Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voittaisit 58 miljoonaa, niin sijoittaisitko sen turvallisesti matalalla tuotolla vai korkeatuottoisiin riskisijoituksiin?

Vierailija
27.07.2025 |

Iltasanomissa sanottiin että kannattaa laittaa matalan tuottoon. Kuulostaa tylsältä.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää pidän kaikki itselläni ja hähhäh hää minä minä minä sijoita että saan lisää lisää lisää hähähää ja mällään hä hä hää minä minä minä.

(tyypillinen ajatustapa nykymaailmassa)

Vierailija
62/100 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomissa olisi voinut kirjoittaa että laittakaa osa hyväntekeväisyyteen koska suomessa alkaa olla tosi köyhiä perheitä ja ahdistuneita ihmisiä. Palkatkaa lastensuojeluun edes 2 tyyppiä lisää.

Miksi nuo rahat eivät ikinä löydä niitä köyhiä perheitä??

Keräyksiä kyllä mainostetaan vaan missään ei kerrota eikä näytetä mihin se raha oikeasti on käytetty.

Niinpä. Keräyksen tuotoista varmaan yli puolet menee niihin kuluihin kun ko keräys organisoidaan.......

Olisko paras kai antaa suoraan rahaa tarvitsevalle ilman välikäsiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin temusta kaikkea kivaa koko rahalla

Vierailija
64/100 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittaisin kivoihin asuntoihin joita vuokraisin edullisesti työttömille jotka joutuivat muuttamaan perheensä kanssa ahtaisiin hikisiin loukkoihin.

Miksi tekisin näin? Koska itseänikin on aikoinaan jeesattu hienolla tavalla vaikeassa elämäntilanteessa.

Vierailija
65/100 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin pienen kodikkaan vahustenhoitoyksikön missä niistä ikääntyneistä pidettäisiin oikeasti hyvää huolta. Olisi puutarha ja olohuone ja kavereita ja kivoja hoitajia joilla olisi aina aikaa heillä, vaikka lukea niille vaikka sanomalehtiä kaikessa rauhassa leppoisan aamupalan aikana....

Hoitohenkilökunnalla olisi kunnon tauot ja paljon työkavereita auttamassa.

Vierailija
66/100 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin pattayalle ja laittaisin siellä hyväntekeväisyyteen ,jokapäivä ja yö.

Vierailija
67/100 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijoittaisin kivoihin asuntoihin joita vuokraisin edullisesti työttömille jotka joutuivat muuttamaan perheensä kanssa ahtaisiin hikisiin loukkoihin.

Miksi tekisin näin? Koska itseänikin on aikoinaan jeesattu hienolla tavalla vaikeassa elämäntilanteessa.

Niin laitat hyvän kiertämään se on hienoa.

Vierailija
68/100 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"vuokraisit työttömille, jotka joutuVAT muuttamaan .... ahtaisiin hikisiin loukkoihin." Olet siis sadisti kun juuri SINÄ ajat ne niihin ahtaisiin hikisiin loukkoihin. Jos sinä taas sijoittasit KIVOIHIN asuntoihin, niin eiväthän ne työttömät JOUTUISI muuttamaan ahtaisiin hikisiin loukkoihin vaan KIVOIHIN asuntoihin. 

Vierailija
69/100 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittaisin osan vakaisiin firmoihin ja rahastoihin, pienemmän osan riskisempiin. Näin olen tehnyt jo olemassa olevilla varoillani.

Vierailija
70/100 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin pattayalle ja laittaisin siellä hyväntekeväisyyteen ,jokapäivä ja yö.

Vallan mainio hyväntekeväisyyskohde.

Kyllähän se olisi erinomaista hyväntekeväisyyttä, kun päivät pääksytysten tekisi ladypoikien kanssa hyvää aamusta iltaan ja illasta aamuun.

