Helle on hirveää ja ilmastointi-ihmiset ovat tekopyhiä!
Jos helle kerran on niin ihanaa niin laittakaa ne ilmalämpöpumput sitten pois päältä! Mielestäni tässä on PIENI ristiriita!
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
18-22c on sopiva asuinlämpötila ulkolämpötilasta riippumatta.
Niin on.
Ihmiset, jotka narisee olosuhteistaan viitsimättä tehdä mitään niiden parantamiseksi, on luusereita.
Se vtun avaruuslakana isoon ikkunaan maksaa 5 euroa, perkele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa tosiaan kuinka nämä ilmalämpöpumppuihmiset hehkuttavat kuinka helle on ihanaa :D Eli eivät itse kestä kuumuutta hetkeäkään :D
Ilmalämpöpumppu ei myöskään ratkaise itse ongelmaa (ilmastonmuutos).
Pari viikkoa kun on lämmintä ja jo ilmastonmuutos hönkii. Kesäkuussa olikin sitten hiljaisempaa sillä rintamalla.
Miksi?
Ilmalämpöpumppu on varmasti hyvä ratkaisu ilmastonmuutokseetn, jos ei ole muuta elämää kuin istua sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa tosiaan kuinka nämä ilmalämpöpumppuihmiset hehkuttavat kuinka helle on ihanaa :D Eli eivät itse kestä kuumuutta hetkeäkään :D
Pari viikkoa kun on lämmintä ja jo ilmastonmuutos hönkii. Kesäkuussa olikin sitten hiljaisempaa sillä rintamalla.
Miksi?
Pari viikkoa on aika paljon kun kesäloma on neljä viikkoa. Anna kun arvaan, että sinä tiesit tämän etukäteen ja pidit lomat jo kesäkuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Tämä helle ON aivan mahtavaa.
2. Nukun viileässä koska minulla on ilmalämpöpumppu.
Itke ja ulise ihan vapaasti - minä nautin!
Ps: On muuten hyvät avoautoilukelit nyt...
Revit varmaan pelihoususi kun kerron että pidän avossakin ilmastointilaitteen päällä puhaltamassa viileää. :D
Mutta miksi sinulla on ilmalämpöpumppu? Eikö se helle olekaan mahtavaa? Eli juuri tuo tekopyhyys oli keskustelun aihe - jos nyt osaat edes lukea :D
1. Tietenkin helle on mahtavaa.
2. Avoautoilu myös.
3. Viileässä nukkuminenkin on kivaa.
4. Kaltaisillesi kiukutteleville ääliöille nauraminenkin on kivaa.
Jättämällä yhden (1) röökiaskin ostamatta sulla on hynät kahden ikkunan tukkimiseen porotukselta.
Hellettä rakastavat voisivat käydä kokeilemassa kahdeksan tunnin työpäivää rakennustyömaalla, kun kylmin aika työpäivästä on +22 astetta kello seitsemän aamulla ja suurin osa päivästä vietetään +30 asteen kuumuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helle on ihanaa ja ilmastointi on järkivalinta.
Omakotitalon rakennuskustannuksista ilmastointi toi lisäkuluja 0,7%. Ei kauan tarvinnut miettiä että laitetaanko.
Kuitenkin kesä-elokuu välillä lisää asumisen mukavuutta satoja prosentteja niin tyhmää tinkiä parista tonnista
Ei se mistään rahasta olekaan kiinni! Jos en halua jäädä suojatiellä auton alle niin ei siihenkään ole ratkaisuna se, että alan itsekin ajamaan ihmisten päälle!
Tää on ihan pimeä kommentti. En ymmärrä mitä horiset. Laite se ilmastointilaite kämppään tai vaihda asuntoa jos on noin vaikeaa. 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Tämä helle ON aivan mahtavaa.
2. Nukun viileässä koska minulla on ilmalämpöpumppu.
Itke ja ulise ihan vapaasti - minä nautin!
Ps: On muuten hyvät avoautoilukelit nyt...
