Miksi vihaat miehiä?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu alkoi kivasti, kunnes samat incelit ja persujormat tulivat jankkaamaan, että naiset sitä ja naiset tätä. Kiitos, Bye.
Niin se tuppaa menemään, miestenkin ketjuihin tulee pyllykipeät naiset aina puolustamaan omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Osa tuomitsee ja sitten on se "ei kaikki miehet" osa
No niinhän se on naisissakin. Osa myöntää reippaasti että kusipää se on ja osa sitten puolustelee viimeiseen saakka ja syyllistää vastapuolta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en väitä naisten olevan parempia tai vihaa miehiä.. mutta miehet AINA ajattelee olevansa parempia.. silti se on kuitenkin nainen jokainen miehen takana ja jokainen naisia vihaava mies kuitenkin haikailee naisen perään.
Surullista
On muuten todella luotaantyöntävää tuollainen murrettu nainen joka on jatkuvasti "minä vain tällainen typerä nainen" joka käänteessä. Sitä itsetunto-oirehdintaa ei ole mitenkään mukava katsella vaikken itse ole naista edes kritisoinut ja jopa kehunut.
En vihaa. Miehet ovat useimmiten oikein mukavia. Yksinäisiä, katkeria ja naisenkipeitä miehiäkään en vihaa, mutta pelkään. Kuten tiedämme, usein noiden kahden tunteen raja on veteen piirretty viiva.
Vierailija kirjoitti:
Itse en väitä naisten olevan parempia tai vihaa miehiä.. mutta miehet AINA ajattelee olevansa parempia.. silti se on kuitenkin nainen jokainen miehen takana ja jokainen naisia vihaava mies kuitenkin haikailee naisen perään.
Surullista
Jos viittaat synnytykseen niin yhtä lailla siihen tarvitaan sitä miehen siementä, että eipä omita koko kunniaa itselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta naista on tänäkin vuonna suomalainen mies pahoinpidellyt tai tappanut. Jopa oman äitinsä ja useampi mummokin on menettänyt näiden sankarien takia henkensä.
Ja sitten puhutaan jostakin mies vihasta.
Pitäisi nyt sitten päättää, että onko sukupuolella kollektiivinen vastuu vai ei. Ei voi ratsastaa kaksilla rattailla niin, että naiset ovat yksilöitä, mutta miehet kuitenkin vastuussa toistensa hirmuteoista (mutteivät kuitenkaan sankariteoista tai saavutuksista).
Miehet on fyysisesti vahvempi sukupuoli - seKIN merkitsee jotain. Olisi kiva, jos miehet pitäisivät itsestäänselvyytenä, että tuomitaan miesten tekemä väkivalta ja rais----kaukset. Se vähentää varmasti miesvihaa.
Raisk arit ja pedot joutuu vankilassa etunenässä muilutukseen joten eikö siinä jo ole selvää merkkiä siitä mitä niistä ajatellaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja muista että myös SINÄ olet jonkin naisen saavutus.. mies kun ei yleensä osallistu kasvatukseen ja nainen on se joka synnyttää
Öpöpöpp ollaanpa vähän varovaisempia, paitsi sen isän syytä luonnollisesti nää palstalla riehuvat inkkelit eikö niin. Naiset pesee heistä kätensä täysin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta naista on tänäkin vuonna suomalainen mies pahoinpidellyt tai tappanut. Jopa oman äitinsä ja useampi mummokin on menettänyt näiden sankarien takia henkensä.
Pitäisi nyt sitten päättää, että onko sukupuolella kollektiivinen vastuu vai ei. Ei voi ratsastaa kaksilla rattailla niin, että naiset ovat yksilöitä, mutta miehet kuitenkin vastuussa toistensa hirmuteoista (mutteivät kuitenkaan sankariteoista tai saavutuksista).
Miehet on fyysisesti vahvempi sukupuoli - seKIN merkitsee jotain. Olisi kiva, jos miehet pitäisivät itsestäänselvyytenä, että tuomitaan miesten tekemä väkivalta ja rais----kaukset. Se vähentää varmasti miesvihaa.
