Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja kokeilin ekaa kertaa peitevoidetta

Vierailija
28.07.2025 |

Täähän on kätevää. Ruusufinnin punaiset pintasuonet naamioituu poskipäistä. Ei tarvi paljon laittaa. m48

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta meikkaavat ja ylipäätään persoonallisen näköiset miehet ovat kuumia. Miesten pitäisi revitellä enemmän tyylillään. Hauskaahan se vaan on ja estetiikka yksi elämän nautinnoista. Hienoa, ap!

Rajaukset silmissä on kuumat miehellä. Mutta ne on valitettavasti esiintyvien artistien ja festareiden yms. juttuja enempi.

On todellakin! Näkyyhän noita  rokki- ja hevityypeillä jonkin verran arkenakin. Enemmänkin voisi.

Vierailija
22/33 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuori ihosi esim. kerran viikossa, se poistaa kuolleet ihosolut ja  tasoittaa ihoa. Muista myös kosteusvoide, jossa aurinkosuoja. 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies käyttää enemmän peitepuikkoa kuin minä. Hänelle tulee näes finnejä naamaan herkemmin kuin mulle ja peitepuikko samalla vähän kuivattaakin niitä.

Vierailija
24/33 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jooo pliis, ei siirretä samanlaisia ulkonäköpaineita miehille kun nyt naisilla..

Vierailija
25/33 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jooo pliis, ei siirretä samanlaisia ulkonäköpaineita miehille kun nyt naisilla..

Lisätään vaan miesten vapautta olla millaisia haluavat 🤷. Jos joku tykkää hoitaa ihoaan niin enpä osaa pitää pahana.

Vierailija
26/33 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisätään vaan miesten vapautta olla millaisia haluavat 🤷. Jos joku tykkää hoitaa ihoaan niin enpä osaa pitää pahana.

Tuollainen vapaus on ansa, naisista näkee. Vapaus muokata kirurgisesti ja pistoksin jne kehoa ja naamaa = jos et tätä tee, olet ulkonäöllisesti huonompi. Sama kuin jos lasten geenien manipulaatio yleistyisi, rahalla sais parempia piirteitä ja tavallisuud olisi pian huonommuutta

Vierailija
27/33 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin kerran yhden tyypin, joka selvästi käytti puuteria. En voinut ottaa häntä vakavasti.

Se olin varmaan minä :( -Susanna

Vierailija
28/33 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista tulee tätä nykyä enemmän vähän lesbouteen taipuvia, kun alkaa naisen näköiset miehet kiinnostamaan. Jos pidätte meikkaavaa miestä miehekkäänä, niin teillä on paljon opittavaa :D pidetään naiset naisina ja miehet miehinä, jooko? Or did they pick you up already; "ei lisätä miesten ulkonäköpaineita"...

Vierailija
29/33 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho

Vierailija
30/33 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitin peitevoidetta myös peppureiälleni. Ruskean värisestä reiästä tuli vaalea!!!

Näytin reikääni naapurin 200 kiloiselle lihavalle sedälle. Hän joutui kiimaan ja yhtyi voimalla reikääni ja hoonasi sitä kiimaisesti ainakin pari tuntia. Lopulta hän ruiskutti ison lastin siemeniä syvälle suoleeni samalla kovaa karjuen. Suosittelen!!!

Ap

Vierailija
31/33 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitin peitevoidetta myös peppureiälleni. Ruskean värisestä reiästä tuli vaalea!!!

Näytin reikääni naapurin 200 kiloiselle lihavalle sedälle. Hän joutui kiimaan ja yhtyi voimalla reikääni ja hoonasi sitä kiimaisesti ainakin pari tuntia. Lopulta hän ruiskutti ison lastin siemeniä syvälle suoleeni samalla kovaa karjuen. Suosittelen!!!

Ap

Vierailija
32/33 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista tulee tätä nykyä enemmän vähän lesbouteen taipuvia, kun alkaa naisen näköiset miehet kiinnostamaan. Jos pidätte meikkaavaa miestä miehekkäänä, niin teillä on paljon opittavaa :D pidetään naiset naisina ja miehet miehinä, jooko? Or did they pick you up already; "ei lisätä miesten ulkonäköpaineita"...

Sinäkin näyttäisit paremmalta, jos hoitaisit ihoasi ja peittäisit ihon "virheet". Kivempi katsella sellaisia miehiä. 😁

Vierailija
33/33 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse kyllä pystyisi, tuntuisi huijaamiselta. Sama kuin laittaisi peruukin kaljun päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme