Tapailumies seuraa instassa Yana Chirkinaa.
Kuulemma tykkää niiden postauksien positiivisuudesta ja asenteesta ja mä olen kuulemma ihan seköpää jos jotain muuta kuvittelen.
En tiedä...itseäni tuo jotenkin häiritsee. Mies kuitenkin jo yli 30. Välillä tuntuu ihan hölmöltä koko juttu ja välillä tekis melkein mieli juosta. Mitä mieltä? Onko ihan normi homma ja stressaan ihan tyhmistä, vai mitä..?
Kommentit (21)
Jätä se, voimaannu sen jälkeen naisena ja hauku se narsistiks omassa somessa.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se, voimaannu sen jälkeen naisena ja hauku se narsistiks omassa somessa.
Käynyt kyllä tämäkin mielessä.
Ap
Koskaan kuullutkaan tuosta objektista. Varmaan olen tullut vanhaksi.
Ps. Ikäni alkaa numerolla 2
Jos vielä kolmekymppisenä seurailee somessa yhtään ketään, on lapsen tasolle jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä kolmekymppisenä seurailee somessa yhtään ketään, on lapsen tasolle jäänyt.
Eli kaikki naiset lapsen tasolla 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki naiset lapsen tasolla 😂😂😂
Tämäpä. Naiset kuitenkin ovat huomattavasti aktiivisempia somessa
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi sairas mies.
Miksi ajattelet näin?
Vierailija kirjoitti:
Voisin nussia. Siis Yanaa..
Yana on vielä aika nuori, mutta kyllä hänestä melkoinen kaunotar vielä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin nussia. Siis Yanaa..
Yana on vielä aika nuori, mutta kyllä hänestä melkoinen kaunotar vielä tulee.
Katsos vaan olikin aika nuori. Tulee varmaan pärjäämään elämässään hyvin se on jo nyt selvää.
Miehet on niin tyhmiä ja sairaita. Kuka aikuinen mies seuraa jotain lähes lasta joka kulkee minihameessa. Olen leimannut kaikki tuollaisia seuraavat tutut miehet alimpaan kastiin ja naureskelen kun kehuskelevat ammatillisilla saavutuksillaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin tyhmiä ja sairaita. Kuka aikuinen mies seuraa jotain lähes lasta joka kulkee minihameessa. Olen leimannut kaikki tuollaisia seuraavat tutut miehet alimpaan kastiin ja naureskelen kun kehuskelevat ammatillisilla saavutuksillaan.
Onko tuttavapiirissäsi näitä sitten useitakin?
Vierailija kirjoitti:
No höpöhöpö
Vierailija kirjoitti:
Lievää katkeruutta ilmassa.
Jätä sika ja sen jälkeen juokse!