Lattemamma
voi tsiisus kun ihminen voi vain esitellä itseä, kalliita vaatteita ja kaunista kotia. Samaa vuodesta toiseen ja joo tiedän, ettei tarvitse seurata, mutta tämä on parempaa viihdettä kuin Seiska. Varsinkin englanniksi kuiskaten puhut instastoorit. hirveä hehkutus kesälomasta saaressa ja oli siellä muutaman päivän. Nyt on ostettu taas vähän kolttua, josta ilmoitti, ettei edes tykkää ja Hermesin paitulia.
Kommentit (33)
kaikki näytetään ja ostetaan niitä vaatteita ja aina joku typerä peruste, kuten, että tämä aamutakki oli alessa ja maksoi nyt vaan satasen.
Ei kyllä osa-aikalentoemoduunilla noita hommaa.
Minä olen tuntenut lattemamma Sofian 2000-luvun alusta.
hän on sydämellinen ja ihana ihminen.
älkää haukkuko.
The only fears we have to fear is these fears itself.
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Minä olen tuntenut lattemamma Sofian 2000-luvun alusta.
hän on sydämellinen ja ihana ihminen.
älkää haukkuko.
Kertoo jo paljon jos kutsuu itseään lattemammaksi. Näkemättä ja kuulematta paskaa. M51
Nyt loppui kesäloma ja lähdettiin heti _työmatkalle_ haloo se matka on sun työ koska oot lentoemo!
Just nää työmatkat eli siis tarjoilut Kajaaniin 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Nyt loppui kesäloma ja lähdettiin heti _työmatkalle_ haloo se matka on sun työ koska oot lentoemo!
Must moni ilmailualalla puhuu työmatkoista somessa. Mikä ehkä kuulostaa vähän oudolta.
Minäkin tunnen Sofian, maailman sydämellisiä ihminen.
Antakaa jokaisen elää omaa elämäänsä. Tehän voitte itsekin tehdä videoita.
Vierailija kirjoitti:
Finskin emo on ollut koko ikänsä
No se selittääkin kaiken. Onneksi ei tarvitse seurata, vaan saa kritisoida täällä tuota äärimmäisen ärsyttävää nimeä tietämättä yhtään mistä puhutaan. Lattemamma minulla on p.... M51
Nyt taas kuten joka vuosi nostettiin esiin vanhat mallikuvat ah kun olen kaunis!!
Emo ja ex midel tämä saatetaan kerta pari vuoteen tietoonne.
Mä vähän yllätyin että on vain lentoemäntä. Siis tiesin että on opiskellut jotain yliopistossa, mutta ajattelin että olisi täysipäiväinen kotirouva tms. No onhan sen osa-aikainen lentoemännän homma kivaa puuhastelua ja vaihtelua arkeen, vaikka ei lentäemännän työt enää kauheen glamourisia ole.
Se emihomma in hys hys. Sitä ei tuo julki, postaa vaan Pariisista ja nykin työmatkoilta kuvia ja mitä pastelli elintarvikkeita roudaa pantryynsa tai saareen.
Teologiaa lukenut kait hetken. Äitinsä kai ollut myös emo. Hyvin säilynyt eläkeläinen jolla myös kallis maku, tai jos reilun tonnin cashmisvillakin mitä lainasi joskus tyttärelleen.
Jaksaa kuvata ja kertoa itsestään niin kuin olisi jotenkin erityinen
Oletko miettinyt miksi sinulla on fiksaatio kyseiseen henkilöön? Miksi haluat haukkua toista ihmistä? Onko sinulla lapsia? Haluaisitko, että heitä kohdellaan samoin?
Vaikuttaa aika itseriittoiselta ihmiseltä
Exsaitingia taas uudesta työmatkasta eli teinit saa mammalta taas jotain ihqua ehkäpä Tokoista tai jotain mitä vähän hypetetään🤣
miksi hän puhuu ja kirjoittaa englanniksi? kohderyhmä on samoja golddiggereitä. Nyt blaastetaan mihin hän törsää ja siitähän riittää jutun juurta!
jeh