Raisk arit ja pedot joutuu vankilassa etunenässä muilutukseen joten eikö siinä jo ole selvää merkkiä siitä mitä niistä ajatellaan.
Eräs nimeltä mainitsemattomalla ryhmällä on erilainen hierarkia
Vierailija kirjoitti:
Tämä miesvihakin on rakenteissa. Naiset näitä miehiä kasvattavat lapsesta aikuiseksi ja miehet toki myös. Kun poika kokee lapsena äidiltä tunnekylmyyttä, syntyy itseään ruokkiva naisviha kierre. Tai vaikka kun poika avuttomana katsoo, miten nainen suostuu hakattavaksi ja ei lähde pois - on läheisriippuvainen, poika tuntee vastenmielisyyttä naisen heikkoutta kohtaan. Moni nainen, joka on väkivaltaisessa parisuhteessa, ei lähde pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista
On muuten todella luotaantyöntävää tuollainen murrettu nainen joka on jatkuvasti "minä vain tällainen typerä nainen" joka käänteessä. Sitä itsetunto-oirehdintaa ei ole mitenkään mukava katsella vaikken itse ole naista edes kritisoinut ja jopa kehunut.
Totta. Naiset pienentävät itseään. Itse naisena alan usein puhumaan vieraille miehillle pienen tytön äänellä. On aivopestu pienestä pitäen, että miehille täytyy esittää avutonta.
Otannan perusteella niin valtavan suuri osa on, että parempi oletta että kaikki ovat, kuin ottaa turhia riskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muista että myös SINÄ olet jonkin naisen saavutus.. mies kun ei yleensä osallistu kasvatukseen ja nainen on se joka synnyttää
Mikä on lähde tuolle väitteelle, että yli 50 % iseistä ei osallistu kasvatukseen?
Harvoin osallistuvat. Eivät arvosta edes OMIA jälkeläisiään.
Surettaa se kuilu sukupuolten välillä.
Vierailija kirjoitti:
Otannan perusteella niin valtavan suuri osa on, että parempi oletta että kaikki ovat, kuin ottaa turhia riskejä.
Ja juuri tämää ruokkii sitä naisvihaa - sellainen suhtautuminen.
En noin yleisesti vihaa miehiä, mutta kieltämättä tietynikäiset ja -oloiset miehet on tosi ärsyttäviä. Teinipojat ei ärsytä eikä tollaset parikymppiset miehet. Myöskään eläkeläiset ei ärsytä. Mutta sellaset "karjut", jotka kulkee polleana tuolla, ärsyttää. En jaksaisi nähdä niitä yhtään. En tarkoita mitään kaljamahaisia kesämiehiä vaan treenattuja tyyppejä. Vaihdan joskus jopa toiselle puolelle katua kun en jaksa sellaisia vastaan kävellä.
Koska miehet vihaavat minua naiseuteni takia. Jos ette olisi koskaan vihanneet minua ja muita naisia, en minäkään nyt vihaisi teitä.
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'En vihaa suurinta osaa miehistä, koska siihen ei ole syytä. Mutta tunnistan tällä elämänkokemuksella ne ei-hyvät miehet, joita pitääkin vihata. Viha oikeassa paikassa on itseä puolustava ja suojeleva tunne.'
'Tarkoittaako tämä että naisena hyväksyt sen että joitain naisia saa vihata myös vai onko tämä niitä naisten kaksoisstandardeja missä naiset saa kyllä vihata miehiä mutta miehet ei saa vihata naisia?'
.
Ei täältä.
Vain mies ja nainen yhdessä kykenevät
luomaan uutta elämää, ihmislapsen.
Ei kaksi miestä, ei kaksi naista.
He voivat olla suhteessa,
toki. Mutta lasta he eivät luo,
näin on Luonto määrännyt.
.
En vihaa miehiä ja tokkopa moni muukaan.
Noinko sinä selität itsellesi sen oman naisille kelpaamattomuutesi?
Surullista