Musta mekko, ruskea laukku ja ruskeat sandaalit? Voiko olla hyvä yhdistelmä?
Mä olen jotenkin aina vieroksunut mustan ja ruskean yhdistämistä, mutta ärsyttää kun jää nuo sandaalit ja laukku käyttämättä. Laukusta etenkin tykkään kun on niin nätti eikä sitä valitettavasti taida olla mustana.
Mulla ei ole paljon mekkoja ja ne kolme mitä tykkään käyttää on kokonaan mustia. Sitten löytyy yksi kukkainen jossa musta pohja, mutta ei ole vielä kroppa siinä mallissa, että voisin sitä julkisesti pitää.
Pitääkö tässä vielä lähteä mekko-ostoksille?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitä mustaa voi vähän stailata yhdistymään konjakinruskeaan. Miten olisi vaikka leopardikuvioinen kevyt huivi, jonka sitoisit laukun koristeeksi? Se yhdistäisi mustaa ja ruskeaa.
Kokonaisuus voi näyttää kevyemmältä myös, jos tuo asuun vähän vaaleaa, eli mustan mekon kanssa vaikka valkoiset tennarit ja konjakinruskea laukku. Toisella kertaa sitten mustan mekon kanssa ruskeat kengät, oljenvärinen lierihattu ja vaalea laukku.
No ei todellakaan mitään leopardikuvioista. Ei ole lainkaan mun juttu ja anteeksi nyt vain, mutta ne tuntuu olevan joidenkin keski-ikäisten epätoivoisia yrityksiä näyttää nuoremmalta.
Myöskääm valkoiset tennarit ei ole mun juttu joten sellaisia ei löydy. Eikä ole vaalea laukkuja eikä myöskään mitään lierihattua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tunkkainen yhdistelmä ainakin kesällä.
Negatiivisuus on ilosi?
Miten niin? Kysyttiin mielipidettä ja annoin sen. En tiennyt että tää on joku rinkirunkkausketju jossa kaikkien pitää hurrata ap:n huonolle väriyhdistelmälle😂
Eli on se negatiivisuus ilosi. 😂 Eli olet vielä Mies käyttämäsi sanan perusteella. Musta ja ruskea on värejä jotka sopivat kyllä yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitä mustaa voi vähän stailata yhdistymään konjakinruskeaan. Miten olisi vaikka leopardikuvioinen kevyt huivi, jonka sitoisit laukun koristeeksi? Se yhdistäisi mustaa ja ruskeaa.
Kokonaisuus voi näyttää kevyemmältä myös, jos tuo asuun vähän vaaleaa, eli mustan mekon kanssa vaikka valkoiset tennarit ja konjakinruskea laukku. Toisella kertaa sitten mustan mekon kanssa ruskeat kengät, oljenvärinen lierihattu ja vaalea laukku.
Musta mekko, konjakinvärinen laukku ja valkoiset tennarit voi toimia, mutta voi näyttää myös rikkonaiselta.
Pääsääntö on, että perusväri alle (se musta mekko) ja siihen tehosteväriä vähintään kahteen kohtaan (esim. laukku ja kengät), mutta jos mahdollista, mielellään kolmeen kohtaan (laukku, kengät, esim. huivi/hattu/aurinkolasit). Valkoiset tennarit voi heilauttaa asun epätasapainoon, mutta sitä voisi paikata esim vaalealla huivilla. Silloin vain se konjakinvärinen laukku voisi jäädä yksinäiseksi ja sitä pitäisi tasapainottaa taas jollain ja niin edespäin.
Mutta siis konjakkihan käy mustan kanssa tosi hyvin. Ei ole ap:lla mitään hätää tuollaisessa asussa.
Menee kyllä pahasti uskottavuus jos puhuu tyylikkään pukeutumisen yhteydessä leopardikuvioista...
Vierailija kirjoitti:
Ihan jo lähtökohtaisesti jos mustan ja ruskean yhdistämisen idea lähtee pelkästään siitä liikkeelle, ettei ole muita vaatteita niin homma menee pahasti metsään. Ne voi toimia yhdistelmänä jos se on harkitusti tehty tehokeino. Ei silleen, että ei omista muuta kuin yhden vanhat ruskeat sandaalit ja siksi käyttää niitä. Silloin se ei ole tyylivalinta vaan käytännöllinen valinta. Mikä tietysti sinänsä on ihan ok.
Huoh. Vähän käytetty laukku ja sandaalit joita ei ole käytetty kertaakaan.
ap
Tummansinistä mekkoa mietin, mutta en tiedä saanko sopivaa sellaista tähän hätään. Asun pienellä paikkakunnalla jossa yksi kallis vaatekauppa eikä ne vaatteet suurin osa miellytä mua. Tuskin siellä on sellaista mitä ajattelin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jo lähtökohtaisesti jos mustan ja ruskean yhdistämisen idea lähtee pelkästään siitä liikkeelle, ettei ole muita vaatteita niin homma menee pahasti metsään. Ne voi toimia yhdistelmänä jos se on harkitusti tehty tehokeino. Ei silleen, että ei omista muuta kuin yhden vanhat ruskeat sandaalit ja siksi käyttää niitä. Silloin se ei ole tyylivalinta vaan käytännöllinen valinta. Mikä tietysti sinänsä on ihan ok.
