Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset arvioi ensikohtaamisella miehen sosiaalisen statuksen ja kohtelee heitä sen mukaisesti

Vierailija
28.07.2025 |

Jos nainen arvioi miehen statuksen matalaksi, esim. johtuen siitä että mies on hiljainen introvertti joka ei pidä itsestään melua joukossa, niin yleensä nainen kohtelee tällaista miestä kuin näkymätöntä tai jos joutuu tunnustamaan tämän matalan statuksen miehen olemassaolon jostain syystä, niin naisella on usein vaikeuksia peittää halveksuntaansa.

Naiset usein tekee myös virheellisiä tulkintoja miehen statuksesta. Esim. itsevarman öykkäri saattaa naisesta vaikuttaa korkean statuksen "alfalta", vaikka kyseessä olisi joku rapajuoppo jolla vaikeuksia elämänhallinnassa. Vastaavasti se hiljainen introvertti saattaa ollakin työyhteisössä arvostettu ja menestynyt, mutta tätä nainen ei tiennyt pelkästään miehen käytöstä tarkkailemalla.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuota tapahtuu, ja myös naisia kohtaan. Älä kuitenkaan yleistä asiaa liikaa. Itse en ole koskaan tajunnut statuksen tärkeyttä vaan mietin sitä, onko henkilö mukava vai ei. 

Vierailija
42/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset harhat tänään. Et ole ajatellut johonkin terapiaan hakeutua?

Joko vanhallapiialla on testamentti tehtynä kun tämä tukala helle on niin ahdistavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se menee, kukahan on harhainen?

Sinä. Kukaan normaali ihminen ei ajattele parisuhdetta ja "statuksia"  tavatessaan randomin ihmisen ensimmäistä kertaa. Ainoastaan ihminen ,jolla on ongelmia lukea tilanteita ja toisia ihmisiä  sekä vaikeuksia vuorovaikutuksessa kirjoittaa tuollaista soopaa kuin ap. Vaikuttaa olevan an kirjolla.

Kylläpä puhut asisttomasti kirjolaisista. 

Vierailija
44/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ajattele jotain koulutustasoa tai vastaavaa yh-tään tavatessaan naisen. Ihan se ja sama. Tai no ehkä joku akateeminen mies voi ajatellakin. Intreverttiys on naiselle ennemminkin plussa kuin miinus. Jos nainen on kovaääninen "jätkä"-tyyppi ja oikein itsevarma "loose cannon", niin mies vähän varoo sellaista. 

Vierailija
45/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nyt sentään. Useimmat ihmiset, joilla on hieman edes elämänkokemusta, ymmärtävät olla luottamatta ensivaikutelmaan. Se kun on lähes aina väärin.

Vierailija
46/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen jokaista keskittymään omaan elämäänsä. Elämä on epäreilua ja paskoja jaksoja sisältyy mukaan, jos asiat ovat huonosti, kannatan katsomaan asioita laajemmasta näkökulmasta, koska silloin usein huomaa kuinka saatanan hyvin asiat itseasiassa ovat. 

Vierailija
47/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se auttaa? Sinäkin olet sen jäljiltä vain entistä enemmän sekaisin.

Vierailija
48/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki naiset samasta puusta veistettyjä,a

Vierailija
49/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu linnakundinisti ja alkoholisti, muija nyrkin ja hellan välissä niille on kova kysyntä markkinoilla ns jännä ja salaperäinen mies. 😊

Vierailija
50/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu linnakundinisti ja alkoholisti, muija nyrkin ja hellan välissä niille on kova kysyntä markkinoilla ns jännä ja salaperäinen mies. 😊

Eli nämä ovat sinusta niitä kympin tasoisia miehiä ja naisia? Aha.

Vierailija
51/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WT miehet ja naiset sopivat yhteen. Me muut haluamme normaalin miehen/naisen.

Vierailija
52/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeisiä tekijöitä ovat miehen ulkonäkö (kuten siisteys, pukeutuminen ja tuoksu), käytöstavat (kuten kohteliaisuus, kuuntelutaidot ja keskustelutaidot), sekä yleinen olemus ja karisma. Lisäksi naiset saattavat kiinnittää huomiota miehen huumorintajuun, itsevarmuuteen, älykkyyteen ja siihen, miten hän kohtelee muita ihmisiä, erityisesti tarjoilijoita tai muita palvelualan ammattilaisia. Naiset myös arvioivat miehen kiinnostuksen ja sitoutumisen ensitapaamiseen sekä hänen yleisen suhtautumisensa elämään ja muihin ihmisiin. 