Vierailija
71/100 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

enemmän auttaisit jos sijoittaisit rahat OIKEASTI TUOTTAVASTI, jolloin ihmiset saisivat töitä ja voisivat asua omilla rahoillaan ihan missä huvittaa, eikä sinun armonpalojesi varassa. 

Vierailija
72/100 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaisin Sveitsiin ja ostaisin Ranskan rivieralta itselleni asunnon. En sijoittaisi muuhun kuin kiinteistöihin. Olen 55-vuotias nainen ja tuo summa on niin iso, että ei sillä tarvitse mitään osakkeita eikä rahastoja ostaa. Minulle riittäisi loppuelämäksi. 

Mihin sinä tarvitset useita kiinteistöjä?

Vierailija
73/100 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla summalla eläisin loppuelämäni ilman sijoittelemista. Paljon tuhlaisin muutamiin hyväntekeväisyyskohteisiin ja sitte antaisin palaa. Tulot jatkuu kuitenkin entisellään niin eipä tartte edes ajatella jättäväni perillisiä tappelee kun niitä ei ole.

Vierailija
74/100 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitut.. Nostapa se pääoma lopussa pois ja maksa 30% verot. Kannattiko??

Et pääomasta maksa vaan tuotosta.

Vierailija
75/100 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin vaimoni, lasteni ja lastenlasteni kanssa sijoitusyhtiön.

Asiantuntijan avustuksella sijoittaisin maailmanlaajuisesti hajauttaen hyvää osinkoa maksaviin yrityksiin. Myös metsää ostettaisiin. Tuotosta maksettaisiin kaikille osinkoa. Tarkoituksena olisi myös kasvattaa pääomaa ja vaurautta ja yhtiön vaurautta. Tietysti myös asunnot ja autot päivitettäisiin ja matkusteltaisiin.

Vierailija
76/100 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana maksaisin lopun asuntolainan, 46 000. Ostaisin molemmille pojilleni kaksiot uusista taloyhtiöistä Tampereelta. Maksaisin veljeni asuntolainan(150 000). 

Sitten tulisi vaikea osuus. Metsää ostaisin ehdottomasti jollain summalla. Kuvittelisin olevani melko varovainen sijoittaja. Summa on niin iso, että matalammallakin tuotolla eläisi hyvin.

Vierailija
77/100 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vuokraisit työttömille, jotka joutuVAT muuttamaan .... ahtaisiin hikisiin loukkoihin." Olet siis sadisti kun juuri SINÄ ajat ne niihin ahtaisiin hikisiin loukkoihin. Jos sinä taas sijoittasit KIVOIHIN asuntoihin, niin eiväthän ne työttömät JOUTUISI muuttamaan ahtaisiin hikisiin loukkoihin vaan KIVOIHIN asuntoihin. 

-Minä taas sijoittaisin alkoholistien parantoloihin niin sinäkin saisit apua.

Vierailija
78/100 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta summasta riittäisi sijoitettavaksi mataliin ja korkeisiin riskeihin. Sijoittaisin ja hankkisin metsää, asuntoja ja mökkejä. Ja sijoittaisin itseeni ja viettäisin hulppeita lomia ja rakennuttaisin unelmieni talon. 

Vierailija
79/100 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska matalatuottoisuus ei ole tae vähäriskisyydestä, niin sekä että.

Riippuu sitten mm. omasta iästä paljonko riskisempiin ja paljonko vähäriskisiin.

Miljoonilla avautuu myös sijoitusmahdollisuuksia, jouhin ei normi-ihminen pääse kiinni.

Vierailija
80/100 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi joku köyhä perheellinen kaveri esim pahassa ulosotossa, niin maksaisin sen velat pois. Ei kai sitä tarvisi kertoa kuka ne velat on kuitannu?

Kyllähän se kaverisi siitä ainakin lahjaveron joutuisi maksamaan.

- Nön nön nöö ... kuule kai se lahjavero kuitaittaisiin samalla kertaa .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme