Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitellaan?

Vierailija
08.01.2023 |

Jos kaverisi kysyy että soitellaanko vaikka joulun aikana niin kumpi se sitten on velvollinen soittamaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kumpi saa ensin aikaseksi

Vierailija
2/13 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kyse ole velvollisuudesta. Se soittaa, jolle se tulee ensin mieleen. Edellyttäen, että hän haluaa soittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää soittamata jos tuntuu velvollisuudelta.

4/13 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kumpi ehtii ensin.

Vierailija
5/13 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velvollisuus ehkä turhan jyrkkä sana mutta mietinpähän vaan.

Vierailija
6/13 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Small talk. Eli tuo on vain sanonta jolla päästään kiusallisesta tilanteesta eroon.

Vierailija
7/13 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että päävastuu on sillä, joka sanoo että soitellaan. Ärsyttää ihmiset, jotka käyttävät tuota ilmaisua pestäkseen vastuunsa kaikesta yhteydenpidosta. Sitten ihmetellään kun jossain vaiheessa vuosien päästä puhelin ei enää kilahdakaan. Ei yksipuolista yhteydenpitoa tarvitse kauaa katsella.

Vierailija
8/13 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että päävastuu on sillä, joka sanoo että soitellaan. Ärsyttää ihmiset, jotka käyttävät tuota ilmaisua pestäkseen vastuunsa kaikesta yhteydenpidosta. Sitten ihmetellään kun jossain vaiheessa vuosien päästä puhelin ei enää kilahdakaan. Ei yksipuolista yhteydenpitoa tarvitse kauaa katsella.

Se on usein merkki, ettei joku halua soitella kanssasi, ärsytti se sinua miten paljon hyvänsä.

Vierailija
9/13 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se soittaa jolla asiaa. Itse olen huono soittelija ja mieluummin viestittelen.

Vierailija
10/13 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on usein merkki, ettei joku halua soitella kanssasi, ärsytti se sinua miten paljon hyvänsä.

No jos haluaa soitella, niin sitten varmaan ottaa itseään niskasta kiinni varmistaakseen, että niin todella tapahtuu. Eli soittaa! Muussa tapauksessa pelkkää p*skanjauhantaa.

Vierailija
11/13 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei ole mitään amerikantiedettä päätellä miksi se yhteydenpito on yksipuolista.

Vierailija
12/13 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällainen "soitellaan"-tuttava mikä tarkoittaa sitä että ellen sitten ole vastaamassa hänen soittoihinsa, hän kilahtaa ja soittaa sitten vaikka viisikin kertaa putkeen ja viestittää että MIKSEN VASTAA ja ottaa lopulta yhteyttä jopa mun sukulaisiin että sano sille että vastaa!!!!

Ihan yllättäen tulee tällaisia kohtauksia vaikka ensin ei oltaisi oltu viikkoihin, kuukausiin tekemisissä mitenkään. 

Niin silti mun pitäisi olla odottelemassa että milloin hän soittaa. 

Itse en pidä yhteyttä. Niin, miksihän.

Vierailija
13/13 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei ole mitään amerikantiedettä päätellä miksi se yhteydenpito on yksipuolista.

Et tainnut ymmärtää kirjoitukseni pointtia. Olen kokenut, että nämä "soitellaan" -tyypit vuosien päästä loukkaantuvat, kun en ole soitellut. Jos he eivät haluaisi minkäänlaista yhteydenpitoa, niin sittenhän he kaiketi pelkästään ilahtuisivat, kun pääsevät musta eroon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi