Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitäs perse-elvikset? Ahistaako huominen työpäivä?
27.07.2025 |
Meitsiä ei, loma jatkuu, pimpelipom!
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on perse-levikset. Elvis ei vaan ehtinyt pussaamaan persettäni ennenkuin kuoli.
Persuelviksiä ei ainakaan harmita. Työtä viroksuvina nämä jonnet jatkavat huomennakin peräkammarin sohvalla makoilua ja netissä trollailua äitylille välillä huutaen, että "tuo lisää kaljaa"!
Ei ahdista. Eskolla alkoi kahden viikon kesäloma ja mä menen kouluun vasta 4.8,a
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista. Eskolla alkoi kahden viikon kesäloma ja mä menen kouluun vasta 4.8,a
Oletko Karvinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäikö ala-aste kesken?
Hahhaa. Ahistaa se!
Olen unelmatyössäni eikä työ tunnu työnteolta. Harmi vain, että loma jatkuu.
Alue: Aihe vapaa
Jäikö ala-aste kesken?