Miehen salikassista löytyi keinovagina
Olin laittamassa likapyykkejä pesukoneeseen ja katsoin vielä mieheni salikassiin, että onko siellä likaisia salivaatteita. Ei ollut, mutta siellä oli keinovagina! Olen järkyttynyt ja tuntuu pahalta! 15 yhteisen vuoden jälkeen en enää selvästi kelpaa hänelle.
Kommentit (42)
Ap sijassa tekisin samoin kuin silloin, kun löysin vaimon värisevän tekokalun. Kerroin että minua kiihottaa ajatus hänestä sellaista käyttämässä ja että haluaisin joskus nähdä miten se tapahtuu, kysyin myös haittaisiko häntä jos kokeilisin liikutella sitä kun se on sisällään. Hän empi asiaa joitakin päiviä ja lopulta kertoi että voidan tehdä kuten ehdotin. Ai jestas miten kiihottavaa oli nähdä se miten hän itseään tyydytti, saada itsekin liikutella sitä samalla kun hän kiemurteli orgasmissaan ja lopulta poisti sen väkisin sisältään haluten minut sisälleen saman tien jatkamaan tekokalun tilalle. Kokeiltiin joskus myös tekokalua ja omaani yhtäaikaa pillussaan, kuulemma liian täysi tunne siitä tuli ja tekokalu jäi syrjään sillä kertaa.
Tällä tavalla voisit saada hänen lelustaan yhteisen kiihottavan jutun, uuden keinon tyydyttää hänet. Itse hankin tekopillun myöhemmin vaimon ehdotettua sitä ja halusi nähdä miten hoitelen sillä itseni, pari kertaa halusi itsekin käyttää sitä minuun, joka vei nautinnon uuteen ulottuvuuteen minun osaltani. Pari kertaan on tehty niinkin, että on menkkojensa aikana laitettu tekopillu hänen reisien väliin ja olen saanut naida normaalisti naimisen estävänäkin aikana hänen saadessa kuitenkin kaiken saman huomion kuin muutenkin naidessamme saa.
Eli omien leikkien sijaan leluista kannattaa tehdä yhteinen leikki ja yhteinen salaisuus. Kivoja seksileikkejä teille ja mikä estää sinua hankkimasta omia leluja ellet jo omista sellaisia?
Veijo, onko helle sekoittanut pääsi? Kai siellä tuupovaarassakin on järviä, mene uimaan, niin ei tarvi keksiä satuja täällä!