Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nainen tatuoi koko kätensä?

Vierailija
28.07.2025 |

Todella todella rumaa eikä sovi kellekään.

Kommentit (232)

Vierailija
201/232 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaaloissakin tympäsee, kun hoitajilla alkaa olla kädet ja kaula täynnä leimaa. :/

Juu, lisänä vielä jotkut muoviräpyttimet silmissä. Ennen tollasia ei sallittu hoitajille ja poliiseille, nyt ei pidetä enää mitään tasoa ja laatua yllä, saa näyttää vaikka klovnilta molemmissa, ammateissa. Ei hyvää päivää. 

Ei ole tainnut hoitajien lävistys- ja irtoripsikielloilla olla tekemistä ulkonäön ja "tason" kanssa, vaan hygieniasyyt on käsittääkseni olleet niiden pointtina

Vierailija
202/232 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko te läskit vänisette samasta aiheesta. Vaihtakaa levyä sirkuspellet 🤡

Ei vaihdeta 🤡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/232 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjönen ihonpiirtelijöille

Vierailija
204/232 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä rumat naiset tatuoi itsensä. Kauniit saa huomion muulla tavalla. Tämä on totta. Tatuoitu nainen ei edes kelpaa varanaiseksi. Jopa pumpattava Barbara on nätimpi.

Ja yleensä enemmistö naisista ei edes hae huomiota, vaikka niin palstapekat tuntuu yleisesti kuvittelevan instatypyköiden takia. Vaikka 5% sukupuolesta käyttäytyy apinan tavoin, ei se tarkota että kaikki on twerkkaavia apinoita tatskoilla ja irtohärpäkkeillä. 

Miten saataisiin niiltä 5% apinoilta sähköt ja netti pois? Niitä ei olisi pitänyt koskaan päästää someen.

Ei kai siigen muu auta, kuin että koko digimaailma romahtaa. Toivottavasti jo pian. 

Vierailija
205/232 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaaloissakin tympäsee, kun hoitajilla alkaa olla kädet ja kaula täynnä leimaa. :/

Juu, lisänä vielä jotkut muoviräpyttimet silmissä. Ennen tollasia ei sallittu hoitajille ja poliiseille, nyt ei pidetä enää mitään tasoa ja laatua yllä, saa näyttää vaikka klovnilta molemmissa, ammateissa. Ei hyvää päivää. 

Ei ole tainnut hoitajien lävistys- ja irtoripsikielloilla olla tekemistä ulkonäön ja "tason" kanssa, vaan hygieniasyyt on käsittääkseni olleet niiden pointtina

Sitähän minäkin tarkoitin, mutta on se ikävää että se epäkunnioitus omaa ammattia kohtaan näkyy uloskin päin. 

Vierailija
206/232 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mun ongelma jos mun full slav tatuointi ahdistaa jotain. Otan jatkossakin inkkiä ihan sinne minne haluan. Selkään tulossa iso pääkallo teemainen horror tatska. Jonkun mielestä pelottava ja mummot kauhistelee mut mitä sitten. Ei täällä voi kaikkia miellyttää. Lisäksi nenässä ja korvissa lävärit, mutta niitä ei ole kyllä kukaan kauhistellut. En tiiä mitä mummot mulkoilee, eikä kyllä kiinnosta yhtään jonkun rollaattori mummon mielipide.

Vierailija
207/232 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on minun käteni eikä sinun.

Haluatko myös päättää hiustyylistäni ja vaatteistani?

Luuletko että ihan itse olet päättänyt tatuoida kätesi ?

Et ole mistään mallia ottanut. Et julkkiksista etkä mistään. Ihan oma keksintö. Hehehehh

Wöö ja ihmiset ei päätä hiustyyliäänkään itse kun on tiettyjä normeja ja tapoja miten hiuksia tällä vuosisadalla pidetään, plus muoti. Ja vaatteitaankaan ei ihminen itse päätä, kun kaupasta saa tietynlaisia vaatteita jotka yleensä on muodin mukaisia

Onneksi hiustyylejä ja vaatteita voi vaihtaa. Käsien vaihtaminen on vaikeaa, jopa mahdotonta. 

Vierailija
208/232 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että hyvällä tuurilla pääsee MTV 3:n uutisankkuriksi, kuten BB-Jonna!

