METSÄMAN kanava kaapattu
Pirjo Hannele kertoi kanavallaan että MetsäMan-kanava tubessa on kaapattu. Kamalaa, kyseessä on kuitenkin yhteen ihmiseen kohdistuva hyökkäys, samalla hyökkäys koko hänen toimeentuloaan kohtaan, koska koko hänen yrityksensä, työnsä, toimeentulonsa, kaikki, perustuu tuohon yhteen kanavaan. Kyseessä on kuitenkin tv-jukkis, sosiaalisen median vaikuttaja satojen tuhansien seuraajien voimalla jne jne.
Asiasta kertoi Pirjo Hannele https://www.youtube.com/watch?v=4Gja_oX47Cw
Kommentit (9)
No täällä tuskin kukaan kaipaa ko. junttikanavaa.
Eiköhän eukko ole itse hukannut salasanansa ja lukinnut itsensä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän eukko ole itse hukannut salasanansa ja lukinnut itsensä ulos.
Mikä vi..taa? Et lukenut kuin ensimäisen rivin aloituksesta. No, mikäs siinä, ei ihme että elämäsi menee kuten menee.
Höpö höpö, ei ole kaapattu, MetsäMan itse järjestellyt tekaistun jutun. Ei halua tehdä rikosilmoitustakaan. Ei tietenkään kun oikeasti mitään rikosta ei ole tapahtunut. Jos olisi tosijuttu, ei varmastikaan olisi noin rauhallinen, kyse on kuitenkin hänen toimeentulostaan.
Helle-höyrypäille tehty tekaistu juttu vaan.
Provoilijat saavat voiton, tämä on hänen lopettamissyynsä, ilmoittaa varmasti lopettamisesta tällä viikolla. On tekaistu, haiskahtaa kauas., mutta annetaan hänelle oikeus tehdä omalla toimeentulollaan mitä haluaa, tai sitten ei tule enää toimeen, myy kone per vuosi pois, jotta pysyy ruuassa.
Sellaista se on, tuuli tuo, tuuli vie.
Hän on perustanut uuden kanavan METSAMAN ja jotain. Siellä hän kertoo mitä oikein on tapahtunut. Haiskahtaa, epäilen minäkin, että onko totta lainkaan. https://youtu.be/ywAN9apRZRU?si=3K8UFNq5PHx3yplo
Monella tubettajalla, joita tunnen, on esim kaikkiin paikkoihin vain yksi tai kaksi salasanaa. Lisäksi se android-puhelin, siitä on pääsy kaikkiin tileihin ja studioihin ja sähköposteihin. En ymmärrä miten tyhmiä ihmisten pitää olla, että surffaavat jollain sek sika navalla samalla laitteella, jossa on kiinni heidän toimeentulonsa. Ehkä vielä kirjautuneena. Ei siinä auta linux pöytäkoneessa mitään kun android vieressä vuotaa.