Miehen ikäkö tekee ajottaiset ongelmat erektion kanssa vai onko vika mussa?
Taustatietona, että mies on 60+ ja varattu. Itse olen nainen 40+ ja sinkku. Seksisuhde meillä on ollut reilun kahden vuoden ajan.
Välillä, mutta ei kauhean usein miehellä on vähän ongelmia erektion kanssa. Saan kyllä autettua kädellä tai suulla peniksen kunnolla kovaksi taas ja päästään loppuun asti hommissa.
Mietin, että onko kyse miehen iästä ja siitä, että täytyy kaksi naista pitää tyytyväisenä. Sitten kyllä mietin sitäkin, että voiko vika kuitenkin olla mussa, mutta toisaalta mies on monesti erittäin himokas ja kiihkeä. Mies kuitenkin haluaa tavata aina uudestaan.
Ikä, mahdollinen stressi tms., kaksi naista välillä liikaa miehelle? Ei asiasta puhuta, mutta kerran mies sanoi, että on liian vanha ja mun pitäisi etsiä nuorempaa seuraa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 56 v ja silloin ei oikein seiso jos ei ole riittävästi haluja. Välillä saattaa olla viikon tai kahden taukoja että ei oikein haluta yhtään ja joskus taas panettaa päivittäin. Johtuuko hormoneista vai onko muuten vaan ihan muita ajatuksia päässä? Toki iän myötä miesten hormonituotanto vähenee, ja välillä on toki muutakin kuin pelkästään se pillu mielessä. Nuorempana on varmaankin enempi se pillu mielessä kuin ne muut asiat? Ei kai se ole sen ihmeellisempää?
No jos miehellä ei ole kunnolla haluja, niin miksi ottaa muhun yhteyttä? Näin oli viimeksi kun tavattiin, että mies ehdotti tapaamista. Vaikeuksia oli jonkun verran, mutta homma saatiin hoidettua kyllä loppuun.
Ap
Mitä? Kuvittelin aina ettei naisille merkitse se yhdyntä mitään. Eikö seksi ole paljo muutakin kuin hydrauliikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 56 v ja silloin ei oikein seiso jos ei ole riittävästi haluja. Välillä saattaa olla viikon tai kahden taukoja että ei oikein haluta yhtään ja joskus taas panettaa päivittäin. Johtuuko hormoneista vai onko muuten vaan ihan muita ajatuksia päässä? Toki iän myötä miesten hormonituotanto vähenee, ja välillä on toki muutakin kuin pelkästään se pillu mielessä. Nuorempana on varmaankin enempi se pillu mielessä kuin ne muut asiat? Ei kai se ole sen ihmeellisempää?
No jos miehellä ei ole kunnolla haluja, niin miksi ottaa muhun yhteyttä? Näin oli viimeksi kun tavattiin, että mies ehdotti tapaamista. Vaikeuksia oli jonkun verran, mutta homma saatiin hoidettua kyllä loppuun.
Ap
Mitä? Kuvittelin aina ettei naisille merkitse se yhdyntä mitään. Eikö seksi ole paljo muutakin kuin hydrauliikkaa
Tämä on vale jota tykätään palstalla toistella vaikka pettyneitä ne on aina kaikki oikeassa elämässä jos ei alapamppua tule.
Vika ei ole sinussa. Voi olla sepelvaltimotauti, joka oireulee ensin peniksessä (kehon ohuimmat suonet).
Huono kunto. Tai kovaotteinen runkkaus.
Ota minut leikattu posliini m57 kyllä vieläkin seisoo
Mikä tässä nyt on ongelmana? Itselläni oli vastaavaa ongelmaa nuorempana valtavan stressin vuoksi, oli oma firma pyöritettävänä, sairaan äidin hoitaminen ym ym. Silloin hermosto oli koetuksella, eikä erektio ollut paras mahdollinen. Nykyään taas, paljon vanhempana on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä? Kuvittelin aina ettei naisille merkitse se yhdyntä mitään. Eikö seksi ole paljo muutakin kuin hydrauliikkaa
Eri, mutta miksi se että naisille ei riitä tyydyttäväksi seksiksi aina vain pelkkä esileikitön yhdyntä TAI munan ei tarvii olla 20cm megagyrby = "peniksellä ja yhdynnällä ei ole mitään väliä"
Itselleni miehen erektiolla on jo itsessään väliä, koen että hän silloin haluaa minua, ihan sama mistä se oikeasti kertoo. Lisäksi pano tuntuu hyvältä vaikka ei riittäisikään yksinään luomaan sellaista seksielämää josta jaksaisi pidemmän päälle innostua. Esimerkiksi siksi että saan harvoin pelkässä yhdynnässä vaikka olisi vähän isompikin penis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä? Kuvittelin aina ettei naisille merkitse se yhdyntä mitää
Miehen erektio on aika heiveröinen kannattelemaan naisen itsetuntoa. Olen itse saanut kokea tämän todella karvaasti omassa suhteessani erektiohäiriöisen miehen kanssa. Olen varmasti kipuillut omia ikääntymiseen liittyviä epävarmuuksiani siinä kun olen kokenut että miehen erektio-ongelmat kertovat jotain minun haluttavuudestani tai sen puutteesta.
Kannattaa yrittää löytää se oma itsetunto jostain muusta kuin miehen erektiosta.
"Miehen erektio on aika heiveröinen kannattelemaan naisen itsetuntoa. Olen itse saanut kokea tämän todella karvaasti omassa suhteessani erektiohäiriöisen miehen kanssa. Olen varmasti kipuillut omia ikääntymiseen liittyviä epävarmuuksiani siinä kun olen kokenut että miehen erektio-ongelmat kertovat jotain minun haluttavuudestani tai sen puutteesta.
Kannattaa yrittää löytää se oma itsetunto jostain muusta kuin miehen erektiosta. "
Tässä saatat olla hyvinkin oikeassa. Hyvä neuvo.
Kyllä itsellä jo alle viiskyppisenä alkoi vehje piiputtamaan ja ilmantui kaikenlaisia ihottumia ja muutakin vaivoja. Nuorempana ei ollut mitään väliä missä aurinkorasvalla liukastetuissa nahkasohvan väleissä uitteli mutta nyt saa kuukauden kirvelevät kuset jo siitä kun rapsuttaa haaroväliään.