Miksi joku ei tee kotiruokaa?
Kommentit (25)
Mitäs ne sitten tekee? Ravintolaruokaa?
Koska inhoan ruoanlaittoa ja olen siinä surkea. Mies hoitaa.
Miksi jotkut ovat jotkuja Aapee??? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö joku ööh siis tee ruokaa ?
Siis ööö.. ei kuulu sulle veetäkään ällistellä.
Koska ihmiset on laiskoja, ei se sen kummempaa ole. Valitaan hetken huuma ja nautinto sen sijaan, että nähtäisiin vaiva, sitten voidaan ihmetellä 6kk jälkeen miksi painoa on tullut +5kg puhdasta rasvaa. Tästäkin tietysti voi sitten syyttää jotain muuta kuin itseään
Tehdään itse kaikki ruokamme alusta loppuun. Ja viikoksi kerralla. Toki etusijalla ovat ulkomaalaiset elintarvikkeet, suomen korkeiden hintojen vuoksi
Miksi sitä ja miksi tätä, jankuti jankuti. Eikö sinulla oikeasti ole mitään muuta tekemistä elämässä kuin kysellä tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Tehdään itse kaikki ruokamme alusta loppuun. Ja viikoksi kerralla. Toki etusijalla ovat ulkomaalaiset elintarvikkeet, suomen korkeiden hintojen vuoksi
Kerropa esimerkkejä näistä "alusta loppuun" itse tehdyistä ruoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ööö.. ei kuulu sulle veetäkään ällistellä.
Kuuluupas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tsiisus teitä tyyppejä jotka ootte täällä, ei voi olla yksinkertaisempia
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä ja miksi tätä, jankuti jankuti. Eikö sinulla oikeasti ole mitään muuta tekemistä elämässä kuin kysellä tyhmiä?
Anteeksi... olen junttimoukka
Vierailija kirjoitti:
Raha on se syy on miksi en tee ruokaa itse. Lounasedulla saa sen verran ruokaa lisukkeineen, että syön siitä kaksi kertaa ja näin ei synny myöskään hävikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tsiisus teitä tyyppejä jotka ootte täällä, ei voi olla yksinkertaisempia
Heh, täällähän se sinäkin olet kirjoittamassa näitä nolla argumenttejasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha on se syy on miksi en tee ruokaa itse. Lounasedulla saa sen verran ruokaa lisukkeineen, että syön siitä kaksi kertaa ja näin ei synny myöskään hävikkiä.
Lasken myös omalle ajalle hintaa.
Jos ei ole kotia. Hallituksen leikkaukset asumistukeen pakottaa monet tekemään retkiruokaa.
En tykkää tehdä ruokaa. Siihen menee myös liikaa aikaa ja tulee sotkua. Ruuanlaiton hoitaa joko palvelusväki tai ravintola.