Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä kuumuus vie mehut. Ensin ei saa unta,kun lopulta nukahtaa niin nukkuu kahteen. Ei voimia tiskata ym siivota

Vierailija
28.07.2025 |

Kämpä on tulikuuma  läävä jossa syön alasti jäätelöä. Onneksi ei ole lapsia,en jaksaisi tehdä niille ruokaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei taas virta lopu millään. Olen joka päivä pyöräillyt 50km.

Vierailija
2/9 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, juuri äsken mietin että odotan kunnon viilenemistä niin jaksaisi tehdä täällä oikein kunnon siivouksen lattiapesuineen kaikkineen. Ei tarvi lähiviikkoina siitä vielä ainakaan haaveilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ja sitten on meitä jotka teemme työtä näissä lämpötiloissa. Joka päivä.

Vierailija
4/9 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli normaalit työolosuhteet esim. kokeille!

Vierailija
5/9 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa ei taas virta lopu millään. Olen joka päivä pyöräillyt 50km.

Minulla sama, en tosin fillaroi mutta 4h yöunet riittää ja voi nauttia lämmöstä lähes kellon ympäri.

Teen ulkotöitä ja olen pihalla koko päivän, lenkkeilen, uin jne 

Lokakuusta maaliskuun loppuun voisin olla talviunilla jos joudun olemaan Suomessa. 

terkut etelästä

Vierailija
6/9 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simahdin kuin lamppu, kuten joka ilta, ja nukuin heräämättä liki 9h.

Rakkautta on ilpi 😍

Vierailija
7/9 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jep, juuri äsken mietin että odotan kunnon viilenemistä niin jaksaisi tehdä täällä oikein kunnon siivouksen lattiapesuineen kaikkineen. Ei tarvi lähiviikkoina siitä vielä ainakaan haaveilla.

Terveisiä etelästä.

Eilen ole 34 lämmintä ja siivosin 80m2 (imuroin, pesin lattiat, vaihdoin petivaatteet, siivosin 1 kylpyhuoneen seiniä myöten), pesin 3 koneellista pyykkiä, keitin hilloja ja tein ruokaa 2x

Tälle päivälle muuten sama mutta siivoamista 100m2 ja aloitan ruohonleikkuun. Pahuksen koneesta vain vetohihna irti joten joudun puskemaan omin voimin ylös ja alas rinnettä. 

Pikkuhommia mummolle!

Vierailija
8/9 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämestä ottaa ja rytmihäiriötä, kun ei saa nukuttua.. naapurissa yö virkku paiskoo ja kolistelee.. ärsyttää kun ei voi edes yrittää olla hiljaa. Varmaan kuolen ennen kun tää helle loppuu.. minä olen ihan loppu! . Ja vihainen koska jotkut urpot ei tajua olla yöllä hiljaa.. mikä siinä on niin vaikeaa olla hiljaa yöllä . Ja tämä mitä aina kuulee "jos et kestä elämisen ääniä muuta omakotitaloon" .. jos minä osaan ottaa muut huomioon ja olen hiljaa silloin kun kuuluu olla miksi minun pitäisi muuttaa .. eikö noiden meluapinoiden pitäisi muuttaa niin saavat rauhassa meuluta. 

Nykyajan nuoret eivät enää edes yritä noudattaa hiljaisuus aikaa se on heille aivan täysin vieras käsite.

Vierailija
9/9 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko talvih*ora??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän