Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raha mittaa ihmisen arvon!

Vierailija
27.07.2025 |

Objektiivisesti. Yksilö, jolla on korkeampi nettovarallisuus on aina arvokkaampi

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmassa kuin firmassa pomo nostaa kovinta liksaa. Hän on siis arvostetuin henkilö yhteisössään. Niin simppeliä se on.

Vierailija
22/32 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärinliinassa ei ole taskuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reaalielämän faktoja. Totta kai on niin, että jos sulle maksetaan esim. 10 000 erkkiä duunistasi kuussa ja toiselle orjamaiset 9 e/h, niin ovathan nuo ihmiset täysin eri planeetoilla, mitä tulee heidän arvostukseensa.

Itse ainakin arvostan sairaanhoitajaa, palomiestä tai poliisia enemmän kuin esim. Alkon pääjohtajaa.

Vierailija
24/32 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei muuta ihmistä vaan paljastaa millainen oikeasti olet.

Vierailija
25/32 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä kyllä, että mitä enemmän varallisuutta, sitä vähemmän joutuu hyppimään muiden kotkotusten tahtiin.

Minulla soi kello lomalla tuntia myöhemmin kuin arkena, 07:15. Se on eri asia koska kömmin ylös, hedonistisen hidas aamu on luxusta. Jos olisin miljoonääri, minulla ei kello soisi koskaan normaaliin aamuun 06:15 ja sen jälkeen tiettyje. ritiaalien jälkeen duuniin. 

Toisin sanoen, en ole tarpeeksi arvokas oikeasti päättämään menemisistäni ja tekemisistäni, vaan joku muu (arvokkaampi taho) sanelee ne - toistaiseksi. 

Vierailija
26/32 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä mielessä kyllä, että mitä enemmän varallisuutta, sitä vähemmän joutuu hyppimään muiden kotkotusten tahtiin.

Minulla soi kello lomalla tuntia myöhemmin kuin arkena, 07:15. Se on eri asia koska kömmin ylös, hedonistisen hidas aamu on luxusta. Jos olisin miljoonääri, minulla ei kello soisi koskaan normaaliin aamuun 06:15 ja sen jälkeen tiettyje. ritiaalien jälkeen duuniin. 

Toisin sanoen, en ole tarpeeksi arvokas oikeasti päättämään menemisistäni ja tekemisistäni, vaan joku muu (arvokkaampi taho) sanelee ne - toistaiseksi. 

No minä olen sitten todella arvokas, kun eläkeläisenä minulla ei ole mitään velvollisuuksia.

Vierailija
27/32 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänlaadun mittari on tyytyväisyys ja terveys.

Vierailija
28/32 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen sitten todella arvokas, kun eläkeläisenä minulla ei ole mitään velvollisuuksia.

Onko sinulla varaa toteuttaa kaikkia mielihalujasi? Jos ei, et ole tarpeeksi arvokas päättämään menemisiäsi.

Vierailija
29/32 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissakin se raha on aika pitkälle määrävä tekijä.

Vierailija
30/32 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen sopeutuu

Vierailija
31/32 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla varaa toteuttaa kaikkia mielihalujasi? Jos ei, et ole tarpeeksi arvokas päättämään menemisiäsi.

Kenelläkään ei ole varaa toteuttaa KAIKKIA mielihaluja, mutta itse teen kerran vuodessa ulkomaanmatkan ja juhlinkin silloin tällöin. EIkä niitä menemisiä kukaan muukaan päätä, mikä tarkoittaa melkoista vapautta.

Vierailija
32/32 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyytyväisyys voi tulla mistä tahansa ja terveys lähtee geeneistä ja elintavoista.