Revit varmaan pelihoususi kun kerron että pidän avossakin ilmastointilaitteen päällä puhaltamassa viileää. :D
Mutta miksi sinulla on ilmalämpöpumppu? Eikö se helle olekaan mahtavaa? Eli juuri tuo tekopyhyys oli keskustelun aihe - jos nyt osaat edes lukea :D
1. Tietenkin helle on mahtavaa.
2. Avoautoilu myös.
3. Viileässä nukkuminenkin on kivaa.
4. Kaltaisillesi kiukutteleville ääliöille nauraminenkin on kivaa.
Noille avoautoilla saa kyllä aina nauraa :D Voiko mitään nolompaa olla? Että kun autosta otetaan katto pois niin se on jotenkin "hieno" :D Siitähän puuttuu silloin osia! Miten ilmastointi toimii ilman kattoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalon rakennuskustannuksista ilmastointi toi lisäkuluja 0,7%. Ei kauan tarvinnut miettiä että laitetaanko.
Kuitenkin kesä-elokuu välillä lisää asumisen mukavuutta satoja prosentteja niin tyhmää tinkiä parista tonnista
Ei se mistään rahasta olekaan kiinni! Jos en halua jäädä suojatiellä auton alle niin ei siihenkään ole ratkaisuna se, että alan itsekin ajamaan ihmisten päälle!
Tää on ihan pimeä kommentti. En ymmärrä mitä horiset. Laite se ilmastointilaite kämppään tai vaihda asuntoa jos on noin vaikeaa.
Eli olet helteen vihaaja? Lue aloitus uudestaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Tiedätkö, että asumme PLANEETALLA, jolla on ilmasto?
Vaikka meillä oli ihana viileys ja sadetta, muualla kuoli ihmisiå kuumuuteen.
Lukio käymättä sinulla, peruskoulu suoritettu iällä, persu?
Vierailija kirjoitti:
Hellettä rakastavat voisivat käydä kokeilemassa kahdeksan tunnin työpäivää rakennustyömaalla, kun kylmin aika työpäivästä on +22 astetta kello seitsemän aamulla ja suurin osa päivästä vietetään +30 asteen kuumuudessa.
Ne laittaa työmaalle ilmalämpöpumpun :D
Saako sen ilmastointilaitteen jotenkin lenkille mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Tiedätkö, että asumme PLANEETALLA, jolla on ilmasto?
Vaikka meillä oli ihana viileys ja sadetta, muualla kuoli ihmisiå kuumuuteen.
Lukio käymättä sinulla, peruskoulu suoritettu iällä, persu?
Ohoh! Onpas äkäinen vihavasemmistolainen. Ilmeisesti korkeakoulutettu myös ulosannista päätellen.
Tuossa kun olin lasten kanssa puistossa ja +30 varjossa niin mietin, että kuinka sinne asennetaan ilmastointilaite?
Vihaan hellettä ja minulla on osakesalkussa 400 000 euroa (oma pääoma).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ei ole mitään logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmalämpöpumppu on varmasti hyvä ratkaisu ilmastonmuutokseetn, jos ei ole muuta elämää kuin istua sisällä.
Arvoisa pässi. Se että kesällä on hellejakso ei johdu ilmastonmuutoksesta vaan siitä että kesällä on lämmintä ja välillä jopa hellettä. Olen asunut tässä maassa yli 50 vuotta ja aina on ollut kesiä jolloin manaillaan hellettä. Ei ole mitään uutta.
Siksi on tyhmää olla tekemättä asialle mitään ja pelkästään valittaa joka kesä.
Ilmastonmuutos saa aikaan ehkä sen että kesässä on keskimääräisen 15 hellepäivän sijaan 16 hellepäivää, ja että keskilämpötila on 0.2 prosenttia korkeammalla kuin vuosikymmen sitten tjsp. Toisin sanoen hellettä olisi joka tapauksessa ja ilmastonmuutoksen vaikutus näkyy tutkijoiden pitkän aikavälin keskiarvoissa, ei sinun kämppäsi sisälämpötilassa
Miksi pitää fanaattisesti puolustella hellettä? Ihan kuin se helle loppuisi netti kommenttien perusteella :D