Miksi vihaat miehiä?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vihaa suurinta osaa miehistä, koska siihen ei ole syytä. Mutta tunnistan tällä elämänkokemuksella ne ei-hyvät miehet, joita pitääkin vihata. Viha oikeassa paikassa on itseä puolustava ja suojeleva tunne.
Tarkoittaako tämä että naisena hyväksyt sen että joitain naisia saa vihata myös vai onko tämä niitä naisten kaksoisstandardeja missä naiset saa kyllä vihata miehiä mutta miehet ei saa vihata naisia?
Milloin viimeksi luit lapsia sarjaraiskaavasta naisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muista että myös SINÄ olet jonkin naisen saavutus.. mies kun ei yleensä osallistu kasvatukseen ja nainen on se joka synnyttää
Mikä on lähde tuolle väitteelle, että yli 50 % iseistä ei osallistu kasvatukseen?
Harvoin osallistuvat. Eivät arvosta edes OMIA jälkeläisiään.
Kysyin lähdettä väitteelle. Kyllä mielipiteitä saa olla, mutta minua kiinnostaa tietää mihin ne perustuvat. Etkö oikeasti tiedä mihin omat väitteesi perustat?
Nähnyt liian monta mieslasta elämäni aikana. Mielenkiintoni on kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olette mahdollisuuden tullen.
Sitä mahdollisuutta ei tule muuten kuin naisen henkisen ja fyysisen väkivallan seurauksena. Nainen on siis aina oletusarvoisesti paha.
Vierailija kirjoitti:
Kullekin oman tasonsa mukaan. Olet 0/10 -jämänainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vihaa suurinta osaa miehistä, koska siihen ei ole syytä. Mutta tunnistan tällä elämänkokemuksella ne ei-hyvät miehet, joita pitääkin vihata. Viha oikeassa paikassa on itseä puolustava ja suojeleva tunne.
Tarkoittaako tämä että naisena hyväksyt sen että joitain naisia saa vihata myös vai onko tämä niitä naisten kaksoisstandardeja missä naiset saa kyllä vihata miehiä mutta miehet ei saa vihata naisia?
Olen lukenut vain lapsia sarjamurhaavista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten vihaamista ei ole missään edes kielletty niin kun naisten vihaaminen on kielletty kaikkialla
Itse asiassa oikeassa feminismissä karsastetaan miesvihaa. Huonot feministit ovat pilanneet feminismin maineen. Miesviha on samalla tavalla huono juttu kuin naisviha. Viha ruokkii vihaa.
Ah, feminismi, tuo aate ilman vihaa.
Klassisia lähestymistapoja tuossa aatteessa ovat esimerkiksi naisten ja miesten välisen luottamuksen heikentäminen, eturauhassyövän tutkimuksen vastustaminen, poliittinen lesbous, miesten määrän rajoittamisen vaatiminen ja kun lisääntyminen ilman siittiöitä on ratkaiatu, niin lopullinen ratkaisu.
Edelliset ovat eittämättä feministien kertomana feminismiä, jolloin ei oikein kuullosta siltä, että feminismissä karsastetaan miesvihaa.
Että mitä että 🤔?
Vierailija kirjoitti:
En vihaa miehiä ja tokkopa moni muukaan.
Noinko sinä selität itsellesi sen oman naisille kelpaamattomuutesi?
Melko palstanaisille tyypillistä argumentointia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvin sanottu. Rakastan isääni ja poikiani ja paria hyvää miespuolista ystävää, mutta muuten miehet eivät jaksa kiinnostaa yhtään. Ei heidän ajatusmaailmansa, olemisensa, tekemisensä. Minusta se kaikki näyttää vähän hoopolta.
En vihaa. Tunnen paljon sympaattisia, ihania ja kunnollisia miehiä joita kunnioitan ja jotka kykenevät elämään sen tiedon kanssa että ovat epätäydellisiä ja erehtyväisiä kuten me kaikki jotka täällä tallustamme.
Sitten on niitä miehiä joita en kunnioita sen takia että käyttäytyvät niin huonosti eivätkä herätä edes pientä hippusta empaattisuuden tunnetta. Jälkimmäinen ryhmä on usein sellaisia joista huokuu että pitävät itsensä sen Y-kromosomin takia lähtökohtaisesti parempina. Sellaista ei jaksa ja kartan näiden seuraa ihan vaistomaisesti.
En vihaa, mutta myönnän että kaikki kiinnostus on kaikonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta naista on tänäkin vuonna suomalainen mies pahoinpidellyt tai tappanut. Jopa oman äitinsä ja useampi mummokin on menettänyt näiden sankarien takia henkensä.
Ja sitten puhutaan jostakin mies vihasta.
Pitäisi nyt sitten päättää, että onko sukupuolella kollektiivinen vastuu vai ei. Ei voi ratsastaa kaksilla rattailla niin, että naiset ovat yksilöitä, mutta miehet kuitenkin vastuussa toistensa hirmuteoista (mutteivät kuitenkaan sankariteoista tai saavutuksista).
Miehet on fyysisesti vahvempi sukupuoli - seKIN merkitsee jotain. Olisi kiva, jos miehet pitäisivät itsestäänselvyytenä, että tuomitaan miesten tekemä väkivalta ja rais----kaukset. Se vähentää varmasti miesvihaa.
Mistä olet saanut
Feministien propagandasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muista että myös SINÄ olet jonkin naisen saavutus.. mies kun ei yleensä osallistu kasvatukseen ja nainen on se joka synnyttää
Mikä on lähde tuolle väitteelle, että yli 50 % iseistä ei osallistu kasvatukseen?
Feninistien propaganda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en väitä naisten olevan parempia tai vihaa miehiä.. mutta miehet AINA ajattelee olevansa parempia.. silti se on kuitenkin nainen jokainen miehen takana ja jokainen naisia vihaava mies kuitenkin haikailee naisen perään.
Surullista
On muuten todella luotaantyöntävää tuollainen murrettu nainen joka on jatkuvasti "minä vain tällainen typerä nainen" joka käänteessä. Sitä itsetunto-oirehdintaa ei ole mitenkään mukava katsella vaikken itse ole naista edes kritisoinut ja jopa kehunut.
He ovat aseistaneet avuttomuutensa, tämä käytös on sallittua vain naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten vihaamista ei ole missään edes kielletty niin kun naisten vihaaminen on kielletty kaikkialla
Itse asiassa oikeassa feminismissä karsastetaan miesvihaa. Huonot feministit ovat pilanneet feminismin maineen. Miesviha on samalla tavalla huono juttu kuin naisviha. Viha ruokkii vihaa.
Klassisia lähestymistapoja tuossa aatteessa ovat esimerkiksi naisten ja miesten välisen luottamuksen heikentäminen, eturauhassyövän tutkimuksen vastustaminen, poliittinen lesbous, miesten määrän rajoittamisen vaatiminen ja kun lisääntyminen ilman siittiöitä on ratkaiatu, niin lopullinen ratkaisu.
Edelliset ovat eittämättä feministien kertomana feminismiä, jolloin ei oikein kuullosta siltä, että feminismissä karsastetaan miesvihaa.
Lisääntyminen ilman siittiöitä on ratkaistu jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut vain lapsia sarjamurhaavista naisista.
Mutta et siis sarjaraiskaavista? Miehistä kun saa lukea, kuten myös lapsia, naisia ja toisia miehiä sarjamurhaavista miehistä. Ja jopa eläimiä raiskaavista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en väitä naisten olevan parempia tai vihaa miehiä.. mutta miehet AINA ajattelee olevansa parempia.. silti se on kuitenkin nainen jokainen miehen takana ja jokainen naisia vihaava mies kuitenkin haikailee naisen perään.
Surullista
On muuten todella luotaantyöntävää tuollainen murrettu nainen joka on jatkuvasti "minä vain tällainen typerä nainen" joka käänteessä. Sitä itsetunto-oirehdintaa ei ole mitenkään mukava katsella vaikken itse ole naista edes kritisoinut ja jopa kehunut.
Totta. Naiset pienentävät itseään. Itse naisena alan usein puhumaan vieraille miehillle pienen tytön äänellä. On aivopestu pienestä pitäen, että miehille täytyy esittää avutonta.
On aivopesty vai lapsi on oppinut että keino on äärimmäisen tehokas? Pojiltahan tuota itsensä pienentämistä ei suvaita eikä sillä pääse pälkähästä kuin tytöt. Itseasiassa naisen kyyneleetkin sisältävät kemikaalia joka rauhoittaa miehen aggressiota.
Vierailija kirjoitti:
En vihaa, mutta myönnän että kaikki kiinnostus on kaikonnut.
Tämähän se. Miehet luulevat, että se on miesvihaa, ettei halua olla heidän kanssaan tekemisissä.
En vihaa miehiä. Omaa miestäni olen rakastanut jo 26 vuotta.