Inhoan ns seksihellettä kun silloin miehet katsoo pitkään perään ja se yököttää
Tiedostan, että olen kauniiksi sanottu nainen, inhoan hellettä koska silloin osa miehistä taantuu kuolaavaksi apinaksi, kun katselevat vähäpukeisia, kauniita naisia, ihan kaikkialla. Rannalla ei saa olla rauhassa, kun miehet yrittää päästä juttelemaan, tuijottavat, rannalla, kauppakeskuksessa, joka paikassa. Kun ei sitä 30 asteen helteellä pysty mihinkään burkhaan pukeutua, vaan päällä on vilvoittavat pienet shortsit ja toppi tai lyhyt kesämekko yms. Tässä juuri kävin Itäkeskuksessa shoppailemassa ja etenkin ulkomaalaistaustaiset miehet täysin peittelemättä tuijotti. Ja jos ei ole naama nyrpeällä niin ihan varmasti pyrkivät lähestymään, yök! Siksi on pakko kulkea bitch face ilme jatkuvasti päällä
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei haittaa yhtään jos katsoja on olemukseltaan kreikkalainen puolijumala, mutta haluat naistyypilliseen tapaan keikistellä alasti ja kontrolloida sitä kenellä on oikeus katsoa sinua.
Voitko kuvitella, että kaikki ei halua edes niiden sun adonistes katselevan?
Ap, puhuin aiheesta hiljattain ja vastaukset oli luokkaa Kumminkin tykkäät. On kuin tuulimyllyjä vastaan yrittäisi puhua.
Kaiken lisäksi olen femmelepakko, yhdenkään miehen huomiota en kaipaa. Mutta kyllä ihan hereronaisiakin usein ärsyttää se kyyläys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan muistat sitten jossain vaiheessa poistaa bitch facen kasvoiltasi, ettei jää krooniseksi, on nimittäin paha kansantauti Suomessa!
Kyllä se siinä kolmenkympin tienoilla muuttuu naisilla pettymykseksi, kun tapahtuu 100 kilon voimaantuminen, eivätkä miehet enää tuijotakaan.
tämä :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Olen miettinyt, että onko mummosi naapurissa kulkukissakeittoa tarjolla?
Sinä ja sana "miettiä" eivät ole mikään täydellinen yhtälö :D
Miehet ei katso mun perään, kun pukeudun pitkään löysähköön hellemekkoon joka on viileämpi kun paljas iho. Itse voit vaikuttaa siihen katsooko joku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan muistat sitten jossain vaiheessa poistaa bitch facen kasvoiltasi, ettei jää krooniseksi, on nimittäin paha kansantauti Suomessa!
Kyllä se siinä kolmenkympin tienoilla muuttuu naisilla pettymykseksi, kun tapahtuu 100 kilon voimaantuminen, eivätkä miehet enää tuijotakaan.
Lihonut en ole, mutta vanhentunut olen ja se on näillä kilometreillä riittänyt huomion sammumiseen. Ja mikä ilo! Luulen, että useimmilla menee näin. Ei se huomio ole mitenkään mukavaa läheskään kaikkien mielestä.
Katselusta tai edes tuijottelusta on näillä helteillä aika lapsellista suuremmin pahastua, kun ei tuota mitenkään voi edes vaatia loppumaan.
Osa miehistä etnisyyteen katsomatta on tosiaan himosta sekaisin kaiken vähäpukeisuuden edessä ja kaikki eivät osaa tai edes halua oppia hienovaraisia käytöstapoja.
Mutta niin kauan kun ei huudella perään, ehdotella sopimattomia saati kosketella, niin kyse ei ole häirinnästä mihin voisi tai edes saisi puuttua. Ja se huutelunkin kanssa on niin ja näin, tuskin on poliisin prioriteetissa korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Sinä ja sana täydellinen vasta kaukana toisistanne olettekin. Typerys.
Tuskin lukevat vauva-palstaa. Sinun täytyy varmaankin löytää kasvotusten toimivia keinoja asian ratkaisuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihonut en ole, mutta vanhentunut olen ja se on näillä kilometreillä riittänyt huomion sammumiseen. Ja mikä ilo! Luulen, että useimmilla menee näin. Ei se huomio ole mitenkään mukavaa läheskään kaikkien mielestä.
useimmilla, muttei lähellekään kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä kyylää helteillä vaikka olisi vanhempikin nainen. Ällöttävää, tällaiset miehet pitäisi lähettää kuuhun tuojottelemaan toisiaan.
Sit pitäisi lähettää kaikki miehet. Ehkä se on ihmiskunnan evoluution seuraava vaihe. Naisvalta jossa miehet on alistettu vain lisääntymistarkoitusta varten ja vain sitä yhtä tarkoitusta varten. Ehkä sittene ihmiskunta kehittyy seuraavalle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja sana täydellinen vasta kaukana toisistanne olettekin. Typerys.
Ei, vaan olen täydellinen ainakin, verrattuna palstan tyhmimpään kulkukissakeiton hörppijään ja sehän harmittaa! :D
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei katso mun perään, kun pukeudun pitkään löysähköön hellemekkoon joka on viileämpi kun paljas iho. Itse voit vaikuttaa siihen katsooko joku
Ihmettelen miksi moni "likaisista katseista" häiriintyvä nainen ei toimi kuten sinä. Jos naisella on kroppaa pukeutua paljastavasti, hänelle taatusti sopii myös joku tyylikäs ja viileä hellemekko, mikä ei herätä seksuaalista huomiota. (Ei siis mikään mummosäkki, vaan normaali naisellinen mekko, missä ei vain pylly, tissit ja sääret vilku)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän taitaa olla pudonnut lapsena sinne keittopataan. Pää edellä. Jäänyt vähän.. noh, jääkööt sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä :D :D
En ole toivonut tollasta yhtään minkään ikäisenä, miksi hitossa olisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän taitaa olla pudonnut lapsena sinne keittopataan. Pää edellä. Jäänyt vähän.. noh, jääkööt sanomatta.
Semmoinen se kemin pullearintainen on!
Itse pukeudun väljiin ja kevyisiin vaatteisiin mutta peittäviin. Toki silti osa tuijottaa sukupuolesta riippumatta. Varmaan tuijottavat koska olen ruma kuin piru
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö kulkea perä pitkällä?
Mutta kun sekin tehdään "ihan itseä varten" :D :D
Vierailija kirjoitti:
Katselusta tai edes tuijottelusta on näillä helteillä aika lapsellista suuremmin pahastua, kun ei tuota mitenkään voi edes vaatia loppumaan.
Osa miehistä etnisyyteen katsomatta on tosiaan himosta sekaisin kaiken vähäpukeisuuden edessä ja kaikki eivät osaa tai edes halua oppia hienovaraisia käytöstapoja.
Mutta niin kauan kun ei huudella perään, ehdotella sopimattomia saati kosketella, niin kyse ei ole häirinnästä mihin voisi tai edes saisi puuttua. Ja se huutelunkin kanssa on niin ja näin, tuskin on poliisin prioriteetissa korkealla.
Toivon, että joskus saat oman tyttären niin etpä enää ajattele miesten oikeuksista huudella nuorten naisten perään.