Olen mies ja kokeilin ekaa kertaa peitevoidetta
Täähän on kätevää. Ruusufinnin punaiset pintasuonet naamioituu poskipäistä. Ei tarvi paljon laittaa. m48
Kommentit (33)
Kuori ihosi esim. kerran viikossa, se poistaa kuolleet ihosolut ja tasoittaa ihoa. Muista myös kosteusvoide, jossa aurinkosuoja. 👍
Meillä mies käyttää enemmän peitepuikkoa kuin minä. Hänelle tulee näes finnejä naamaan herkemmin kuin mulle ja peitepuikko samalla vähän kuivattaakin niitä.
jooo pliis, ei siirretä samanlaisia ulkonäköpaineita miehille kun nyt naisilla..
Vierailija kirjoitti:
jooo pliis, ei siirretä samanlaisia ulkonäköpaineita miehille kun nyt naisilla..
Lisätään vaan miesten vapautta olla millaisia haluavat 🤷. Jos joku tykkää hoitaa ihoaan niin enpä osaa pitää pahana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisätään vaan miesten vapautta olla millaisia haluavat 🤷. Jos joku tykkää hoitaa ihoaan niin enpä osaa pitää pahana.
Tuollainen vapaus on ansa, naisista näkee. Vapaus muokata kirurgisesti ja pistoksin jne kehoa ja naamaa = jos et tätä tee, olet ulkonäöllisesti huonompi. Sama kuin jos lasten geenien manipulaatio yleistyisi, rahalla sais parempia piirteitä ja tavallisuud olisi pian huonommuutta
Vierailija kirjoitti:
Tiesin kerran yhden tyypin, joka selvästi käytti puuteria. En voinut ottaa häntä vakavasti.
Se olin varmaan minä :( -Susanna
Naisista tulee tätä nykyä enemmän vähän lesbouteen taipuvia, kun alkaa naisen näköiset miehet kiinnostamaan. Jos pidätte meikkaavaa miestä miehekkäänä, niin teillä on paljon opittavaa :D pidetään naiset naisina ja miehet miehinä, jooko? Or did they pick you up already; "ei lisätä miesten ulkonäköpaineita"...
Levitin peitevoidetta myös peppureiälleni. Ruskean värisestä reiästä tuli vaalea!!!
Näytin reikääni naapurin 200 kiloiselle lihavalle sedälle. Hän joutui kiimaan ja yhtyi voimalla reikääni ja hoonasi sitä kiimaisesti ainakin pari tuntia. Lopulta hän ruiskutti ison lastin siemeniä syvälle suoleeni samalla kovaa karjuen. Suosittelen!!!
Ap
Levitin peitevoidetta myös peppureiälleni. Ruskean värisestä reiästä tuli vaalea!!!
Näytin reikääni naapurin 200 kiloiselle lihavalle sedälle. Hän joutui kiimaan ja yhtyi voimalla reikääni ja hoonasi sitä kiimaisesti ainakin pari tuntia. Lopulta hän ruiskutti ison lastin siemeniä syvälle suoleeni samalla kovaa karjuen. Suosittelen!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naisista tulee tätä nykyä enemmän vähän lesbouteen taipuvia, kun alkaa naisen näköiset miehet kiinnostamaan. Jos pidätte meikkaavaa miestä miehekkäänä, niin teillä on paljon opittavaa :D pidetään naiset naisina ja miehet miehinä, jooko? Or did they pick you up already; "ei lisätä miesten ulkonäköpaineita"...
Sinäkin näyttäisit paremmalta, jos hoitaisit ihoasi ja peittäisit ihon "virheet". Kivempi katsella sellaisia miehiä. 😁
En itse kyllä pystyisi, tuntuisi huijaamiselta. Sama kuin laittaisi peruukin kaljun päälle.
On todellakin! Näkyyhän noita rokki- ja hevityypeillä jonkin verran arkenakin. Enemmänkin voisi.