Vierailija
53/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat vain mukautuvampia sosiaaliselle vuorovaikutukselle. Jos puhekumppani on rento ja itsevarma niin minusta kuoriutuu esiin sama puoli. Jos puhekumppani on vaisu ja eleetön niin menen itse ikään kuin samaan moodiin. 

Vierailija
54/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskeisiä tekijöitä ovat miehen ulkonäkö (kuten siisteys, pukeutuminen ja tuoksu), käytöstavat (kuten kohteliaisuus, kuuntelutaidot ja keskustelutaidot), sekä yleinen olemus ja karisma. Lisäksi naiset saattavat kiinnittää huomiota miehen huumorintajuun, itsevarmuuteen, älykkyyteen ja siihen, miten hän kohtelee muita ihmisiä, erityisesti tarjoilijoita tai muita palvelualan ammattilaisia. Naiset myös arvioivat miehen kiinnostuksen ja sitoutumisen ensitapaamiseen sekä hänen yleisen suhtautumisensa elämään ja muihin ihmisiin. 

Kiitos, tekoäly. 

Vierailija
55/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse varmasti incelien vihaama tuikitavallinen nainen, koska sattumalta rakastuin ensisilmäyksellä "korkean statuksen" mieheen.

Mutta arvatkaapa mitä. En voinut sille mitään ja ensimmäisen kerran miehen silmiin katsoessani en edes muistanut, "kuka hän on". Siitä lähtien hän on ollut minulle "vain mies" jota satun rakastamaan. Ei voi mitään. 

Incelien ulinat statuksista ja ulkonäöstä on helvetin tekopyhää ja pinnallista. Itse ne kelpuuttavat vain "mallitason" naiset.

Vierailija
56/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näyttää, että häiskä on omillaan viihtyvä introvertti, niin en mä sitä lähde häiritsemään. Sosiaalista silmää pitää aikuisella ihmisellä olla.

Vierailija
57/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ajattele jotain koulutustasoa tai vastaavaa yh-tään tavatessaan naisen. Ihan se ja sama. Tai no ehkä joku akateeminen mies voi ajatellakin. Intreverttiys on naiselle ennemminkin plussa kuin miinus. Jos nainen on kovaääninen "jätkä"-tyyppi ja oikein itsevarma "loose cannon", niin mies vähän varoo sellaista. 

Mies ajattelee ikää, pärstää, tissien kokoa ja pillua. Se on paljon jalompaa.

Vierailija
58/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näyttää, että häiskä on omillaan viihtyvä introvertti, niin en mä sitä lähde häiritsemään. Sosiaalista silmää pitää aikuisella ihmisellä olla.

Mä oon joskus tehnyt sen virheen, että menin pälpättämään hiljaiselle syrjään vetäytyvälle miehelle. Se alkoi sen jälkeen suorastaan välttelemään mua. Jotkut oikeasti haluaa olla yksin ja omassa rauhassa. 

Mulla oli silloin vielä se ajatus, että ehkä tuokin reppana haluaisi edes jonkun joskus juttelevan hänelle. Mutta se oli väärin ajateltu minulta.

Kyllä ne hiljaisemmatkin tyypit yleensä sitten itse tulee porukkaan mukaan kuuntelemaan toisten lätinää, jos niitä ihmiset kiinnostaa.

Vierailija
59/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon joskus tehnyt sen virheen, että menin pälpättämään hiljaiselle syrjään vetäytyvälle miehelle. Se alkoi sen jälkeen suorastaan välttelemään mua. Jotkut oikeasti haluaa olla yksin ja omassa rauhassa. 

Mulla oli silloin vielä se ajatus, että ehkä tuokin reppana haluaisi edes jonkun joskus juttelevan hänelle. Mutta se oli väärin ajateltu minulta.

Kyllä ne hiljaisemmatkin tyypit yleensä sitten itse tulee porukkaan mukaan kuuntelemaan toisten lätinää, jos niitä ihmiset kiinnostaa.

Jep. Ei pidä odotella sitä, että muut lukee omia ajatuksia. Jos haluaa seuraa, on osoitettava se itse. Koulussa voidaan pakkoryhmäyttää lapsia, mutta aikuinen joutuu ottamaan vastuun siitä itse.

Vierailija
60/65 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, tekoäly. 

Ihan vidun sama mistä. Tuossa ne asiat on kerrottu.