Miksi tekstiviestiin ei voi vastata sinä päivänä, kun sen saa?
Tai edes 1-2vrk sisällä? Liikaa pyydetty?
En taida itsekään jaksaa enää reagoida niihin saman tien/saman päivän aikana, kun itse saan vastineen päivien/viikkojen päästä.
Ihan sama, evvvk.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niihin ole mitään velvollisuutta vastata heti tai koskaan.
Pointtina onkin se, että kaverit priorisoi kavereita. Meillä jokaisella on kaveri, jolle vastataan heti. Sitten on kaveri, jolle vastataan kun huvittaa.
No itse en olisi kaveri sellaisen kanssa, joka arvottaa muita.
Whagsapp ei kaikille ole tekstailu vaan tsättäilyalusta. Se tästtäily ja kaiken ajatusmaailman pienenkin rasahduksen raportointi on joskus todella raskasta. Whatsappin helppous ja nopeus on tuonut myös sen, että se täyttyy kaikesta jonninjoutavasta ja pitäs joka välissä olla reagoimassa. Se, et on puhelimella ei tarkoita sitä, että jaksaisi vastailla ajatella tai olla yhteydessä yhtään kehenkään. Ja sit tästä loukkaannutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en välttämättä vastaa koska en katso puhelinta joka päivä.
No just joo, tänään päivä kaikki tuijottaa puhelintaan monta kertaa päivässä, ellei ole 80v.
No en oo 80, enkä tuijota puhelinta yhtenään. En pidä sitä mukana, se on eteisen pöydällä. Se on soittamista varten eikä ajankulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointtina onkin se, että kaverit priorisoi kavereita. Meillä jokaisella on kaveri, jolle vastataan heti. Sitten on kaveri, jolle vastataan kun huvittaa.
Näitä on aika paljon. Moni pitää varakavereita. Ehkä säkin olet pitänyt tai olet jonkun varakaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on aika paljon. Moni pitää varakavereita. Ehkä säkin olet pitänyt tai olet jonkun varakaveri.
En pidä varakavereita. Mulla on vain vähän ystäviä. Jos olen huomannut jostakin, että olen hänelle yhdentekevä, niin en ole sellaisten kanssa kaveerannut.
Se että omistan puhelimen ei tarkoita että haluaisin olla tavoitettavissa kokoajan. Vastaan jos haluan tai koen tarpeelliseksi. Jos joku tästä haluaa loukkaantua, loukkaantukoot. Oon laittanut estot että puhelutkaan ei tule läpi enää iltaisin, eli tavoittaa vain päivällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just joo, tänään päivä kaikki tuijottaa puhelintaan monta kertaa päivässä, ellei ole 80v.
-Ne 80v halveksii teidän puhelimentuijottelua.
Mitä vastata viestiin "Ollaan nyt kahvilla, kakkua en ottanut"?
xD?
Minulla on puhelimessa aika monta appia, en siirry lukemaan tekstiviestejä, jos kuuntelen äänikirjaa tai luen työmeilejä. Puhelin voi olla kädessä, mutta en selaa uusimpia yhteydenottoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en oo 80, enkä tuijota puhelinta yhtenään. En pidä sitä mukana, se on eteisen pöydällä. Se on soittamista varten eikä ajankulua.
Useimmat käyttävät kännykkää myös kellona. Niin minäkin. Se on siis aina mukana.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Virrat pois enimmän ajan viikosta. Ei tarvitse edes olla koko ajan latailemassa akkua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vastata viestiin "Ollaan nyt kahvilla, kakkua en ottanut"?
xD?
"No hyvä, ettet ottanut"
Ahdistun sosialisoimisesta ja minulla kestää vastata siksi. Välitän kyllä viestin lähettäjältä, mutta olen jollakin tapaa erakko luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat käyttävät kännykkää myös kellona. Niin minäkin. Se on siis aina mukana.
Seliseli
Sekin on raivostuttavaa, kun kirjoitat piiiitkän tärkeän tekstarin ja se kuitataan vain typerästi ok.
Jospa vaikka ei muista. Lukee viestin, ei ehdi vastata heti ja sitten unohtaa. Normaalia.
On röyhkeää odottaa/vaatia nopeaa reagointia ellei kyse ole hätätapauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos mää saan tekstarin jossa mulle ilmotetaan jotain niin todellakaan vastaa että kyllä tai joo, maksan joka ikisestä viestinlähettämisestä. Nim. köyhä
Opetteleidioottikirjoittamaan. 🙄🙄🙄