Vierailija
209/232 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo mun ongelma jos mun full slav tatuointi ahdistaa jotain. Otan jatkossakin inkkiä ihan sinne minne haluan. Selkään tulossa iso pääkallo teemainen horror tatska. Jonkun mielestä pelottava ja mummot kauhistelee mut mitä sitten. Ei täällä voi kaikkia miellyttää. Lisäksi nenässä ja korvissa lävärit, mutta niitä ei ole kyllä kukaan kauhistellut. En tiiä mitä mummot mulkoilee, eikä kyllä kiinnosta yhtään jonkun rollaattori mummon mielipide.

Kuulostat just siltä että sulle sopii tatskat erittäin hyvin. 🤣

Vierailija
210/232 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole jokaisen oma asia ottaako tatuoinnin tai ei.Jos niin häiritsee jotakin, niin katso toiseen suuntaan.

Vierailija
211/232 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein noloimpia on ne kokit suttukäsineen, ja geelitukkineen. Nyt niitä on ihan ei-julkkiksiakin, jotka on seuranneet suttu-cheffien jalanjälkiä... Tai paremminkin kädentöhryjä.

Minä suttukäsien tekemää ruokaa. 

Vierailija
212/232 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole jokaisen oma asia ottaako tatuoinnin tai ei.Jos niin häiritsee jotakin, niin katso toiseen suuntaan.

On kyllä ilmiönä mielenkiintoinen että miten harhainen pitää ihmisen olla että ajattelee, että ventovierailla olisi velvollisuus näyttää mahdollisimman miellyttävältä juuri heille. Sehän on ihan häiriintynyt ajatuskin :D

Vierailija
213/232 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä aion katsella jatkossakin eteeni tai minne millonkin, vaikka tatuoinnit, naruperseet, bodarit ja monet muut ihmiselämän ilmiöt ei itteäni viehätä. Silmät on ihan tarkoituksella päässäni, etten törmäile mihinkään tai kehenkään. 

Vierailija
214/232 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein noloimpia on ne kokit suttukäsineen, ja geelitukkineen. Nyt niitä on ihan ei-julkkiksiakin, jotka on seuranneet suttu-cheffien jalanjälkiä... Tai paremminkin kädentöhryjä.

Minä suttukäsien tekemää ruokaa. 

.. en suostuisi edes syömään, jos siis näkisin ja tietäisin että keittiössä häärää semmonen musteentihkuja. 

Vierailija
215/232 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on hyvän näköistä ja sopii niille jotka siitä tykkää.

Todella rumia ja kertoo alhaisesta älykkyydestä.

Keväällä kun oli taas kokous ei ollut kyllä puhe kenenkään tatuoinneista, lävistyksistä, hiusten väristä/tyylistä saati muuten ulkomuodosta, taitaa esiintyä akateemisen nousukas voittoisen keskiluokan sivistymättömyydessä tälläiset arvotukset. T. Mensalainen

Terävä huomio. Ei kyllä käynyt mielessäkään että olisi pitänyt ruveta ulkonäköä arvostelemaan, sen sijaan lohipasteijoihin tuli kiinnitettyömä tarpeettomasti huomiota 😂 nimimerkillä "se kuudes oli liikaa"

Sille joka pelkäsit että muste tarttuu kokista ruokaan ja hoitsusta potilaaseen, älä murehdi. Nuo ovat ongelmistasi pienimpiä jos pidät noita edes mahdollisena.

Vierailija
216/232 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on minun käteni eikä sinun.

Haluatko myös päättää hiustyylistäni ja vaatteistani?

Luuletko että ihan itse olet päättänyt tatuoida kätesi ?

Et ole mistään mallia ottanut. Et julkkiksista etkä mistään. Ihan oma keksintö. Hehehehh

Wöö ja ihmiset ei päätä hiustyyliäänkään itse kun on tiettyjä normeja ja tapoja miten hiuksia tällä vuosisadalla pidetään, plus muoti. Ja vaatteitaankaan ei ihminen itse päätä, kun kaupasta saa tietynlaisia vaatteita jotka yleensä on muodin mukaisia

Onneksi hiustyylejä ja vaatteita voi vaihtaa. Käsien vaihtaminen on vaikeaa, jopa mahdotonta. 

No aijaa niinkö, oikeesti? Mitä sitten? 

Vierailija
217/232 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin jotkut miehetkin

Vierailija
218/232 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä näkee kyllä nykyään paljon runsaasti tatuoituja naisia. Itselläni on miehenä kaksi pientä tatuointia, liittyy muusikon identiteettiin. 

Vierailija
219/232 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu käsi vie katseet pois rumasta naamasta. Kaikki naiset tämän tietää. Tietääkö miehet ? No ei.

Vierailija
220/232 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman tatuointeja, täysin puhdasihoinen nainen, taitaa nykyään olla jo harvinainen....