Selviytyjät Suomi 2025 OFFICIAL
Alkaa elokuussa 2025 ja esitetään nelosella. Tää kyllä pitää katsoa.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (475)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joittenkin ihmisten julkisuuskuvalle ei tee hyvää osallistua näihin kilpailuihin. Instaväritys saa uusia sävyjä kun naamiot riisutaan.
Miltähän tuntuu Evestä olla Suomen vihatuin realityosallistuja. Ei olisi kannattanut. Pelkkää paskaa mainetta.
Ihmisen muisti vaan on niin lyhyt. Moniko enää muistaa miten realityjen jälkeen on haukuttu esim. Sitaa tai Linneaa? Linneaakin täällä nyt päinvastoin puolustetaan ja kehutaan vaikka farmin aikaan huh huh
En ole unohtanut. Nuo tyypit ovat edelleen mun inhokit. Samoin Shirly Karvinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joittenkin ihmisten julkisuuskuvalle ei tee hyvää osallistua näihin kilpailuihin. Instaväritys saa uusia sävyjä kun naamiot riisutaan.
Miltähän tuntuu Evestä olla Suomen vihatuin realityosallistuja. Ei olisi kannattanut. Pelkkää paskaa mainetta.
Ihmisen muisti vaan on niin lyhyt. Moniko enää muistaa miten realityjen jälkeen on haukuttu esim. Sitaa tai Linneaa? Linneaakin täällä nyt päinvastoin puolustetaan ja kehutaan vaikka farmin aikaan huh huh
Omasta mielestäni Linnea oli täysin ok Farmissa.
Minäkään en ymmärrä mitä Linnea muka teki farmilla väärin? Ihan hyvä tyyppi vaikka eivät Miinan kanssa tulleet juttuun.
Tommi Manninen nähdään Australian Selviytyjissä, tullaanko meillä näkemään lie koskaan tätä allstar kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole unohtanut. Nuo tyypit ovat edelleen mun inhokit. Samoin Shirly Karvinen.
SITA OLI ihan ällöttävä petollisissa Janne Porkkaa kohtaan, ihme pikkutyttö vihaa setämiehiä asenne. Vaikka Janne oli mukava hänelle.
SHIRLEYTÄ vihaan selviytyjistä, oli ihan kamalan kiero ja oman edun tavoittelija.
Nyt tässä selviytyjissä en voi sietää EVEä, ihme viha Linneaa ja Aleksia kohtaan, kun en tiedä syytä.Eve myös luulee että on pomo tuolla jota kaikkien pitää totella.
Muuta en enää toivo kuin että Linnea menisi kisassa pidemmälle kuin Eve. Ihan sama missä vaiheessa se tapahtuu, mutta toivottavasti järjestys on se. Eve on kamala.
Even touhu pilaa koko ohjelman!
Kuka typerä äänestää kokin tuolta pois, mikä hyöty olisi.
Minun katsominen loppuu siihen paikkaan, jos Linnea tippuu ennen Eveä. Linnea ja Aleksi sympaattisin pari koko ohjelmassa. Samoin tykkäsin Linneasta Farmissa. En tule tulevaisuudessa katsomaan mitään ohjelmaa, jossa Eve esiintyy.
Melkoisia emäntiä nää matkaoppaat nykyään
Tää on kyllä tylsä kausi, ihan sama kuka voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Linnea oli myös Farmissa täysin ok tyyppi. Ei mitään valittamista hänen käytöksestään Farmilla, eikä Selviytyjissä. Myös Sitaa vihattiin ihan turhaan. Shirley ja molemmat Evet ovat olleet käytökseltään kuvottavia.
Tätä minäkin ihmettelen että mitä väärää Linnea teki farmissa? Oli ihan oikein että äkkijyrkkä lähti, siitä ainakaan on turha Linneaa syyttää. Oon niin paljon ollut vanhan kansan kanssa tekemisissä että totean että ei tosiaan tarvitse kaikkea sietää. Mä vaan sanon verukkeella oikeutetaan töykeää käytöstä jota he itse eivät kuitenkaan nuoremmiltaan siedä yhtään. En muista mikä äkkijyrkän lähdön syy oli mutta Linnean syytä se ei varmasti ollut.
Samoin Sitan käytöksestä en löytänyt vikaa, en ymmärrä miksi sitä vihattiin.
Molemmat Evet on näemmä samanlaisia, tämä nykyinen kisaaja on kopio siitä Sirlyn aisaparista. Miksi ihmeessä tuommoiset menestyy noissa kisoissa?? En käsitä. Paluu 90-luvun yläasteelle taas.
Jäätävää tää even käytös, tv tahtiin.
Ja Eve ei tajua että muut naiset katsoo vähän pitkään hänen selityksiään.
Ihanat noi Even vihreet biksut.
Kauhea akka tuo Eveliina.
Antavan ja ottavan näköinen prse tosin.
Toi Eve on ihan kauhee, valehtelee silmät loistaen ja hymyillen. Lopetan kohta tämän katsomisen siihen asti kunnes se tippuu... joka toivottavasti tapahtuu mahdollisimman pian.
Upeita emäntiä saatu tonne. Näyttäviä isoreisisiä naisia!
Eve antaa itsestään kyllä melko ilkeän ja kamalan kuvan