Sinä joka harrastat pyöräilyä. Mikä on ammattisi?
En tarkoita teitä jotka polkee tunturin satulassa selkä suorana ja aurinkoinen hymy naamalla vaan teitä joilla on kapea renkainen pyörä ja ajatte kyyryssä speedot vinkuen.
Kommentit (45)
Minulla ei ole ammattia. Olen myös pitkäaikaistyötön.
Mihin moukka näitä tietoja tarvitset ???
Vierailija kirjoitti:
Mihin moukka näitä tietoja tarvitset ???
Olen vähän yksinkertainen...
Suunnittelija/asiantuntija. Rakennusala.
Olin jo vastata tähän, mutta ilmeisesti en sitten harrastakaan pyöräilyä, kun pyöräni ei ole kapea renkainen eikä mulla ole speedoja.
Olen luovalla alalla, tosin harrastan maastopyöräilyä paksuilla renkailla.
Tiedän yhden ja hänellä on diplomiinsinöörin paperit ja työkseen hän tietääkseni koodaa.
Olen itse sairaanhoitaja ja muut pyöräilyä harrastavat ystäväni ja sukulaiseni ovat nuorisotyöohjaaja, diplomi-insinööri, ekonomiopiskelija, biologi, toinen sairaanhoitaja sekä kolme opettajaa.
Täydennys vastaukseen 32: innokkain meistä on nuorisotyönohjaaja, joka on osallistunut mm. Saimaan ympäri pyöräilyyn (300 km) ja Rynkebyhyn (1800 km).
Vierailija kirjoitti:
Olen luovalla alalla, tosin harrastan maastopyöräilyä paksuilla renkailla.
Tätä ei lasketa vaan pitää olla tiukat housut ja kapeat renkaat ja kova vauhti. En tiedä mikä on oikea termi sellaiselle pyöräilylle sillä en pyöräile kuin harrikalla.
-Raksa Rane
Lähihoitaja. Ajan keväästä syksyyn kaikki työmatkat (10 km suuntaansa) pyörällä. Ajaisin talvellakin jos pystyisin. Pyörä on kevyt hiilikuiturunkoinen joka nousee aika kevyesti kerrostalon kolmanteen kantamalla 👍
Harmonikansoittaja. Tosin en oo ajanut tänä kesänä vielä, syksyä kohti enempi taas.
Exäni harrastaa tätä, aloitti yli 50-kymppisenä ja nykyään polkee ihan ne spandexit päällä 200 km voi mennä viikonloppuna ja on pitkäaikaistyötön, lopetti ryyppäämisen liki täysin.
Minulla on 6 pyörää erilaisiin tarkoituksiin. Ja 3 paria Speedoja uimiseen.
DI ei ole ammattinimike, joten sanotaan että olen vaikka insinööri.
Johtaja.