Muita kellä yksinäinen ilta?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin. Vaimo nalkuttaa ja lapset huutavat. Taidan kohta lähteä yksin mökille.
Meillä ei olla vaimon kanssa puhuttu oikein mitään yli kuukauteen. Ollaan sinä aikana reissattukkin paljon ja oltu rannalla, pari kertaa pantukkin. Mutta puhuta ei. Valittaa kaikesta, taas olin ostanut kaupasta liian vähän, vaikka ei edes tiedä että aion huomennakin käydä.
Mun mies varmaan toivoisi etten puhu kun mun suu käy kuin papupata. Noh, eipä hän kyllä mua kuuntele.
On aika yksinäistä. Mistä juteltaisi? Vai onko siellä enää ketään?
Vierailija kirjoitti:
On aika yksinäistä. Mistä juteltaisi? Vai onko siellä enää ketään?
Ei. Kaikki on sammunut ja ne ketä ei ole sammunut on pyörtynyt kuumuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, ilta-aurinko kääntyi paistamaan suoraan sisään isoista ikkunoista. Jospa tämä kämppä vielä vähän lämpenisi kun täällä on nyt vain +28.8 🤦
Sellaista se köyhän elämä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, ilta-aurinko kääntyi paistamaan suoraan sisään isoista ikkunoista. Jospa tämä kämppä vielä vähän lämpenisi kun täällä on nyt vain +28.8 🤦
Sellaista se köyhän elämä on
Köyhä saa olla muttei tyhmä!
Miten vitussa se ilta-aurinko ja kämpän lämpötila liittyy köyhyyteen?
Meillä ei olla vaimon kanssa puhuttu oikein mitään yli kuukauteen. Ollaan sinä aikana reissattukkin paljon ja oltu rannalla, pari kertaa pantukkin. Mutta puhuta ei. Valittaa kaikesta, taas olin ostanut kaupasta liian vähän, vaikka ei edes tiedä että aion huomennakin käydä.