Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen kun voitan lotosta tai tulen pian miljonääriksi tai miljardööriksi?

Vierailija
27.07.2025 |

itse perustaisin hyväntekeväisyysjärjestön, jossa apua ei anneta muslimeille eikä palestiinalle eikä wokettajille

perustaisin oman kirkon, jossa vastustetaan islamisaatiota ja woketusta ja homoseksuaalisuutta ja naispappeja

perustaisin Japaniin oman kebab-ravintolan, jossa olisin itse välillä töissä terapiakseni

perustaisin Japaniin myös oman suomalaisen sauna-ravintolan

ostaisin purjevenee ja oman linnan Espanjasta ja viinitilan

opiskelin kaikkea businesta, purjehtimista, kuntosalin pyöritystä ja aktivoisin itseni

tukisin Israeliin muuttaneita juutalaisia ja auttaisin nimenomaan köyhiä juutalaisia ja kertoisin heille messiaasta Jeesuksesta

ottaisin juutalaisen vaimon tai japanilaisen

ajelisin Kawasaki Ninja 2 motskarilla ja harlikalla

ostaisin Norjasta kalastusmökin kesäksi

ja tietenkään en asuisi päivääkään SUOMESSA enkä sijoittaisi rahojani Suomeen, 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin suuren summan joskus. Ostin maksullisen naisen kolme kertaa kuukauden aikana.

Vierailija
2/3 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parsntaisit itsesi persulaisuudesta? Tosin se ei onnistuisi, sillä se vaatisi opiskelua ja ajattelukyvyn lisäämistä, mikä puolestaan vaatisi pitkäjänteisyyttä, ja ahkeruutta, joita sinulla ei selvästikään ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parsntaisit itsesi persulaisuudesta? Tosin se ei onnistuisi, sillä se vaatisi opiskelua ja ajattelukyvyn lisäämistä, mikä puolestaan vaatisi pitkäjänteisyyttä, ja ahkeruutta, joita sinulla ei selvästikään ole.

sulle ilmeisesti JEESUS-KANSALAISEN HIPPI uskoni on "perussuomalaisuus"? et osaa erottaa käsitteitä etkä mitään. Toki vastustan homoutta, islamia, kommunismia,. vasemmistolaisuutta, ateismia ja muuta paskaa, mutta se on missioni. niin Jeesuskin teki

ei Jeesus oikeastaan aluksi edes välittänyt palestiinalaisista, jotka jo 2000 v sitten olivat "koiria"

MAtt 15 

22 Ja katso, kanaanilainen vaimo tuli niiltä seuduilta ja huusi sanoen: "Herra, Daavidin poika, armahda minua. Riivaaja vaivaa kauheasti minun tytärtäni."

23 Mutta hän ei vastannut hänelle sanaakaan. Niin hänen opetuslapsensa tulivat ja rukoilivat häntä sanoen: "Päästä hänet menemään, sillä hän huutaa meidän jälkeemme".

24 Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö".

25 Mutta vaimo tuli ja kumarsi häntä ja sanoi: "Herra, auta minua".

26 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Ei ole soveliasta ottaa lasten leipää ja heittää penikoille".

27 Mutta vaimo sanoi: "Niin, Herra; mutta syöväthän penikatkin niitä muruja, jotka heidän herrainsa pöydältä putoavat".

28 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Oi vaimo, suuri on sinun uskosi, tapahtukoon sinulle, niinkuin tahdot". Ja hänen tyttärensä oli siitä hetkestä terve.

itse toki levittäisin gospelia mutta "suomalaisille koirille ja ateistien penikoille eli koirille" vaan Israeliin ja Japaniin, koska te homo koirien penikat ette enää siedä totuuutta