Sinä jolla ei ole ilmastointia/viilennyslaitetta, kotisi sisälämpötila nyt, entä ulkona varjossa?
Meillä 27,2. Ulkona 26. Joten ikkunat auki ja vimmattua tuuletusta.
Kommentit (47)
Ei kiinnosta katsoa, on miellyttävän lämmintä eikä ole pakko rehkiä Jos olisi vilu niin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ilppi pitää tasaisen 24 astetta.
Etkö osaa lukea vai halusitko tulla vain pätemään?
Kaikki jankuttaa ilpistä. Otsikossa kyllä sanotaan, että paljon lämpötila niillä, joilla ei ole kotona ilmastointia yms. viilennyslaitetta.
Vierailija kirjoitti:
27 ja 27. Illalla sitten laitetaan ilppi päälle kun mennään nukkumaan, ei päivällä tarvitse.
Kaikenlaista idiotismia sitä saakin lukea. Teillä on ilppi ja laitatte sen päälle VAIN yöksi. 🤣🤣🤣 En kestä! Asiantuntijatkin sanovat, että pitää olla helteillä koko ajan päällä ja viilentää TASAISESTI.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ilppi pitää tasaisen 24 astetta.
Suksi nyt v - - - uun täältä ilppeinesi. Lue otsikko!
En tiedä ulkona, mutta sisällä päivästä toiseen 30 astetta. Kahtena edellisenä kesänä noussut maksimissaan 28...
31 sisällä, ulkona koko ajan jotain 26-28. Hki.
Vierailija kirjoitti:
Sisällä 22 ja ulkona 28. Ilppi.
Ja taas näitä lukutaidottomia. 😡
Sisällä 30,3 astetta ja ulkona juuri nyt 28,9.
Ulkona varjossa 28, sisällä 29, melko tukalaa on.
Sisällä 22, siirrettävä ilmastointilaite puhaltaa parhaillaan. Ulkona 26.
28 sisällä. En tiedä mitä ulkona nyt on.
Ulko ja sisälämpötila tällä hetkellä suunnilleen sama eli +23.5. Parina viimeisenä päivänä on ulkona ollut +28, mutta sisällä maksimi +24. Pidän päivät ovet ja ikkunat kiinni. Koska olen yövalvoja, niin silloin voi pitää tuntikaupalla läpivetoa. Helposti on saanut sisälämmöksi +22. Välillä vähemmänkin. Talo on 1954 rakennettu puutalo vaatimattomilla eristeillä eikä ole ilmalämpöpumppua.
25 ulkona ja sisällä. Olen peiton alla kun tuli kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Sisä: 29,
ulko: n. 23
Sitten vaan äkkiä ikkunat auki ja läpiveto.
Mittari näyttää 45 astetta, sisällä vähän yli 30.