Huoh. Vähän käytetty laukku ja sandaalit joita ei ole käytetty kertaakaan.
ap
Silti, niitä ei selvästi ole hankittu sen takia, että ne muodostaisi yhdessä halutun kokonaisuuden. Nyt ne on päätymässä yhteen puhtaasti sen takia, että ne nyt sattuu olemaan helpoiten siinä käden ulottuvilla. Silloin ei mennä tyylitaju edellä vaan helppous ensimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Menee kyllä pahasti uskottavuus jos puhuu tyylikkään pukeutumisen yhteydessä leopardikuvioista...
AI-yhteenveto
Leopardikuvio on ajaton muotitrendi, joka on pysynyt suosittuna vuodesta toiseen. Se on tunnusomainen kuvio, joka voidaan yhdistää moniin eri tyyleihin ja luoda erilaisia asuja klassisista eleganteista rohkeisiin ja villiin. Leopardikuvio on klassikko, joka tuo persoonallisuutta ja tyyliä vaatekaappiin.
Leopardikuvio on ollut muotia jo pitkään, ja se on edelleen suosittu valinta monille ihmisille. Se on tunnusomainen kuvio, joka herättää huomiota ja lisää asuun ripauksen glamouria.
Siinä "muotigurulle".
Kamalan kuuloista, ja kaikkea muuta kuin kesäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AI-yhteenveto
Leopardikuvio on ajaton muotitrendi, joka on pysynyt suosittuna vuodesta toiseen. Se on tunnusomainen kuvio, joka voidaan yhdistää moniin eri tyyleihin ja luoda erilaisia asuja klassisista eleganteista rohkeisiin ja villiin. Leopardikuvio on klassikko, joka tuo persoonallisuutta ja tyyliä vaatekaappiin.
Leopardikuvio on ollut muotia jo pitkään, ja se on edelleen suosittu valinta monille ihmisille. Se on tunnusomainen kuvio, joka herättää huomiota ja lisää asuun ripauksen glamouria.
Siinä "muotigurulle".
Sähköaivo ei ole tässä asiassa mikään ylin auktoriteetti. Tekoäly ymmärtää kauneudesta yhtä paljon kuin sika satelliiteista.
https://i.pinimg.com/736x/87/b4/e7/87b4e76e7f6d61b9a6cb615ebab60e47.jpg
Kyllä leopardikuosi tekee naisesta kuin naisesta seksikkään! (Tai sitten ei)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan mitään leopardikuvioista. Ei ole lainkaan mun juttu ja anteeksi nyt vain, mutta ne tuntuu olevan joidenkin keski-ikäisten epätoivoisia yrityksiä näyttää nuoremmalta.
Myöskääm valkoiset tennarit ei ole mun juttu joten sellaisia ei löydy. Eikä ole vaalea laukkuja eikä myöskään mitään lierihattua.
ap
Miksi sitten edes kysyt? Kevyt hyivi laukun koristeena on aivan eri asia kuin pukeutuminen leopardikuvioon, mutta jos ei ole sun juttu, niin tottakai voi se muukin kuvio olla. Ajatus siis vain, että olisi mustaa ja ruskeaa kuviossa ja se yhdistäisi kokonaisuutta. Itse keventäisin kokonaisuutta, ja yritin auttaa. Mutta näyttää, että mikään ei käy ja mitään ei voi hankkia, niin en voi auttaa tämän enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AI-yhteenveto
Siinä "muotigurulle".
Sähköaivo ei ole tässä asiassa mikään ylin auktoriteetti. Tekoäly ymmärtää kauneudesta yhtä paljon kuin s
Mutta sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöskääm valkoiset tennarit ei ole mun juttu joten sellaisia ei löydy. Eikä ole vaalea laukkuja eikä myöskään mitään lier
Mä kysyin mun laukun ja sandaalien yhdistämisestä mun mustaan mekkoon. En kysynyt mitään muuta. Mä en ala sun mieliksi hankkimaan yhtään mitään sellaista mistä en pidä.
ap
Miksi sitten ylipäätään teit aloituksen kun olet selvästi jo päättänyt asuvalinnastasi?
Vierailija kirjoitti:
Aika tunkkainen yhdistelmä ainakin kesällä.
Mulla on kaikki mustaa! Mikäli pitää tummista väreistä, silloin niitä voi yhdistää, oli kesä tai mikä tahansa vuodenaika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä kaikki ketjut menevät tällaiseksi riitelyksi ja nokitteluksi? "Hyi, ei sovi" ja "En varmana osta mitään vaan sun mieliksi" jne. ihme heitot, joilla ei ole mitään antia keskusteluun, kunhan riidellään.
Mä kysyin ruskean laukun ja sandaalien yhdistämisestä mustaan mekkoon. En kysynyt mistään huiveista, aurinkolaseista tai valkoisista tennareista. Miksi tätä on niin vaikea tajuta?
ap
Asu on kokonaisuus. Et voi miettiä pelkkää laukkua ajattelematta kokonaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et voi käyttää ellei mekko ole musta-ruske esim kuvioinen. huono yhdistelmä jopa kuvioina.
Höpsis, kun on 2 ruskeaa elementtiä mustan mekon kanssa, on hyvä yhdistelmä, yksi ei olisi niin hyvä
Miksi? Kyselee tyylitiedoton
Kaksi samaa väriä! Esim. Musta mekko, punainen laukku ja kengät. Punainen mekko, musta laukku ja kengät, toimii. Saman yhdistelmän voi miettiä keltaiseen mekkoon yhdistettynä mustat kengät ja laukku, toisin päin karsee.
Ihan hyvä. Olitkin varmaan jo ennalta päättänyt.