Nainen, voisitko olla miehen kanssa jolla ei ole mitään kykyä johtaa tai ottaa ohjia?
Esim. suunnitella treffejä, matkoja yms. naista varten. Odottaa myös arjessa koko ajan että nainen kertoo mitä pitää tehdä.
Kommentit (25)
Ennemmin kaipaan aidosti joustavaa miestä, joka sopeutuu mun tarpeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, siis sellaisen joka ei osaa/halua johtaa. Sellaisen kanssa itseasiassa seurustelenkin parasta aikaa.
Sen sijaan ajattelun toiselle ulkoistavan vässykän kanssa en alkaisi seurustelemaan missään tapauksessa.
Noin minäkin luulin, kunnes ajan myötä huomasin, että kyse on samasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin kaipaan aidosti joustavaa miestä, joka sopeutuu mun tarpeisiin.
Tarkennan vielä, että kyllä se oman arjen pitäis miehelläkin sujua normaalin aikuisen tavoin. Ei niin, että mun tarttis opastaa miten hän elää elämäänsä. Mutta asioissa, joissa mulle on väliä miten ne hoidetaan tai mitä tehdään, silloin tykkäisin miehestä, jolle ne mun vaatimukset on helppoja toteuttaa (joko että on itse samaa mieltä tai muuten helppo sopeutua).
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen tykkää kun saa määrätä ja moni mies nauttii ja viihtyy tohvelisankarin osassa. Ei tarvitse ajatella itse.
Naiset vihaavat sitä, että joutuvat kantamaan yksin kaiken vastuun ja huolehtimaan mieslapsesta.
Miehet kyllä jostain syystä viihtyvät tossun alla.
Jos se mies nyt edes johtaisi ja ottaisi ohjat omassa elämässä. Parisuhteessa yhteistyö taas on parasta.