Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalajoen pelastusoperaatio

Vierailija
26.07.2025 |

Miksi hiekkasärkkiä ei tyhjennetty ennenkuin pelastusoperaatio alkoi. Aika erikoista ja varsin ikävän näköistä kun kuollutta etsitään, niin porukka istuu baarissa juomassa olutta ja kävelevät uteliaina paloautojen ja muiden pelastusyksiköiden vieressä, ei minun mielestä kyllä ihan putkeen mennyt. Paikat olisi pitänyt sulkea siksi aikaa kun pelastus on käynnissä, kyllä sitä kaljaa ehtii imemään myöhemminkin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei näyttänyt hyvältä.

Vierailija
2/6 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa. Toista löytynyttä ilmeisesti elvytettiin tuloksetta, katselivatko oluen juojat sitäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa. Toista löytynyttä ilmeisesti elvytettiin tuloksetta, katselivatko oluen juojat sitäkin?

Kyllä, videolla näkyy kun porukka kauempana kyylää kohden operaation suorittajia ja hörppii kaljaa siinä samalla, jotenkin vaan on iljettävää, ei voi mitään. Minun mielestä on iljettävää että jotkut seuraavat 5 metrin päästä kun naaraajaporukka etsii kolmatta hukkunutta. Toiset töllää kaljalasin ääreltä rannalle päin. Ei jumalauta ei !

Vierailija
4/6 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaatisi paljon henkilökuntaa, jota ei ole, tai maksaa.

Vierailija
5/6 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän yrittäjät sulje kuppiloitaan vaikka sota tulisi. 

Vierailija
6/6 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän yrittäjät sulje kuppiloitaan vaikka sota tulisi. 

Siltä tosiaan meno tuolla näytti. Ei oikein vaikuta hyvältä myöskään omaisten kannalta, en tiedä, mitä miettivät, mutta jos poika olisi minun, en kestäisi, että kaljaa juodaan ja yhtä nuorukaista etsitään ja samalla taustalla on viihdettä käynnissä. Miten tämä nyt ylipäätään oli näin, yleensä operaatioiden aikana viranomaiset häätävät sivulliset pois, miten näin avoimesti pintasukeltajat ym. tekivät työtään, oliko tarkoitus sitten se hukkunut raahata rannalle kaikkien nähden ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi