Muita kellä yksinäinen ilta?
Kommentit (48)
No istun tässä tietokoneeni ääressä ja kirjoitan viestejä Vauva-palstalle. Samalla siemailen lonkkua ja selailen uutisia ja Reddittiä.
Ostin sähkörummut. Olen opetellut soittamaan niitä. Naapurikin ilmaantui mukaan basistiksi. Hän lauloi balladin:TÄÄ ON VIIMENE VAROITUS! Minun säestämänä.
Täällä yksi yksinäinen.
Kyllä viime aikoina on todella saanu tuntea nahoissaan miltä tuntuu yksinäisyys.
Itsellä lapsia, etten ole sillai yksin, mutta aikuista seuraa kaipailisi todella paljon, sellasta seuraa missä vois olla rennosti oma ittensä ja olis rento olo.
Kyllä kavereita on mutta sellasta seuraa että voisi rennosti viettää oikeen aikaa vähän enemmänki.....
Vierailija kirjoitti:
Yksin olen, kuten kaikki illat ja vuodesta toiseen. On siihen jo tottunutkin. Tänään rannalla yhytin yhden komean miehen katsomassa rintojani. Siitä tuli outo fiilis. Sellainen olo, että olenhan minäkin nainen. En vaan tunne itseäni sellaiseksi enää, jotenkin ihan pystyyn kuollut.
No hyvä että oli komea! Ei-komeanhan olisit sättinyt pataluhaksi ja ilmiantanut.
Kattelin Areenasta Monte Criston kreivit putkeen (wau mikä ukko), katon uutiset ja Selviytyjät, laitan Hawaiji-pizzan uuniin tuunattuna katkoilla, kapriksella ja lisäananaksella. Avaan tölkin 0% Karhua.
Istun mökissä odottaen auringonlaskua 😠 Vtuttaa tämä helle!
Keitän keittojuures pakkausta. Lisäsin siihen porkkanan, pienen palan purjoa, bataatin ja 2 valmista kanakeittoa. Sekä mausteita. Lisään vielä pakaste parsakaalit. Sit siitä syö monta päivää.
On aivan liian kuuma. Olen kastellut itseni suihkussa monen monta kertaa. tuli käveltyä 5527.
Vierailija kirjoitti:
Kattelin Areenasta Monte Criston kreivit putkeen (wau mikä ukko), katon uutiset ja Selviytyjät, laitan Hawaiji-pizzan uuniin tuunattuna katkoilla, kapriksella ja lisäananaksella. Avaan tölkin 0% Karhua.
Upeasti tehty sarja tuo Monte Cristo. Hyvät näyttelijät ja kokonaisuudessaan hienoa katsottavaa. Lämmin suositus.
Vierailija kirjoitti:
Juttelen vaimon persereijälle. Sitä se tunkee naamalle jatkuvasti. Yksinäinen olo siinä tulee ahterin alla hikoillessa.
Kuitenkin samalla näet kirjoittaa sieltä alta?
Perhe lähti kaupunkiin ja mä jäin 3 koiran + 1 kissan kanssa kesämökille. Ei ole yksinäistä ja puuhaa riittäisi jos vaan jaksaisi tehdä. Siinä on jo riittävästi viihdykettä kun katsoo 2 nuoremman koiran riehumista. Se järkevä koira seisoo rantavedessä ja kissa nukkuu uunin päällä.
Sain eilen varmaan jonkun lievän lämpöhalvauksen kun oksetusolo ja kuumeilua ja päänsärkyä aamulla vielä. Menkatkin alkoi ja vatsaan koskee, kaipaisin seuraa mutta ei ole kuin lonkeroa enkä tiedä huvittaako juoda nyt. Pitäis kait saada törpöttelyä vähenemään.
Oon vaan makoillut, no keittiötä sain siivottua ja mäkin odottelen yötä että saan parvekekasvit kasteltua.
Olen kyllä yksin, mutten yksinäinen. Olen vain makoillut sängyssä koko päivän, pyörinyt siinä unen ja valveen rajamailla - ensimmäisen kerran heräsin klo 9, toistamiseen klo 15. Hereilläolohetket olen vain kuunnellut musiikkia ja selannut vähän puhelinta, välillä noussut hakemaan jääkaapista vichyä ettei tule ihan huono olo.
Nyt voisin viimein syödä vähän jotain, laittaa läppäriä päälle ja katsoa jakson yhtä realityä. Mieleni tekisi pelata, mutta 5 vuotta vanha pöytäkone ei vissiin tykkää tästä kuumuudesta, kun on yhtäkkiä alkanut menemään juntturiin kuormittavemmista peleistä. Että ehkä vain jatkan loikoilulinjalla...
Oon mässäilly yksin jätskii, sipsiä ja lakritsaa. Istunu sohvalla ja lepäilly. Hikee pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon mässäilly yksin jätskii, sipsiä ja lakritsaa. Istunu sohvalla ja lepäilly. Hikee pukkaa.
Ei hele, mulla kainalos 2kg karkkiämpäri 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi, mutta nautin tästä hiljaisuudesta. Vain tuuletin ja ilmastointilaite hurisevat. Juuri meni ruoka uuniin.
Mitäpä laitoit uuniin? Mulla kämpässä +28,6 eikä ilmastointia niin kaikki paistuu ihan vaan keittiönpöydällä 🥵
Ei oikein jaksanut tällä kuumuudella kokata mitään sen kummempaa, niin laitoin pellille kalapuikot, ranskalaiset ja kaksi pussillista katkarapuja siihen lisäksi. Tuli ihan hyvää 👍
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin, en yksinäinen.
Painu vit tuun sit tästä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin, en yksinäinen.
Painu vit tuun sit tästä ketjusta.
Jospa sinä lähdet t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi, mutta nautin tästä hiljaisuudesta. Vain tuuletin ja ilmastointilaite hurisevat. Juuri meni ruoka uuniin.
Mitäpä laitoit uuniin? Mulla kämpässä +28,6 eikä ilmastointia niin kaikki paistuu ihan vaan keittiönpöydällä 🥵
Ei oikein jaksanut tällä kuumuudella kokata mitään sen kummempaa, niin laitoin pellille kalapuikot, ranskalaiset ja kaksi pussillista katkarapuja siihen lisäksi. Tuli ihan hyvää 👍
Toihan on herkkuu.
Ihanaa, ilta-aurinko kääntyi paistamaan suoraan sisään isoista ikkunoista. Jospa tämä kämppä vielä vähän lämpenisi kun täällä on nyt vain +28.8 🤦
Kyllä olen.