn kanssa? Ozzy oli megatähti. Lemmy taas melkein nobody.
Lemmy on jokaisen rokkarin idoli.
Lemmy on kovempi kuin Ozzy, Billy Idol on samaa sarjaa Lemmyn kanssa, ehkä kaksi kovinta rock.staraa maailmassa ikinä Billy ja Lemmy.
Peukut Ozzylle ja Lemmylle. Itoli menkööt menojaan!
Vierailija kirjoitti:
Voisin kai luetella helposti parikymmentä saman ajan bändiä joissa oli enemmän sitä jotain kun noiden parin kännisekoilijan örinöissä. Eipä ole kumpikaan iskenyt ikinä. Kuten ei Diokaan joka oli vähän sellaista tanssilavaheviä.
Peukut hyvästä arvostelusta dion musiikkia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iommi, Butler ja Ward on yhä hengissä. Äkkiäkös siihen kaivetaan joku vanhoista laulajista naftaliinista. Vaikka eihän Ozzyn veroista ole olemassakaan, ei edes Dio. Esimerkiksi Ian Gillan on vielä hengissä.
Miksei Dio muka ollut Ozzyn veroinen? Ja Diokin kuollut jo 15 vuotta sitten
Ei voi samana päivänä edes puhua. Ozzya ei voi verrata kehenkään!
Vierailija kirjoitti:
noloa jos ted nugentia ei ole vielä mainittu
Ted Nyyssönen keravalta on Maga miehiä, ei saa tykätä ainakaan julkisesti. Alkupään levyt on kyl saatanan kovia..
Su 27.7. Aamulehden Beelzebubs-sarjiksessa oli kyllä mainio strippi, herra Saatana demoneineen ihan paniikissa odotellessaan Ozzyn saapumista Helvetin hoodeille.