Kyrpäni on valehtelematta kookas, varsinkin paksu ja seisoo hyvin ja siksi on harmi että niin harva nainen on pääsyt nauttimaan siitä
Olen kllä yrittänyt tutustua mukaviin naisiin, mutta flaksi on käynyt vain harvoin.
Kommentit (22)
Täälläkin on maailman paras mutta ypöyksinäinen pillu. Isälläni oli muhkea (lapsena nähnyt enkä unohda) ja arvelen että minullakin hienot mutta naispuoliset elimet. Synnyttämisen olen kokenut ja sillä perusteella voin sanoa, että synnytysvärkkini on myös erinomainen.
Mulla on todella iso kulli. Olen saanut pillua joitain kertoja esittelemällä sitä mm. Alastonsuomessa. Paljon on naisia jotka haluavat normaalia isompaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todella iso kulli. Olen saanut pillua joitain kertoja esittelemällä sitä mm. Alastonsuomessa. Paljon on naisia jotka haluavat normaalia isompaa.
Eri asia minkälaisia naisia. Tuskin kovin ihmeellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri asia minkälaisia naisia. Tuskin kovin ihmeellisiä.
Ihan tavallisia naisia. Joukossa jokunen perheenäiti myös. Todella himokkaita ovat olleet.
Jos ei pääse kun harvoin pukille ja ei pääse jatkoon pitää miettiä onko tehnyt parhaansa ja miettiä miksi näin on. Mulla ois vähä liikaakin vientiä ja todellakin varaa valkata. Tosi tarkkaan valkkaan ketkä yleensä pääsee petiin asti ja harmittavan harva pääsee jatkoon kun ei ole sopivia. Ne ketkä on niin niiden kanssa on panoa aina kun mahdollista. Siihen ei vaikuta vehkeen koko, ei edes miehen ulkonäkö vaan että on muuten sopiva. Noloa jos mies ollu ihan huono ja se taas ois ihan innoissaan että oli ihanaa ja koska nähdään taas ja ei viitsi sanoa suoraan. Haussa ois yhä läheltä Vakituinen sopiva seksikumppani ketä olisi helppo nähdä mun hankalien aikataulujen kanssa mutta ei ole löytynyt.
Voivoi. Itselläni pieni, 17/12 tikku, mutta muuten ulkonäkögeenit kohdallaan, naisia ollut niin paljon kuin halunnut. Nykyään olen uskollinen parisuhteessa, ennen ei näin ollut, ja on useampi lapsikin aikanaan siunaantunut.
Kakara mene iltapalalle äitisi jo odottaa pöydässä.
Kolme ensimmäistä sanaa kertoo että valehtelet.
Hyvinpä sitä on keskimittaisella pärjännyt. Vaimoni laukeaa yhdynnässä hyvin usein ja kovaa joka asennossa sekä kumpaakin reikään pantuna. Muut asiat ne merkitsee.
Mee peräkamaripoika naimaan lehmää navettaan. Viddu mikä urpo AP.
Miksi Ap jakaa sitä vain miehille?
Ei pelkällä kalun koolla kovin pitkälle pötkitä, ja vielä kun luulet sen olevan autuaaksi tekevä asia, niin ei ihme, ettei naisten over aukene sinulle.
Iso penis on omasta mielestäni miinus miehessä. Ei mahdu ja sattuu. Kokemusta on isopeniksisestä
Mutta ehkä osa naisista tykkää.
Isot penikset on enemmän homojen juttu.
Onneksi niin harvat tälläkin palstalla kehuvat kyrpiensä kokoja!
Vierailija kirjoitti:
Iso penis on omasta mielestäni miinus miehessä. Ei mahdu ja sattuu. Kokemusta on isopeniksisestä
Mutta ehkä osa naisista tykkää.
Iso osa naisista tykkää. Tiiän monia. Itse taas sitä mieltä että keskikoko on paras, pienikin tuntuu hyvältä oikeissa olosuhteissa. Iso sattuu tai tuntuu epämukavalta usein.
Ei kyllä iso osa tykkää käytännössä. Itse en ainakaan. Kohtuukokoinen on paras.
Varmasti monella naisella sama ongelma. Olisivat hyviä sängyssä, omaisivat hyvän pillun mutta ei ole vaan flaksia.