Montako päivää on siitä, kun viimeksi joit alkoholia?
Niin, milloin tulit ottaneeksi? Paljonko meni ja mitä?
Kommentit (79)
Viime marraskuussa joku harmaa ilta korkkasin kirsikkaoluen. Oisko semmoiset 200 päivää sitten, 1 kriek-olut.
Ehkä taas marraskuussa?
Ei yhtään päivää, tunti sitten join pienen lasillisen itsetekemääni mausteista appelsiinilikööriä. Ja eilen sama
Vierailija kirjoitti:
Eilen
Ai niin, useampi keppana
24 päivää. Nyt kyllä tekisi hiukan mieli jotakin juomaa.
3 päivää sitten 3 annosta. Tätä ennen juhannuksena 3 annossa. Yleensä en huo lainkaan alkoholia, mutta esim 3 päivää sitten oli spesiaalipäivä. Join silti vähemmän kuin muut.
Kesäkuun lopussa, olin synttäreillä. Join lonkeroa ja kuoharia.
Kohta 2 vuotta sitten, elokuussa 2023 ananas lonkeron. Sitä ennen 2020 keväällä lonkeron tai siiderin.
Tänään join yhden oluen. Ja täytyy sanoa, että iski joku himo kaupassa. En ole olutta juonut varmaan 20 vuoteen. Hyvää oli.
Mut muuten perjantaina viimeksi. 1 lasi kuoharia ja 3 lasia valkkaria.
Eilen. Oikein mukava hellepäivä. 2 lasia viiniä, kylmä olut ja yksi drinksu.
Perjantaina join aika tavalla. Terassilla meni 150 euroa. Nyt en juo enää tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 60 vuotta ja taisi olla punaviiniä yksi lasillinen ja siitä teholle, vakava allerginen reaktio.
Huh! Mille olet allerginen?
Spermalle. Tulin siitä viinilasillisesta niin estottomaksi, että menin paikalliseen maamieseuraan jakamaan persettä.
Siitä tuli kolme päivää kestävä yhtämittainen panokuuri. Miehet urakoivat siinä kolmessa vuorossa.
Olin niin täynnä spermaa, että sitä alkoi tulla jo suun kautta ulos.
Palstamiehen unelma olla miesjoukon pantavana.
10 päivää. Eli viime torstaina tasottelin ja otin jotain 6 olutta. Oli edeltänyt jotain kuukauden putki, jolloin join joka päivä. En humalaan, mutta reippaasti kumminkin.
Eilen oli lapsuusystävä kylässä, grillattiin ja istuttiin terassilla. Joimme hän, minä ja mieheni skumppapullon kolmestaan ja lisäksi join yhden oluen.
Ylihuomenna tullee kaksi päivää, ellei mitään satu.
Tuhansia. Joku markettikräppi oli viimeisin. Pirkka siideri tms. En muista enää, mutta vannoin, että tämä on viimeinen mitä yritän teeskennellä, että "onpa hyvää ja raikasta". Täyttä kuraa!
Parikymmentä kaljaa 14 päivää sitten.
Perjantaina. Tuli lomalla kyllä juotua normaalia useammin, n. 3 x viikossa. Välillä olen kuukausia juomatta välissä eli pystyn kyllä olemaan ilmankin mutta nyt lomalla tuntui että miksi ei voisi juoda. Nyt kyllä tuntuu siltä, että painon takia taidan pitää taukoa hetken aikaa.
Eilen 5 siideriä.