Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta mekko, ruskea laukku ja ruskeat sandaalit? Voiko olla hyvä yhdistelmä?

Vierailija
28.07.2025 |

Mä olen jotenkin aina vieroksunut mustan ja ruskean yhdistämistä, mutta ärsyttää kun jää nuo sandaalit ja laukku käyttämättä. Laukusta etenkin tykkään kun on niin nätti eikä sitä valitettavasti taida olla mustana. 

Mulla ei ole paljon mekkoja ja ne kolme mitä tykkään käyttää on kokonaan mustia. Sitten löytyy yksi kukkainen jossa musta pohja, mutta ei ole vielä kroppa siinä mallissa, että voisin sitä julkisesti pitää. 

Pitääkö tässä vielä lähteä mekko-ostoksille?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei käy yhteen. Mieluummin mustan mekon kanssa mustat kengät ja laukku tai sitten vaikka punaiset, vihreät jne. Mutta jos itse tykkäät eikä nyt valinnanvaraa ole niin mitä väliä sillä on. Pääasia, että itse viihtyy.

Vierailija
22/69 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nyt riipu sävystä. Esim. joku lämmin kullanruskea ei ehkä niin sovi...

Miksei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mihin päädyt/it?

Vierailija
24/69 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mihin päädyt/it?

Mekko on ollut pesussa ja on edelleen märkä niin en ole päässyt testaamaan. 

ap

Vierailija
25/69 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän varmaan riippuu siitä minkälainen ruskea on. Tosi tumma, vai suklaanruskea.

Tässä juttu ja kuvia aiheesta

https://www.instyle.com/do-black-and-brown-go-together-7852776

Vierailija
26/69 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskean eri sävyjä on niin paljon, että pitäisi nähdä kokonaisuus. Onhan hiekanvaalea tai tumma suklaa kaukana toisistaan. Joku konjakin värinen voi iltamenoon olla ihan tyylikäs mustan kanssa.

Vierailija
27/69 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhia kysele. Luo itse muotia ja uusia sääntöjä.

Vierailija
28/69 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trinnyn ja Susannahin mukaan tummanruskea on yksi harvoista väreistä, jotka sopivat mustan kanssa.

Mustan kanssa sopii suurinpiirtein kaikki muut värit paitsi tummanruskea. Liian ankea yhdistelmä kaksi hyvin tummaa väriä.

Vierailija
29/69 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, millaiseen tilaisuuteen olet osallistumassa. Jos olet menossa hautajaisiin, niin ruskeiden asusteiden tilalle mustat, mutta muuten on ihan sama, minkä värisiä asusteita käytät. Pirteämmältä tosin näyttäisi, jos laukku ja kengät olisivat esim. punaiset.

Miesten pakkomielteinen fetissi noi punaiset kengät. Mielellään vielä korkeat? Ja lyhyt, musta keinonahkaminihame?

Vierailija
30/69 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjakinruskea sopii kyllä hyvin.

Vierailija
31/69 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nyt riipu sävystä. Esim. joku lämmin kullanruskea ei ehkä niin sovi...

Nimenomaan sopii

Vierailija
32/69 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjakin värinen sopii loistavasti! Käytän jatkuvasti mustan hellemekon kanssa konjakinväristä laukkua, kenkiä, vyötä, jopa koruissa voi olla tuota. Lisäksi vähän kultaa.

Olen saanut kavereilta kehuja tyylikkäästä valinnasta. Minulla on kahdetkin kengät, avokkaat ja remmisandaalit tuota väriä. Ja lähes aina musta mekko, paita tai housut.

Vierailija
33/69 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vaate ei ole kiva helteellä. Osta muun värinen mekko. Ruskea laukku ja kengät sopii muiden värien kanssa.

Vierailija
34/69 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta vaate ei ole kiva helteellä. Osta muun värinen mekko. Ruskea laukku ja kengät sopii muiden värien kanssa.

Eihän se musta ihan paras helleväri ole. Mutta ap:lla on jo kukkamekko odottamassa kunhan saa kroppansa kuntoon. 

Vierailija
35/69 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä mustaa voi vähän stailata yhdistymään konjakinruskeaan. Miten olisi vaikka leopardikuvioinen kevyt huivi, jonka sitoisit laukun koristeeksi? Se yhdistäisi mustaa ja ruskeaa. 

Kokonaisuus voi näyttää kevyemmältä myös, jos tuo asuun vähän vaaleaa, eli mustan mekon kanssa vaikka valkoiset tennarit ja konjakinruskea laukku. Toisella kertaa sitten mustan mekon kanssa ruskeat kengät, oljenvärinen lierihattu ja vaalea laukku. 

Vierailija
36/69 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin musta ja ruskea sopii yhteen! Ihan aataminaikuinen "sääntö" tuo, ettei voisi käyttää. Miettikää nyt jotain leopardikuosia, joka on varmasti se yleisin mustan ja ruskean yhdistelmä. Erityisesti konjakki ja musta on hyvä match. 

Vierailija
37/69 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti ruskean yhdistäminen mustaan vaateeseen on aina virhe. Mutta jokaiseen sääntöön on poikkeuksensa.

Vierailija
38/69 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, millaiseen tilaisuuteen olet osallistumassa. Jos olet menossa hautajaisiin, niin ruskeiden asusteiden tilalle mustat, mutta muuten on ihan sama, minkä värisiä asusteita käytät. Pirteämmältä tosin näyttäisi, jos laukku ja kengät olisivat esim. punaiset.

Miesten pakkomielteinen fetissi noi punaiset kengät. Mielellään vielä korkeat? Ja lyhyt, musta keinonahkaminihame?

Ja naisten fetissi on valkoiset kauluspaidat. Mitä sitten? Tietyt jutut nyt vaan näyttää hyvältä!

Vierailija
39/69 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toimia, tosin jos on tummanruskeat kengät ja laukku niin voi olla vähän sellainen synkeä ja iloton. Vaaleampi ruskea olisi parempi = semmoinen black&tan -yhdistelmä, mikä on ihan ok. Mutta jos kyse on oikeasti vaan siitä, että haluaa käyttää niitä kenkiä ja laukkua pari kertaa eikä sopivaa mekkoa just nyt ole, niin anna mennä.

Vierailija
40/69 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään vikaa tuossa. Käytän itse mustaa ja ruskeaa samaan aikaan. En kuitenkaan yleensä kesällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi