Katselin kassalla yhden naisen ostoksia. Se osti 6 purkkia punaista maitoa. Mutta mihin niin paljon tarvitsee?
Kommentit (34)
Olisit kysynyt.
En mieti muiden ostoksia.
Minä mietin lähinnä sitä, että jos ihmiset keskittyisivät omaan elämäänsä kaikella sillä energialla, mitä käyttävät muiden tekemisten ihmettelyyn, asiat olisivat meillä kaikilla paljon paremmin.
Mihin sinä tarvitset tuollaista tietoa?
Mihin se yksi maito jäi? Eilen osti 7 maitoa.
Jos sillä on pieni kahvila ja tartti äkkiä täydennystä? Mitä se sulle kuuluu?
Ei tarvitse mihinkään, mutta kun koulussa opetettiin, että pitäähän MAITUA olla. Eihän sitä ilman MAITUA nyt sentään.
Lapsia, ruokaa valmistaa isolle sakille,muusit jne kesäkeittoa, iso perhe, vieraita joille sapuskaa isolla kauhalla jne. Suklaakiisseliä,muusia,kesäkeittoa, laatikoita jne.
Meil menee kahteen pekkaan viikossa 7 litraa maitoa. Minä juon vain 1 litran tosta satsista.
Vasikkahan toi äijä on
Jos sillä on kahvila ja tarvitsee sinne.
Ehkä tekee viiliä?
Kesällä hyvä välipala, kun ruoka ei välttämättä niin maistu kuumalla. Samalla saa nestettä viilistä.
mä taas oon nähnyt useinkin notta jotkut ostaa peräti 24 purkkia kaljaa kerralla, mihin ne sitä tarvii
Ehkä leivontaan
.pullataikina tarvitaan punaista maitoa
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse mihinkään, mutta kun koulussa opetettiin, että pitäähän MAITUA olla. Eihän sitä ilman MAITUA nyt sentään.
Hesarikehari kipinöi.
Aloittaja hyvä. Kun sä oot ikisinkku, nii yritä ny tajuta, et muilla on isommat perheet, ja enemmän ruokailijoita.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tekee viiliä?
Kesällä hyvä välipala, kun ruoka ei välttämättä niin maistu kuumalla. Samalla saa nestettä viilistä.
Viili ja talkkuna on kyllä hyvää.
Terveisiä eteläisestä Hämeestä!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä leivontaan
.pullataikina tarvitaan punaista maitoa
Ja ihan kaikkeen, mihin maitoa tarvitaan, se on punaista.
Vierailija kirjoitti:
mä taas oon nähnyt useinkin notta jotkut ostaa peräti 24 purkkia kaljaa kerralla, mihin ne sitä tarvii
Yksi saunakalja riittää.
Jos tekee kotijuustoa?
Ja kyllä saa katsella ympärilleen ja ajatella.
Toki voi myös möllöttää omissaan.
En mieti yhtään.
Minä juon ruokajuomana punaista maitoa enkä laukkaa kaupassa päivittäin.